@ Diamond: Wij ook niet. Wij zijn ook pas 1 keer eerder naar Turkije ( Alanya ) geweest en zaten toen in Hotel Kleopatra Beste. Daar tegenover zit nu dat nieuwe aquapark. Was toen ook een heel goed hotel. Ligt lekker dicht bij het Kleopatrastrand en het centrum.
Wij gaan, zoals je misschien wel weet, altijd naar Spanje, maar nu even niet!
@Filiz: Hey, ik ben tahnee van msn:p
Ik was in hotel Milky Way, dat is tussen side en kumkoy in, 5min van side centrum met de taxi. Simpel hotelletje maar over t algemeen tevreden. Ik was daar met een vriendin. We hebben t wel naar ons zin gehad:D
Naar welk hotel ga jij dan?
xx Tahnee
Jaa ik ben er 2 keer geweest, vorig jaar in Kemer, was echt super daar! En dit jaar in Dalyan, daar heb ik het ook egt super naar myn zin gehad. Turkse mensen zijn wel lachen vind ik Mja hopen dat k volgend jaar met de zomervakantie weer ga
Ben jy ook al vaker geweest?
@Jamee & Summergirl: welkom op dit forum. Pas wel op! Het werkt verslávend!! Ben er nu al ruim een jaar lid en ik kan geen 1 dag laten om eens te komen kijken, hehe. Hopelijk hebben jullie het ook zo naar je zin.
@Iedereen die vertrekt: Iemand nog een plaatsje vrij voor mij in de bagage? hehe Ik ben vrijwilliger! Een goeie vakantie !
@Roanna: is Kleopatra Beste een aanrader ja? Wij willen volgend jaar een rondreis van de Oad doen en daar achteraan een week in Alanya. Standaard zit dit hotel erbij als verlengingshotel. We kenden het alleen niet…Ben benieuwd hoe het jullie aan de andere kant van de burcht gaan hebben :rolleyes:
Vandaag nog werken, morgen vrij en dan is het zover! Ooh ik hoop dat vandaag een beetje snel gaat. M’ n ouders brengen ons naar de luchthaven woensdag dus da’s wel gezellig.
@ diamond: Dit is echt voor schut… Maar we hebben Spongebob the Movie gekeken :o Maar om eerlijk te zijn; hij was écht heel grappig! Vanavond ga ik The Pacifier kijken, ik ben heel benieuwd!
@ Jamee en Summergirl: Welkom welkom, even een klein voorstel-rondje? Wat zijn jullie ervaringen met Turkije etc.?
Mijn weekend was wel lekker… Vrijdag echt kei hard gewerkt, zaterdag overdag naar de stad met mn vriendje en 's avonds uit… Gister heb ik eigenlijk niets gedaan, maar 's avonds een film gekeken en uiteindelijk lag ik om 2uur op bed, en ikmoest vanmorgen weer om 6:15 UIT mn bed zijn :eek: Dat was niet zo grappig, ik moest mn oppaskindjes naar school brengen en straks weer ophalen!!
Verder heb ik een brief naar mn ouders geschreven, hij is nu 2 kantjes (getypt) en bijna af… Kweet nog niet hoe ik em moet geven enzo…
Ohja, @llemaal: hebben jullie nog “verlanglijstje”-tips? Ik ben eind deze maand jarig en krijg al een aantal keer de “verlanglijstje?”-vraag… Vooral van mn vriendje weet ik écht niet wat ik voor iets moet vragen… Mijn ouders gaan waarschijnlijk (gedeeltelijk) mijn lenzen betalen, en aan de meeste mensen wil ik gewoon geld vragen, maar van mn beste vriendinnen en mn vriendje, wil ik wel iets blijvends krijgen, om zo maar te zeggen… Anyway… Tips ??
@Maret: hih wij hebben een Spongebob spel op de Playstation, vindt het ook wel een lief poppetje
The Pacifier moet ook leuk zijn ja!
Ooh ik vind het ook altijd zo moeilijk wat ik moet vragen voor m’ n verjaardag…Meestal is het wel zo ongeveer hetzelfde wat ik elk jaar vraag: geurtje, make-up, sieraden, bioscoopbon (of diner, VVV, Dougl*s enz). Bon van een kledingwinkel waar je vaak koopt…Wanneer ben je trouwens jarig?
Enne…succes met het geven van de brief. Op papier kun je je soms net iets beter uitdrukken dan in een gesprek. Ik hoop dat het allemaal goed komt.
Goedemiddag! Hier druk weekend gehad…een en al verjaardag, maar wel heel gezellie. De koffer staat me al half vol aan te gapen in mn slaapkamer…maar moet morgen gewoon nog werken… Ga me morgen nog lastminute shoppen Diamond? of ga je gewoon heel relaxed pakken?
@ maret: Idd…succes met die brief…ga je het wel persoonlijk geven? of stuur je m op? Hoop dat er wat positiefs uit voort komt. Ja verjaardagen blijven moeilijk…tenzij je net een huisje in te richten hebt…dan kun je daar natuurlijk vanalles voor verzinnen…anders zou ik ook in de richting van bonnen gaan…Heb persoonlijk echt een hekel aan geld geven! doe het dus ook nooit. Anders vraag je een REISBON??? lekker weg…(bedoelde uiteraard naar Turkije…maar als dat geen optie is…kun je daarmee ook hele leuke weekendjes weg…lekker uitwaaien aan zee bijv.
Welkom nieuwe mensen!
Ga nog even aan het werk…of doen alsof…heb geen zin meer…wil weg…wil op vakantie…liefsss Canis
@Canis: morgen niet meer shoppen, volgens mij hebben we alles wel. Maar ga daar natuurlijk wel lekker shoppen
Ben jij d’r ook zo ongeveer klaar voor? Nog 1 dag en we staan op 1 meid, lekker he!!
@sevgilim: Jaa ik denk dat dat wel gaat lukken hier haha:p
@ maretje: Ik ben dit jaar naar Dalyan geweest. In een woord gewelig! Heel veel leuke mensen ontmoet! Lekker uit eten geweest, veel gezien, gefeest! haha
Ik heb er zelfs twee Turkse vrienden aan over gehouden dus daar ga ik next year weer heen
En het jaar hier voor ben ik naar Kemer geweest, ook fantastisch.
Ik ben weer terug van een heerlijk weekjuh Antalya met mn vriendjuh!!! Geweldige tijd gehad…wel een paar keer ruzie maarjah dat hoort erbij, dan weet je weer dat nie alles altijd perfect verloopt:p Maar ik mis hem nu alweer zoooo erg dat ik graag terug wil. Helaas beginnen we deze week allebei weer te werken dus dat zit er nie in… Wel wil hij graag in jan/feb naar nederland komen maar ik weet nie hoe ik dat aan moet pakken, heeft er iemand tips???
@ jamee en Summergirl: Welkom!! Jullie zullen je hier best wel gaan vermaken denk ik!!!
@ Maretje: heel veel succes met het geven van de brief!!!
@ Canis: werkse nog ff meis:p dan gaat de tijd ook wat sneller denk ik en dan zit je weer lekker bij je lieverd!!!
Is alweer een paar dagen geleden. Door stage heb ik niet meer zoveel tijd om te komen kijken hier wat ik wel jammer vind eigenlijk :mad:
Ik denk dat het er niet meer inzit om dit jaar op vakantie te gaan. Door stage heb ik het te druk en in oktober is net afronding van eerste periode dus moet ik veel verslagen inleveren en gesprekken voeren. Daarbij heb ik maar de mogelijkheid om 3 weken vakantie te nemen en dan moet je keuzes maken want een echte limburger wil natuurlijk ook carnaval vieren
Waarschijnlijk wordt het dan pas de zomervakantie
@ Diamond, Roanna en Canis: veel plezier op vakantie.
@ Ezzz welkom terug.
@ jamee en summergirl: Welkom, dit forum werkt net zo verslavend als turkije zelf
@ Maretje veel succes meid met de brief.
@Ezzzz: welkom terug! Zo te lezen heb je het erg leuk gehad in Antalya! Ik hoop dat het gaat lukken dat ’ ie hier naartoe gaat komen.
@Linda: jammer dat jullie niet meer gaan dit jaar. Maar in december komt er hier vast weer een nieuwe lijst en beginnen we weer van voren af aan met aftellen :o Gaat het verder allemaal goed met je stage?
Nog drie kwartier en ik heb vakantie, wat voelt dat goed!!!
@ diamond: ja ik baal er eigenlijk wel van maar niets aan te doen gaat nu toch allemaal heel snel voor dat we het weten liggen we in bikini in turkije op het strand
En anders neem jij me toch mee
Stage gaat echt goed en het is onwijs leuk. Dus ik verveel me niet dit jaar.
Hadden er 2 meer kunnen zijn. Ik heb zojuist al 2 x een posting hier gedaan, maar zie niks terug. Log me in, doe een posting hier en dan schijn ik niet ingelogd te zijn. Nouja, laatste poging Hele goede reis en een fijne vakantie allen en tot een ander keer.
Voor diegenen die thuis blijven, veel lees plezier hier!
Gooi mij maar van de eerste plaats af en zet jezelf bovenaan.
Alles goed met iedereen? Nou zo te lezen wel he!! Met mij gaat het eigenlijk niet zo heel lekker… een vriendin van mij ligt nu ook in het ziekenhuis… Ze heeft Taaislijmziekte… Het gaat nu niet zo goed met haar… Hoop dat ze er snel weer bovenop is…
Het gaat allemaal erg lekker de laatste tijd…
Maar goed school is weer begonnen, heb dus opzich wel wat afleiding!!