Veel Plezier-welkom Thuis 1

@kelebek: Ik heb net je verhaaltjes op je weblog gelezen! echt leuk man! Zo krijg ik zin om terug te gaan!!:stuck_out_tongue:

@ Diamond,geniet er maar met volle teugen van!

Groetjes,Jill

@ Summergirl: Heey leuk dat je mn verhalen hebt gelezen! Ik heb er ook heel veel plezier in gehad om ze te beleven :smiley:
ik hoop volgend jaar weer zoiets te gaan doen! Maar mischien dan in Bodrum, ben nu wel al 3x (en in totaal 3 maanden) in Alanya geweest, dat heb ik nu op zich wel gezien, maar aan de andere kant zitten wel al mn contacten in Alanya. Maar ja volgend jaar duurt nog bijna een jaar…
Ik zie wel hoe het loopt en wat er nog in de tussentijd op mn pad komt!..

Liefs Rieneke

Hey meiden,

even een berichtje van mij… Het is stom, maar ik had echt het even nodig om hier te posten nu. We hebben 2 honden, beiden nu… 8 a 9 jaar… En Kobus, de flatcoatretriever is vanmorgen zomaar door zijn poten gezakt. Hij is aan één kant helemaal stijf en heeft waarschijnlijk een hersenbloeding gehad. Net was hij wel even heel helder, en is hij naar boven gelopen (ze slapen in de kelder) en hij kwam ongeveer tot aan de deur (naar buiten, “uit”) en toen is hij weer in elkaar gezakt… Mn maag zit in 250 knopen en… :frowning: Ik vind het echt verschrikkelijk… Maar hij is nog niet dood, ik ben benieuwd wat de dierenarts gaat doen, echter…

Sorry voor dit niet zo vrolijke nieuws op de vroeg ochtend, ik werd er 2 uur geleden mee wakker …

Liefs, Maretje.

@Maretje: wat erg voor je! hopelijk kan je hond snel worden genezen. Ik wens je veel sterkte toe!

groetjes xxxx

He allemaal

@ Maret: Wat vreselijk meid. Hopelijk is het een lichte hersenbloeding geweest waardoor hij er geen pijn van beleefd. Hou je ons op de hoogte?

@ Diamond: fijn dat je het super hebt. Een week gaat idd heel snel voorbij maar als je terug bent ga je een week later alweer naar hotel riviera… OHW ik wou dat ik meekon :stuck_out_tongue:

@ bloem: je zal al wel weg zijn maar een hele fijne vakantie!!!

@ Iedereen: Een fijn weekend gehad?? Ik in ieder geval wel maar ik voel me heel erg brak hahaha krijg je als je beetje te veel drinkt ;). Leuk zulke feestjes…

Iedereen een hele fijne week en over 5 dagen is het alweer weekend :o

groetjes Linda

@ Maretje : oww bahh!! wat erg!! hoe gaat het nu met hem? hou je ons op de hoogte!! hoop dat het snel beter met em gaat!!

@ Diamond : sjah zoals mijn zus al zei… leuke tijden gaan heel snel!!
maar gelukkig heb je dan de herrinneringen nog… en dan kan je elke keer weer een klein beetje teruggaan in hoe het daar was :wink:

iedereen idd leuk weekend gehad?
ik wel :stuck_out_tongue:
fijne werk/school dagen nog deze week voor iedereen!!

Liefs, Anke

@Maretje: :confused: Wat erg! Ik hoop dat het allemaal maar goed komt! We horen het allemaal wel van je!

@derest: Nog maar 8 dagen! Dan zie ik eindelijk mijn lover weer :slight_smile: Ben vandaag “ziek” van school… Heb dus mooi een daggie vrij hehe…

Nou meiden fijne dag verder!

Liefs Cyn

zo zo, mijn eerste schooldag zit er al op. En ik begin meteen al met morgen een dagje vrij. Woensdag begint pas echt. Maar moet donderdag al namiddagje ‘verlof’ nemen omdat ik moet spreken voor een klas waar ik vroeger ook zat in het middelbaar. En dan nog een halve dag ‘verlof’ voor mijn rijexamen. :smiley: hehe

Hey allemaal!

Hij was vanochtend in een shocktoestand geraakt, maar de dierenarts weet niet hoe dat kan. Ze hebben foto’s gemaakt en aan de hand daarvan is hij geopereerd. Maar eigenlijk zagen ze op de foto’s niet zoveel, geloof ik. Los bloed in zijn buik, maar ook daarvan weten ze niet waar het vandaan kwam. Ze hebben hem geopereerd en het bloed weggehaald en ook hebben ze zijn milt eruit gehaald (want wat heb je daar nou aan :confused: nee het schijnt dat we die kunnen missen…)

Ik ben ZO opgelucht… Ik dacht vanmorgen echt even van, dit was het dan… Verschrikkelijk. Kobus is echt “mijn mannetje”. We hebben 2 honden en 2 katten. En Kobus was echt “mijn speelbeest”… Zo goeierik, Zo een lobbes :slight_smile: Poeh…

Maar ik was al ziek en dit heeft niet echt geholpen, ik ben kapot. Ga dus nu ook weer mijn bedje in!

Liefs XxX Maretje.

@maretje…gelukkig dat het allemaal goed is gekomen…!!
voor jou zelf ook veel beterschap gewenst.

liefs

filiz

@Maretje: wat leuk dat hij er is doorgekomen! Ik heb echt de hele dag aan je gedacht!

Ik heb aan mn pa gevraagd of ik mocht gaan eind oktober naar Kusadasi en hij zei direct ja :eek: wat ik echt niet had verwacht! Dus, morgen ga ik gaan informeren of er nog plaats is op het vliegtuig en ev. hotel en mss mag je mij dan wel op het lijstje zetten !

groetjes xxx

@sevgilim…waaa super meid…!!
ik zou super graag met je mee gaan naar kusadasi…echt leuk voor je…
hoop dat er nog plaats is in het vliegtuig enzo…succes morgen!

kusz kusz

filiz

@ Sevgilim: HEERLIJK!! Echt: Good for you!! Lekker dat je eind - oktober nog ff wegkan! Mijn ouders gaan van 15 tm 22 oktober naar Alanya(haha mn moeder wilde naar Antalya maar ze kwam in de buurt van de computer en klikte per ongeluk op boeken… hahaha mijn moeder & computers=not good!)
Mogen zij ook op het lijstje :wink:
ik hoop met je mee dat er nog vluchten zijn!!!

Liefs, Maretje.

Ok,allemaal,

Dit onderwerp heeft de magische grens overschreden van 1000 berichten;sluit dit nu af,we gaan verder op Veel Plezier-welkom thuis 2.

Groetjes,
Jullie Forumbeheerder,
Hans.