@Roanna en Canis: een héél fijne vakantie! Genieten meiden!!
@Cynthia: jeetje wat een nare berichten voor jou de hele tijd. Veel sterkte voor je vriendin, ik hoop dat het snel wat beter met haar gaat.
Groetjes, Diamond
@Roanna en Canis: een héél fijne vakantie! Genieten meiden!!
@Cynthia: jeetje wat een nare berichten voor jou de hele tijd. Veel sterkte voor je vriendin, ik hoop dat het snel wat beter met haar gaat.
Groetjes, Diamond
@Maretje: Ik was 3jr geleden in Belek. We zaten toen in een hotel die net 3 maanden oud was. Ik vond het toen eerlijk gezegd nix aan. Dus de zin om terug te gaan naar Turkije was bij mij niet zo groot. Maar toen een vriendin van me vroeg om mee te gaan naar Turkije deze zomer leek het me wel gezellig. En het werd Side. Nou ik moet je vertellen dat ik het er echt superrr leuk vind, en zeker een keer terug ga!
Waar ben jij zoal geweest?
Groetjes Tahnee
Ik denk dat er binnenkort een aantal mensen hier vertrekken?
Bij deze wil ik even meedelen:
EEN HEEL FIJNE VAKANTIE GEWENST !! !! !!
groetjes xxx
Hallo allemaal!
Ik ben weer terug van een super weekend Zandvoort! Ben nu wel helemaal dood! Weinig slaap gehad en veel gedronken. Was echt super gezellig! Ben zelfs gisternacht de zee nog in geweest!! Lekker gezwommen midden in de nacht. Wat super is dat zeg! Zal strax wel verkouden zijn denk ik… maar ach het was super cool om eens gedaan te hebben en zeker voor herhaling vatbaar!
En wow wat is de site ineens veranderd!!
Keek er even heel raar tegenaan… Hoezo is dit ineens gebeurd?
@ Jamee en Summergirl: Wat gezellig dat jullie hier nu ook zijn! Welkom op het gezeligste forum van internet
!!! Heel veel plezier! Maar dat gaat hier zeker lukken!
@ Cynthia: ik hoop dat die vriendin van jou snel weer het ziekenhuis uit mag!
@ Diegenen die binnenkort weg gaan: HEEL VEEL PLEZIER! Maak er een leuke tijd van (gaat vast wel lukken) Ben benieuwd naar jullie verhalen!
Is Annemiek trouwens niet ook alweer terug? Ben benieuwd hoe ze het heeft gehad op Kos! Annemiek waar zit je??? En… vertel, hoe was het? Leuke vakantie gehad?
@Kelebek:
Gaaf man, 's nachts in de zee zwemmen! ![]()
Dit forum ziet er idd zeer gezellig uit, dus zal me wel vermaken!
Waar ben jij zoal geweest in Turkije? En heb je nog plannen om te gaan?
xxx Tahnee
Heey meiden !
Moest gewoon weer even kijken hier … druk weekend gehad, naar mn vakantievriendje (denk dat t nu wel beetje egt n ‘vriendje’ begint te worden eigenlijk … :o ) geweest ergens in overijssel … moest dus zo’n twee uur met de trein en dat maar voor zaterdagavond/nacht en zondag de hele dag … niet zo heel erg lang dus (als je mekaar maar eens per drie/vier weken ziet (k kon niet eerder want moest zaterdag werken de hele dag dus uit mn werk doorgegaan met de trein richting overijssel, was daar rond tien over zeven) het was egt heel kort maar het was het zeker waaard ! Zijn uitgeweest in grote discotheek en zondag moest ie optreden (hij is drummer in n bandje …) dus ging k mee, was egt zo leuk, had hem nog nooit zien drummen !
) enne … mn mama kwam me zondagavond weer halen … was egt n supergezellig/leuk/VERMOEIEND weekend … (vooral dat vermoeiend , heb weinig geslapen …
waren beetje laat thuis van t uitgaan namelijk … maargoed k heb hem weer eventjes gezien en hoop m binnenkort snel weer te zien … (even voor de nieuwe mensen en degene die het al vergeten zijn : ik ken deze jongen al vier jaar … komen vier jaar op dezelfde camping in zuid frankrijk en dit jaar was tog wel erg speciaal ! En nu is het dus egt mn ‘vakantievriendje’ ! :rolleyes: ) vond het ‘afscheid’ gisteravond natuuurlijk weer niet leuk … maarja, het is niet anders …
Nou k merk dat k wel erg veel vertel dus wil jullie niet meer vervelen en t lijkt me slim als ik er nu maar eventjes mee ophou !
Oja, voor de nieuwkomers : welkom !! ![]()
Trouwens iemand in de eerste week van mei in de omgeving bodrum geweest ? Ik ga dan namelijk (had k laatst al verteld …) maar wil weten hoe t weer daar n beetje is rond die tijd … hihi ! Nou, spreek jullie snel weer …
Liefs, xx
@missymoi: ik ben in april eens geweest naar Kusadasi en toen was het weer afwisselend: goed, koud, goed, koud met beetje regen en onweer, dan weer warm (toch warm genoeg om al in bikini te liggen, zwemmen lukt wel niet zo goed). Maar mn zus is ook al in die periode geweest en toen hebben ze een hele week gewoon buiten kunnen liggen in bikini. Het hangt gewoon een beetje af van het jaar en hoe goed het weer dan is. Op goed geluk denk ik!
groetjes xxx
Canis: 14 September…Alanya!
Diamond: 14 September…Turgutreis!
Bloem29: 17 September…Bodrum!
Cynthia: 27 September…Gümbet!
Diamond: 28 September…Alanya!
Filiz: 9 Oktober…Side!
Poellie: 9 Oktober…Side!
Cynthia: 22 Oktober…Içmeler!
@Canis: het is eindelijk zover, we staan bovenaan! Joehoe!! Ga nu zometeen naar m’n ouders (daar staat m’n koffer nog van de vorige vakantie) en denk dat ik 'm maar vast inpak. Vanavond koffer van m’n vriend inpakken, snel eten en dan weer naar m’n ouders. Daar slapen we vannacht want zij brengen ons morgen naar het vliegveld. Heb al helemaal de kriebels ![]()
@Rieneke: dat klinkt goed zeg, 's nachts een duik in zee! Misschien maar ff in Turkije proberen haha. Volgens mij kwam Annemiek rond de 14e ofzo weer terug, weet het niet helemaal zeker.
@Missy: waar woont 'ie in Overijssel? Misschien wel bij mij in de buurt ![]()
Nou ik ga snel weer verder, spreek jullie vanavond misschien nog wel even.
Groetjes, Diamond
hee allemaal
iedereen die op vakantie gaat morgen heel fijne vakantie:D ik kom hier namelijk niet meer langs want moet dadelijk stage lopen.
Diamond als je terug komt en de 28e naar alanya gaat dan pas ik vast wel in je koffer of niet? :rolleyes:
Groetjes Linda
JEEHH idd het is zo ver!! nou ja bijna dan…zit hier nog steeds op mn werk en de tijd kruipt nu even… mn vriend gaat vanavond al reizen…Dus die is eerder…kon het zeker thuis ook niet meer uithouden HAHA…De koffer staat mer ook al 2 dagen half ingepakt aan te gapen…tik tak tik tak…hmm misschien ga ik wel lekker eerder naar huios… JA diamond? al gepakt??? jij bent nu lekker al vrij. LOpen elkaar morgen net mis op schiphol als ik aankom ga jij denk ik net de lucht in…hihi nou veel plezier meis!
Tot snel lieve mensen…De verhalen zullen ongetijfeld komen…gaat veel gebeuren…
Liefs Canis**:p**
Canis&Diamond: Heel veel plezier meiden… Ben jaloers op jullie hoor!
Ach voor mij is het ook nog maar 2 weken!! Echt beter!
Ik hoop inderdaad ook dat mijn vriendin het ziekenhuis weer snel uit mag, maar ze had het zelf over 3 weken, omdat haar longen nu niet goed werken, doordat er te veel slijm in zit… En dat moet er eerste allemaal uit! ![]()
Maar goed… Er komt een tijd dan gaat alles gewoon weer toppie!!
Liefs Cynthia
Heey!
@ Summergirl: Ik ben vorig jaar voor het eerst in Turkije geweest (Alanya) met een groep vriendinnen en in mei weer met mn ouders en mn zusje. Zusje is nu ook op het forum te vinden
(Anke) En dit jaar ben ik meteen maar 2 maanden in Turkije gebleven! 2 maanden in Alanya en 4 dagen in Istanbul geweest met de bus naar toe gegaan. Mooie uitzichten onderweg!!! Pfff!
Volgend jaar waarschijnlijk weer 2 maanden, maar dan misschien naar Bodrum. Maar dat is allemaal nog niet zeker. En in december met de kerstvakantie ga ik weer 2 weken naar Istanbul naar een vriend van me.
Dus alweer veel leuke vooruitzichten gepland!!! Super zin in! Heb ook een super tijd gehad in die 2 maanden in Alanya! Als je mn verhalen nog wilt lezen: http://weblogs.bnn.nl/turkeytripping
@ Canis en Diamond: Waaaahhhh eindelijk is het weer zover! Alweer vakantie! Heel onwijs veel plezier op vakantie!!! Ik hoop dat jullie een super vakantie zullen hebben, maar dat gaat vast goed komen!
Selamlar Rieneke
@Kelebek: Waaaaaaaah mag ik mee ? Zou er niet zo iets bestaan als een abonnement om naar Turkije te gaan? ![]()
@ sevgilim: Waaahhhh ja een abonnement op naar Turkıje gaan! Wow dat zou ons goed uitkomen! Zo van na de 5e keer naar Turkije krijg j eeen gratis tripje naar Istanbul ofzoiets
Das pas een id!!
Maar ik kan nu ook steeds redelijk goedkoop naar Turkije! In december ga ik dus naar een vriend van me, dus hoef alleen ticket te betalen en geen hotel ofzoiets en volgende zomer huur ik een appartementje (goedkoop) Of als ik dus naar Bodrum ga; een vriend van die vriend in Istanbul is leraar en hij woont in Bodrum en zijn appartement staat dan 2 maanden leeg… Misschien dat ik er dan in mocht. En dan komt die vriend van Istanbul samen met S (die onwijs leuke jongen die nog steeds in mn hoofd rond spookt en vlinders in mn buik achterlaat) ook een weekje of wat langs
Maar het zijn nu allemaal alleen nog maar plannen.
Moet nog even kijken wat er van terecht gaat en kan komen, maar klinkt iig wel erg leuk! Maar mocht het niet door gaan kan ik ook voor Corendon werken in Alanya. Maar goed maar even kijken en in the meantime DROMEN!!!![]()
Liefs Rieneke
@canis en diamond…heel veel plezier meiden…maar dat zal vast wel lukken!!
@sevgilim…lijkt mij idd ook een heel leuk idee!! als je je spaarkaart vol heb mag je zelf uitzoeken waar je naartoe gaat…voor n weekje…lijkt me super!!
groetjes
filiz
@Cynthialovesgumbet: Phooee he, wat een verhaal van je vriendin. Sterkte er mee, het komt vast allemaal wel weer goed ![]()
Wat had ik ook graag naar Turkije gewild, maar ja het is niet anders haha
Voor iedereen die wel gaat: een onwijs gave vakantie toegewenst ![]()
Groetjes Jamee
@Linda: als ik nog wat ruimte in m’n koffer over heb, de 28e dan mag je wel mee hoor, lekker Alanya op z’n kop zetten ![]()
@Canis: vanavond gaan we koffers pakken. M’n vriend moest vandaag nog werken, straks snel een patatje eten en dan 's kijken of alles wat we klaar hebben gelegd in de koffer past haha. Wij vertrekken trouwens vanaf Enschede, da’s hier maar een kwartiertje rijden vandaan.
@Cynthia: nog ff blijven aftellen meid en dan mag ook jij weer! Lekker hoor! Voor nu sterkte met alles en ik hoop dat de aankomende tijd veel leuke dingen voor je brengt!!
@Rieneke: leuk dat je volgend jaar misschien naar Bodrum gaat joh! Ideaal natuurlijk als je in het appartement van die vriend zou kunnen.
@Sevgilim: ik wil me ook aanmelden voor het Turkije abbonnement ![]()
Ik probeer vanuit Turgutreis wel een keertje te posten hier, volgens mij kun je in het hotel gratis internetten :o
Groetjes, Diamond
@Kelebek: goed idee! Ik heb nu ook iemand in Kusadasi leren kennen in mn hotel waar ik zeer goed mee opschiet, het is echt een maatje van me geworden en we zijn nog steeds niet uitgepraat en ik mis hem zoooo ! Nu heeft hij me gevraagd of ik nog eens kon komen nu, en dat ik bij hem mag blijven logeren. Dus heb ik ook enkel de vlucht nog nodig. Ben nu druk aan het zoeken wanneer ik kan gaan. Helaas laat mn pa me wss niet gaan eind september omdat ik school heb dan. Dan denk ik dat ik wss eind oktober zal gaan, heb dan lekker een weekje vakantie. Ik hoop echt dat het mag doorgaan!
@Diamond: staat genoteerd ![]()
@Filiz: ok, mss kunnen we dit eens gaan voorstellen hé?
Denk wel dat er veel belangstelling zou zijn. Ik zou ondertussen aan mn tweede ‘gratis’ trip zitten als we handelen volgens Kelebek haar systeem van 5 keer
hihi
groetjes xxx
@Kelebek:
Heyhey!! Leuk hoor die verhalen op je eblog, en de foto’s zijn ook heel erg leuk:) Heb al meteen zin om terug te gaan:p
Ik ben 2 x in Turkije geweest. Drie jr geleden in Belek en deze zomer in Side met een vriendin, was echt super leuk!!
Gaaf man dat je in de kerstavakantie weer gaat! Veel plezier dan!
xxx Tahnee
ow ow ow wat ben ik jaloers!!!
Dames… (canis en diamond) HEEL VEEL PLEZIER!!!
maar dat zal vast wel lukken!
ik hoor vast wle hoe het was!
Liefs, Anke