Meiden, tot over een week! We hebben alles ingepakt en gaan nu naar m’n ouders waar we vannacht slapen. Morgen om 12:00 gaan we de lucht weer in: op naar Turkije!!!
@Canis: goeie vlucht!!
Groetjes, Diamond
Meiden, tot over een week! We hebben alles ingepakt en gaan nu naar m’n ouders waar we vannacht slapen. Morgen om 12:00 gaan we de lucht weer in: op naar Turkije!!!
@Canis: goeie vlucht!!
Groetjes, Diamond
Veel Plezier En Goeie Reis!!!
@ Canis en Diamond: ONTZETTEND VEEL PLEZIERRRR!!!
Neem mooi weer mee!!!
@ Sevgilim en Filiz: Ik wil die petitie voor een strippenkaart best even ondertekenen hoor;)
@llemaal: ik ga weer rennen: Het baantje wacht!!
Liefs, Maretje
Diamond en Canis heeeeeeeeel veeeel plezier!!!
Ik vind het steeds weer heerlijk om alle ervaringen van iedereen te lezen die naar Turkije gaat en daarna van iedereen die weer terugkomt.
Ook persoonlijke omstandigheden komen erin naar voren, omdat het op deze site zo vertrouwd voelt.
Ik ga in oktober voor de vierde keer dit jaar naar Side en ik wil eigenlijk nooit meer terug naar huis. M’n Moeder en m’n zussen gaan dit keer ook mee zodat ze de familie Yilmaz ook beter kunnen leren kennen.![]()
Voorlopig zal ik wel op en neer moeten gaan omdat het voor ons beter is dat ik hier m’n vaste baan in het onderwijs aanhoud.
We zijn op 't moment de mogelijkheden aan 't onderzoeken die perspectief bieden voor de toekomst.
Lieve mensen, veel plezier met het reizen van en naar Turkije en/of andere bestemmingen.![]()
Cok Selamlar, Fransijn.
Heey mensen!
even een vraagje…
weet iemand misschien een goede site waar je turks kan leren?
het liefst een nederlandse site… (me engels is ook niet echt heel erg super nou ja wel goed maar niet om in het engels weer een andere taal te leren… hmm duidelijk…nou ja)
misschien iemand die een turkse cursus heeft gedaan en aantekeningen heeft gemaakt ofzo…??
als iemand iets weet wil diegene het dan even zeggen?
alvast bedankt! ![]()
Liefs, Anke
Hey Anke… (en de rest)
Ik heb hier nog wel een cursus Turks liggen van het NHA… Ik doe er waarschijnlijk niets meer mee, dus misschien kunnen we tot een leuke deal komen ofzo?
Groetjes!!!
He meıden even een berıchtje vanuıt Aegean Dream! We zıjn vanmıddag aangekomen en konden meteen door naar het avondeten wat superlekker ıs! Ben bang dat ık hıer wel een paar kılootjes ga aankomen haha. Het weer ıs superlekker en het hotel ıs ook erg mooı. Supermooıe zonsondergang hıer!
Veel lıefs vanuıt Turgutreıs,
Dıamond
Oh oh, wat ben ik jaloers! Nou geniet ervan, en ook van t eten! ![]()
xxx tahnee
@ Maretje: Heey zoals je waarschijnlijk wel al weet ben ik dus de zus van Anke… Ik vind het idd wel een id om die cursus turks van het NHA over te nemen.
Kunnen we samen aan de Turks ![]()
Dus ik zie het wel zitten. Moeten we maar eens over mailen! We zijn in ieder geval zeer geintereseerd!
Liefs Rieneke
@diamond…gelukkig dat je het nu al naar je zin hebt.!! en wat die paar kilo’s betreft…die raak je hier wel weer zo kwijt hoor!! gewoon lekker genieten van het lekker eten en van al het anders leuk…!!
kusz kusz
filiz
@ Rieneke: Ja is goed… Mijn e-mail is: [EMAIL=“maretje@hotmail.com”]maretje@hotmail.com, dus mail me binnenkort maar, ik zal morgen/vanavond eens goed bekijken wat er allemaal bij zit enzo… Dan zijn jullie ook weer geholpen!!
@ Diamond: IK BEN JALOERSSSSS Heel veel plezier en maak veel leuke dingen mee!!
@llemaal: Weet iemand waar Nur is? Heb haar echt al een hele tijd niet gezien!
Nou dames, ik ga er weer vandoor… Moet vandaag werken van 11.00 (in de ochtend) tot waarschijnlijk ergens in de middernacht… Lachen joh :eek:
Oh trouwens 1 kritiekpuntje op het nieuwe forum: Te Weinig Smileys!! Wel leuke
![]()
Liefs, Maretje…
Welke smileys mis je?
:eek: ![]()
Pffff beetje saaie dag vandaag… Was vandaag maar eens schoolziek… en nu verveel ik me… Hahaha eigen schuld
Zucht! Moet eigenlijk nog langs de universiteit voor een vriend van me uit Turkije. Hij wil graag advocaat worden in NL of iig een studie (vervolg op) rechten doen hier. Maar heb geen zin… Heb helemaal nergens zin in
Bah! Saaie dag!
Ben de foto’s van Zandvoort aan het uploaden op internet, maar daar is ie nu ook al bijna 2 uur mee bezig… (zijn ook veel foto’s, maar 2 uur is wel erg lang…) Zucht! Kreun, steun!
Weet iemand iets om te doen? Iemand een advies? Ohw ik wilde nog wat gaan kopen… maar daarvoor moet ik ook mn kamer uit…ohw men wat ben ik irritant vandaag! Hopelijk morgen beter!!
Ik zal jullie niet langer om de oren zeuren…
Liefs
Zo, net terug van het strand en lekker even ınternetten, ıs toch mooı gratıs hıer. Het begınt hıer een beetje bewolkt te worden, de vooruıtzıchten voor de aankomende twee dagen zıjn ook nıet zo heel erg goed. Nou ja, we hopen er maar het beste van. Maandag gaan we naar Bodrum, ben heel benıeuwd naar dıe plaats, lıjkt me erg mooı. Verder al lekker veel foto,s gemaakt dus das helemaal goed, als we terug zıjn zet ık hıer de lınk wel ![]()
Tot snel allemaal, als ık weer ff tıjd heb post ık hıer nog wel wat.
Doegggggg Dıamond
@kelebek…ja zo n dagen hebben we helaas allemaal wel ns…miss dat er wat leuks op tv is…zet wat muziek op…doe gwoon lkkr niks…heerlijk!!
@diamond…wat relaxt dat t internetten gratis is…!! veel plezier in bodrum…en tja wat t weer betreft…dat mag de pret niet drukken toch ![]()
liefs
filiz
Bloem29: 17 September…Bodrum!
Cynthia: 27 September…Gümbet!
Diamond: 28 September…Alanya!
Filiz: 9 Oktober…Side!
Poellie: 9 Oktober…Side!
Cynthia: 22 Oktober…Içmeler!
jeetje wat hebben we een klein rijtje nu…**
1 voordeel zo ben je wel lkkr snel aan de beurt…voor mij zijn het ook nog maar 25 dagen…
heb er echt zin in…!! ff weg van school want daar wordt ik nu alweer wild van…voor ieder vak moet je iets anders doen…werkstukken, presentaties:o en bij elk vak werk je met iemand anders samen…ik hou het allemaal niet uit elkaar hoor!!
kusz kusz
filiz
**
Ik wil wel mee naar Side… ![]()
want ik wordt nu ook wel een beetje gek van school… :mad:
Groetjes Yoella
@Filiz: ik voel met je mee ! Heb ik ook ieder jaar weer opnieuw. Andere vakken, andere mensen om mee samen te werken en een maand later moet je bijna een ‘word gezocht’ fiche uithangen in school om te weten te komen met wie je nou weer samen werkte. Tenminste als je het niet hebt opgeschreven (zoals ik eens heb gedaan). ![]()
@Diamond: ben echt jaloers, plaats over in je kamer ? Kunnen anders met het hele forum eens een bezoekje komen brengen
.
Verder heb ik vandaag voor de derde keer mn rijexamen gaan doen. Voor mn manouevres ben ik erdoor deze keer maar niet voor de baan. Ik reed heel goed maar toen stak een vrachtwagen me over en kwam op het linker vak (wat normaal gezien verboden is) en ik heb gewoon gas bijgegeven omdat ik dacht dat hij moest afslaan en ja :mad: ik heb zogezegd rechts ingehaald en ben volledig niet geslaagd voor de baan
. Het was de enige fout en toch laten ze me voor dit ene feit niet door. Snik
Nou ja, volgende keer moet het nou wel lukken hoor! Zal in ieder geval niet meer vergeten dat ik op autostrade geen gas meer mag bijgeven als een vrachtwagen naast je komt rijden.
@ Diamond: Durf het bijna niet te zeggen maar ik ben toch wel lichtelijk jaloers. Hopelijk blijft het weer goed.
Ben benieuwd naar de foto’s…
@sevgilim: Wat vervelend dat je gezakt bent voor de baan. Die vervelende examinators toch ook :mad:
En dan ook nog door zo’n vervelend moment. Nou volgende keer moet het toch echt lukken
groetjes Linda