Veel Plezier-welkom Thuis 1

Hehehe jah idd gelukkig is dit forum er nog!! :stuck_out_tongue:
met allemaal mensen die de verslaving van turkije wel snappen!!
want iedereen heeft ongeveer hetzelfde hier :smiley:
harstikke gezellig!!
Liefs, anke

@Roanna: wij wisselen altijd vantevoren wel wat geld om naar Turkse Lira’s om mee te kunnen nemen, in ieder geval voor de eerste dagen. Meestal pinnen we de rest in de loop van de vakantie. Met Euro’s betalen we eigenlijk nooit…Leuk dat je zo wat van je collega hoort die ook in het hotel zit waar jullie heen gaan. Misschien heeft ze nog wat tips

Enne…ik ben ook nog steeds errug blij met dit forum. Lekker kletsen met andere verslaafden en niemand die er genoeg van krijgt, zoals veel andere mensen bij mij in de buurt. Die hebben het wel weer een keer gehoord en beginnen over wat anders ofzo…

Groetjes, Diamond

Trouwens meiden, wanneer gaan we een keer met z’n allen afspreken??

Groetjes, Diamond

zo zo , ben eindelijk terug. Ik moest me opnieuw inloggen maar ik was mijn paswoord vergeten! :mad: Na enkele keren proberen eindelijk gevonden! Vanaf nu hou ik 1 paswoord voor alles want het begint moeilijk te komen allemaal verschillende paswoorden te hebben.
Het doet wel raar zo, het forum in een nieuw kleedje. Is wel ff wennen!

groetjes xxx

Nog 2 dagen! Zonet alles wat mee moet een beetje gestreken en samen met m’n vriend gekeken wat hij allemaal mee wil nemen. Volgens hem had ik veel te veel klaargelegd :smiley:
Morgen nog een hele dag werken en dan is het VAKANTIE!!!

Gisteravond een film gekeken van 3! uur, begrijp ik het eind niet :frowning: Gelukkig heeft m’n vriend het een beetje uitgelegd haha…

Groetjes, Diamond

@Diamond: ben echt jaloers op je :stuck_out_tongue: maarrrr ben aan het kijken om een goedkoop vluchtje te versieren zodat ik toch nog eens een weekje weg kan :smiley: . Ik wens je alvast een prettige vakantie! Breng wat zon mee :wink:

@Sevgilim: voor welke periode ben je aan het kijken? Ik hoop dat het gaat lukken, nog een paar daagjes Turkije is altijd heerlijk natuurlijk!
Enne…ik zal straks wat zonnestraaltjes meesmokkelen in m’n koffer. Hopen dat ze me bij de douane niet aanhouden :smiley:

Groetjes, Diamond

@diamond…vind ik een goed idee van die zonnentsralen :wink:

groetjes

filiz

@Diamond: wss zal het eind september ofwel oktober zijn. Welke vlucht het goedkoopst is aangezien mn geld er sinds mn laatste reis een beetje door zit :stuck_out_tongue: . Maar ik mag logeren bij vrienden ginder dus dat zou ik in principe al niet meer moeten betalen alhoewel ik dit niet echt wil maar zij staan erop. We zien nog wel :slight_smile:

@Sevgilim: leuk dat je bij een vriendin gaat logeren zeg! Ga je dan weer ricting Marmaris of een andere plaats?

Verveel me vanmiddag een beetje, het is hier helemaal niet zonnig vandaag. Vindt het zelfs koud haha. Wat kun je snel gewend raken aan het zonnetje zeg…

Groetjes, Diamond

@ Diamond: Jeetje, je hebt 5 sterren bij je naam staan .Toe maar! Even zien zo, hoeveel ik heb!:wink:

Nu, ik had mijn collega gister gesproken en het is er super volgens haar. De eigenaar kwam tijdens het internetten even naast haar zitten, dus ik vroeg, moet ik dinsdag nog wat meenemen? Ja zoete drop voor Ali.
Grappig hè?:o

Voor jou komt het er ook aan. Nu schiet het op. Voor dat je het weet zijn we alweer terug. En dan ga jij daarna weer toch? Bofkont!:stuck_out_tongue:

Fijne dag nog allen en de vriendelijke groeten van Roanna.

Heyhey ppl!
Ik ben hier nieuw en heb al een beetje rondgekeken in de forums!
Echt leuk dat er zoveel mensen enthousiast over Turkije zijn:D
Ik ben deze zomer in Side geweest en vond het super leuk.
Ik ga zeker een keer terug! :stuck_out_tongue:
Voor de rest die binnekort gaan -> Veel plezier!!

@Roanna: da’s goed nieuws van je collega! Wel lekker om vantevoren even zo’n bevestiging te krijgen. Dus nu nog even een grote zak drop halen he :stuck_out_tongue:
Jammer dat vakanties altijd zo snel gaan, maar we gaan er 1000% van genieten! Daarna een weekje thuis en dan nog een week weg. Erg he! Maar kijk er wel ontzettend naar uit! Weet niet of ik het al eerder had gevraagd maar in welke accommodatie zitten jullie?

@Summergirl: welkom op dit leuke en verslavende forum!

Groetjes, Diamond

@Diamond: als ik ga, ga ik richting Kusadasi. Daarom dat ik me beetje moet haasten om te gaan want het seizoen loopt eind oktober ten einde wat de vluchten naar Izmir betreft. Toch?

Wat ik nu nog wilde vragen. Wat betekenen die sterren en zo allemaal? Ik zie dat ik er 3 heb maar hoe kom je eraan? sorry voor de stomme vraag hoor maar was ff curieus :stuck_out_tongue:

@ Diamond: Antwoord op je vraag! Wij gaan naar Apart/hotel Horizon. Dichtbijzijnde strand, het Ooststrand.

Geboekt bij GoMundo via internet, maar de touroperator in Corendon. Wij hadden logies geboekt, maar op de voucher stond, logies ontbijt en volgens mijn collega, klopt dat! Dus da’s ook weer mazzel hebben. Evenals het nu niet met een Turkse charter gaan, maar met Transavia. Persoonlijk vind ik dat toch een geruster idee.:rolleyes:

Mvg, Roanna. Nog 1 nacht en 1 dag;)

Heey Heey !

Ik ben hier ook nieuw en ben net zo verslaafd aan Turkije als jullie zie ik :smiley: haha
Leuk om al jullie verhalen te lezen, het lijkt me hier erg gezellig :wink:

Groetjes Jamee

@ Diamond en Roanna: Veel plezier op vakantie… Ik ben ontzettend jaloers, want het weer is hier dus weer balen!!

@llemaal: Hoe was jullieweekend? Hier was het maar saai… :frowning: Gister uitgeweest, dat was wel leuk… Maar toch niet als vanouds, met mijn stapmaatje, die het ontzettend naar haar zin heeft in Amerika. Ik mis haar echt ontzettend en ze is net één maand weg… Één Maand!!

Ik ga weer verder… Vanavond filmavondje en dan morgen moet ik voor half7 op :eek: verschrikkelijk! Moet een paar kinderen naar school brengen… Dat wordt nog lachen!!

Liefs, Maretje.

@Sevgilim: ik weet ook niet wat die sterren precies betekenen, misschien heeft het te maken met het aantal posts dat je hebt geplaatst ofzo…

@Roanna: wij zijn nog nooit aan de Oost-kant verbleven. Jullie al eerder? Ben wel benieuwd hoe het daar is eigenlijk…

@Maret: veel plezier met de film! Wat ga je kijken?

@Jamee: welkom! Ben je al vaak naar Turkije geweest?

Groetjes, Diamond

@summergirl…welkom…!! in welk hotelben je geweest in side…?

kusz

filiz

De sterren zijn idd voor het aantal posts, deze worden automatisch aangemaakt. Vandaar je vele sterren Diamond!!

Groeten,

Xander