Heey meiden… Sorry dat ik een ff niet ben geweest, maar druk met werk en school!!!
Kleine jongen: Nog steeds heel slecht… De doktoren hebben aangegeven dat het aflopende zaak is op het moment… Hij wordt in coma gehouden… En verder weet ik ook niet zo heel veel meer!
Verder gaat alles weer zijn gangetje… Ik vlieg 27 sept… om 15.35 en terug om 21.00 uur… Heenweg is mooi klote, maar terugreis maakt een hoop goed!
Heey! Ik ben vandaag toch niet wezen zwemmen en zonnen In plaats daarvan ben ik vandaag Turkije en mn beste vriendin (die nu voor 6 maanden in Madrid zit) enorm aan het missen geweest!!
Gelukkig nog wel een smsje gehad van ‘die ene leuke jongen’ uit Turkije. Die ik dus dit jaar weer heb gezien!! En weer was het super! Maar ja nu ben ik weer in NL en mis ik iedereen daar!!!
Gelukkig ga ik in oktober een weekje bij mn beste vriendin langs in Madrid en in december gaan we samen naar Istanbul (zij vanaf Madrid en ik vanaf hier) ook bij een vriend van mij langs!
Dus ik hou me maar vast aan het leuke vooruitzicht en de super tijd die ik in Turkije heb gehad (en dat wel 2 maanden lang volgend jaar zeker weer!).
Hehe! nu gaat het wel weer een beetje…
Ik weet ook al een leuk kadootje dat we kunnen geven aan die vriend van mij in Istanbul (omdat we daar 2 weken terecht kunnen) een koffiezetapparaat met alles erbij wat er voor nodig is! Hij drinkt vaak koffie maar ze hebben er alleen oploskoffie! Nergens gewone koffie gezien in die hele 2 maanden niet! Hehe en ik denk niet dat hij het op prijs stelt als ik weer drop meeneem Hahaha echt een leuk gezicht! Ik wilde dit keer dropshot meenemen
@Rieneke: balen he, om weer terug te zijn. Maar je hebt nog een paar leuke dingen in het vooruitzicht, dat scheelt. Kado idee is trouwens leuk, zal 'ie wel blij mee zijn!
Nou, vriendin op het vliegtuig gezet, was nog weer een hele happening want bijna de hele familie was er. Maar was wel erg gezellig. Heb de hele tijd met een andere Turkije-fan staan praten Kreeg meteen de kriebels om te gaan, maar we hoeven nog maar een weekje te wachten en dan mogen wij ook!
is alweer een paar dagen geleden maar heb het heel druk met stage enz. Iedereen die op vakantie gaat heel veel plezier…
Ik ben op het moment lekker turkse muziek aan het downloaden dus dat is wel lekker wegzwijmelen.
@diamond…altijd leuk om met mensen te praten die ook helemaal weg zijn van turkije…waar ging je vriendin trouwens naar toe?
@rieneke…ik snap echt precies wat je bedoelt…!! t is soms gewoon echt k*t om weer hier te zijn!! maar we moeten ons idd maar vasthouden aan de leuke tijd wat we gehad hebben en de leuke tijden die nog gaan komen… IN TURKIJE!!!
@Filiz: ze is naar Mallorca. Denken er trouwens ook over volgend jaar naar Turkije te gaan :lol:
Vandaag weer lekker vrij! Zometeen nog weer wat leuke muziek downloaden om mee te nemen op vakantie. Gisteren alvast wat lekker dingetjes gekocht die we meenemen (hopenlijk smelt de chocola niet :o )
Ik ga vandáág zwemmen! In Eindhoven want daar is een groot golfslagbad… Ben nu al mijn spulletjes aan het verzamelen want ik heb haast (Eindhoven is best ver weg vanaf hier met de trein)
Ik wens jullie allen een fijne dag en sterkte met heimwee… I know what it’s like
@ Maretje: heel veel plezier met het zwemmen vandaag!!! Is dat een openlucht zwembad of binnenzwembad? Of beide kan natuurlijk ook…
@ Diamond: Jij ook heel veel plezier met je vrije dag!!
Ik ben vandaag ook ineens VEEL eerder vrij!!! SUPER!
Ik wilde nog even melden dat ik deze zomer met mn beste vriendin naar Turkije was geweest (zij bleef alleen de eerste 2 weken voor vakantie en ik bleef langer) en ze is nu ook al helemaal verliefd geworden op Turkije!!
SUPER!!!
Als ik het met mn vrienden over Turkije heb denken ze allemaal ‘pfff, heb je haar weer…’ Gelukkig kon ik hiervoor ook wel goed met haar over Turkije praten, ze deed er totaal niet moeilijk over als ik over Turkije begon. Ze steunde me zowiezo wel al! Maar nu ze mee is geweest naar Turkije en het zelf ook heeft gezien, is ze ook helemaal verliefd geworden!!
Nu praten we helemaal samen volop over Turkije! :lol: Super!
Maar ja nu is ze dus voor 6 maanden aan het studeren in Madrid, ook super, maar ja… wel eindje hier vandaan…
Maar zoals ik al eerder melde ga ik haar in oktober bezoeken en gaan we in december samen naar Istanbul! Dus ik hoef haar steeds maar 2 maanden te missen…
Nu nog even extra bij werken voor de centjes… :huh: Slik!
Liefs Rieneke
(jemig weet wel steeds weer lange berichtjes te schrijven zeg…)
Ben ook heerlijk alweer voor de 2e dag vrij! Ben gister in de stad wezen shoppen en ben re-de-lijk geslaagd. rokje, schoenen, cadeautjes (voor vriendin die jarig is t weekend) ondergoed enz. Vandaag nog even 2 nieuwebikini’s gekocht…geweldig vind nooit een leuke goed zittende (sjah de nederlandse kont <_< ) dus gelijk maar megenomen… en een hele luke pot me typisch oud nederlands snoep erin…voor mn schoonmama.
Verveel me nu wel een beetje…het is heerlijk weer maar iedereen is gewoon aan het werk…lekker gezellig… B)
Trouwens…voor de meiden met turkse vriend onder ons…wat ik mij nou afvraag he…hoe staan de turken bekend? ik hoor nl nooit over de romantische kant van de turkse man…zoals wel bij de italianen bekend is…
Jah beetje rare vraag miss maar die van mij is echt A-romantisch (op afstand dan) en begin de hoop op te geven dat het me lukken gaat dat te veranderen… Right…or wrong?
Nou ik ga eens even lekker in het zonnetje zitten…groetjess Canis
Jeetje, moet wel ff wennen hoor aan het nieuwe forum!
Nog 4 dagen en dan gaan we!!!
Nu nog tot half zes werken, maandag nog een hele dag en dan heb ik vakantie, wat een lekker gevoel zeg!!!
Iemand nog leuke plannen voor het weekend?
WOW! Dat is even heel erg anders… Ik dacht dat ik het verkeerde internetadres had ingetikt!!
Ik heb gisteren gewerkt, van 19:30 tot 02:00 … Poeh, dat zijn maar 6,5 uurtjes, maar toch super vermoeiend omdat de dag al zo benauwd en drukkend was!!
Eindhoven was echt heel lekker… Gewoon relax… We zijn gaan zwemmen en daarna nog heel eventjes de stad in, maar dat was haast frustrerend omdat we zo weinig tijd nog hadden dat we niets meer konden kopen!
@ Rieneke: Super dat je vriendin zo supportive is… Het kan ook vermoeiend voor “ons” zijn als niemand naar ons wil luisteren, toch!? Wel jammer dat ze naar Madrid gaat, maarrrr… Dan heb je wel weer een mooi reisje in het vooruitzicht toch?
Vandaag een beetje rustig aan en vanavond eindelijk weer eens uit! (dat is écht lang geleden!!) Morgenmiddag afspreken en 's avonds filmavondje… Ohja, en maandagochtend moet ik om 07:15 alweer ergens zijn om diens kinderen naar school te brengen. Woehoe!
heel irritant dat ik thuis geen internet heb joh, zit echt te waachten tot het eindelijk wordt aangelegd.
vandaag ben ik lekker vrij. misschien ga ik vannnacht stappen met mn zusje moet ff kijken. morgenavond ga ik uit eten met mn ouders vanwege dat ik nu het huis uit ben…
maandag begin ik eindelijk met mijn nieuwe studie Turks. afgelopen dinsdag een kennismakingsdag gehad en heb zo’n 5 klasgenoten. 1 jongen de rest meiden. ontzettig aardige meiden dus dat gaat wel goedkomen.
verder mis ik turkije ontzettend en ben ook weer ff aan het kijken wanneer ik weer terugkan. waarschijnlijk wordt dat rond kerst ben ik bang. maar ach ik zie het wel… ben wel blij dat ik eindelijk aan mn studie kan beginnen zit ik toch nog een beetje in turkije…
hoe is het met jullie allemaal???
nieuwe forum is wel wennen ik hoop wel dat het nu wel allemaal wat sneller gaat dan eerst want soms schoot het niet op…
naja tot de volgende keer dat ik misschien bij internet kan en hopen dat ik snel zelf thuis internet heb.
jeetje heb vandaag echt een k*t dag om het maar even zo te noemen…
wil nu echt zooo ontzettend graag terug…mis iedereen zo!!
ik zit me hier rot te vervelen maar ik heb ook niet echt zin om wat te gaan doen…in turkije had ik gewoon geen tijd om me te vervelen.
wil echt zoo graag terug…ik wil iedereen weer zien…maar 10 maanden duren zoooo lang!! en tot de kerst is ook nog zo lang…pff
Heeey iedereen!!
ik ben weer terug van kamp!! ben gister om 1 uur smiddags thuisgekomen pffoeejjj wat was ik moe… ook niet zo raar als je 1 uur in je bed ligt en de leiding daar komt er alweer aan met pannen om iedereen wakker te maken pfff… nou mooi blijven liggen… ghehehehe…
leek eerst ff op een ontgroening… heel vreemd ik kwam woensdag om 9 uur aan op mijn nieuwe school ff naam opgeven en trui kopen van het kamp ofzo werden ineens alle sigaretten afgepakt… (mijne niet natuurlijk ik lijk wel gek… 3 dagen niet roken pfffoeejj duss nee hoor ik rook niet :P)
kregen we een film te zien, nou ja daar werd ff in verteld dat we alleen ff de wc enzo mogen schoonmaken, nou ik had er zin in, NIET DUS!
toen werden er fietsgroepen ingedeeld (ja 7!!! uur fietsen) nou dat was wel een gezellige fietsgroep, dat scheelt dan weer!
savonds kreeg iedereen zn sigaretten weer terug, het was een grap! nou ha ha ha NIET grappig, al die mensen die de hele dag niet hadden gerookt en dus nogal sagerijnig waren!
maar al met al was het best een geslaagd kamp!
wat nieuwe mensen leren kennen (we waren daar met zn 230en)!
alleen een heel vervelend meisje in de klas, zo 1 die alleen maar schreeuwt en denkt dat ze alles is, maar goed valt wel mee te leven!
@ Canis: haha nou uh die turkse jongen van mij is ook niet romantisch hoor, hahaha echt alles behalve dat!!!
mijn "turkse vriend’ is ook niet echt duidelijk van wat hij van mij vind ofzo…
hoor alleen verhalen van vrienden van dat ie wel veel over mij praat en vraagt enzo maar hmm als ik met em praat op msn, is ie zoo vreemd ( al was ie ook niet helemaal op de wereld) als grapje zeggen ik mis je niet en blablabla en dan op t einde, i miss you so much… pff ik weet et allemala echt niet meer wat ik met em aanmoet… hij moet ff duidelijk zijn.
maar goed
net zoals rieneke heb ik ook maar 1 vriendin waar ik wel gewoon over turkije en die turkse jongen kan praten… ik weet niet of ze het ook echt snapt maar ze reageert niet zo ongeinteresseerd ofzo als de rest, en natuurlijk heb ik rieneke die het allemaal wel snapt! en die vreidnin van rieneke die mij nu ook wel snapt of nou ja emt hun kan ik tenminste gewoon praten over turkije…!!
irritant als mensen dat niet willen snappen of horen ofzo… maarja wat doe je eraan!
@ iedereen: HEEEL FIJN WEEKEND!!
@ Rieneke: HEEL VEEL PLEZIER IN ZANDVOORT!! zie je misschien maandag!
HOU VAN JE!!!
@Anke: zie je dat het kamp toch nog best leuk was! Beetje flauw van die sigaretten ja, kan me voorstellen dat je het helemaal niet meer zag zitten haha.
Zo wij hebben vandaag de laatste dingetjes ook geregeld voor de vakantie…Tickets opgehaald, redelijke vliegtijden trouwens. Heenreis om 12:00 en terug om 07:00 (heel wat minder leuk dus…)Verder nog wat geld gewisseld naar Turkse lira’s en laatste dingen gekocht. WE ZIJN ER HELEMAAL KLAAR VOOR JOEHOE!!! M’n koffer staat klaar met al m’n kleren in stapels erbij en het is weer erg veel wat ik van plan ben mee te nemen. Geloof dat ik het nooit leer…
Verder begint er in oktober een Turkse cursus in de buurt waar we nog wel belangstelling voor hebben…
@ Diamond: Ikke wel! Ook wij hebben zojuist de koffers naar beneden gehaald, maar moet alles er nog wel indoen. Verder ook alles geregeld. Kreeg vandaag de reisverzekering binnen.( jaarverzekering) dus wij kunnen gaan.
Maandag nog wel even de reisapotheek bijvullen.
Even een vraag! Is het handiger om hier alvast lira’s te wisselen of daar? Jij hebt het hier al gedaan, las ik. Betaal jij in Turkije ook met euro’s?
De vorige keer, betaalden wij bijna alles met de euro en alleen op de markt en in de supermarkt met lira’s en hadden in Alanya bij zo’n kantoortje euro’s gewisseld voor lira’s.
Als het goed is, krijg ik zo dadelijk bericht/kontakt op MSN van een collega van mij, die momenteel in hetzelfde hotel/app zit, waar wij heen gaan. Zij zal mij even op de hoogte brengen over het hoe en wat. Ben dus erg nieuwsgierig.
@roanna en diamond…voor jullie gaat het echt snel nu…!! super leuk…zeker nu het weer hier weer minder wordt…offe regent t bij jullie niet…?? hier int zuiden wel
naja iedereen veel plezier vanaaf…ma dat zal wel lukken waar is het anders zaterdagavond voor he
oja over vriendinnen gesproken…die van mij begrijpen het ook niet…of ze willen het nie begrijpen. maar gelukkig kan ik met mn beste vriendin uren over onze vakanties in turkije praten…heerlijk herinneringen ophalen en wegdromen…en met mn vriendin uit amsterdam waarmee ik deze zomer ben geweest zit ik iedere dag wel op msn over turkije te praten…
en gelukkig is dit forum dr…met allemaal verslaafde…geweldig:D
@Filiz: Nee, het heeft hier in het midden-oosten van het land vannacht wel behoorlijk geregend, maar verder de hele dag stralend en zonnig weer hier. Zelfs een een beetje vies warm!