Veel Plezier-welkom Thuis 1

@canis: welkom terug! Ben zelf nog niet veel hier op kunnen komen, ben ook niet in alle verhalen mee maar ik probeer zo goed en zo kwaad mogelijk mee te blijven hier in dit topic. Wat soms erg moeilijk is want er word hier nogal wat afgekletst! Maar het blijft erg fijn hier vanalles te lezen. EN ik ben héél jaloers op de nu nog vertrekkende mensen. Ben ook al eens aan het kijken om een goedkope vlucht te kunnen boeken en eventueel daar bij vrienden op apartement te gaan… maar dat zien we nog wel, eerst enkele afspraken nog maken.

@Anke: ik zou ook vaarwel tegen hem zeggen hoor! Heb ik zelf al meegemaakt en nu hoor ik niets meer van deze persoon en eerlijk gezegd vind ik het helemaal niet erg!

ondertussen ben ik deze week voor de tweede maal mijn rijexamen gaan doen. Ik was mega nerveus! het was mn laatste kans en die ben ik bij deze kwijt :frowning: . Nu moet ik 4u rijschool volgen. Mn volgende rijexamen is voor volgende week donderdag, 15 sept. geloof ik. Nu maar hopen dat het me deze keer zal lukken. Ik wil en ik MOET mn rijbewijs hebben ! hehe.

groetjes xxx

@ Anke: Jeetje wat moeilijk… Ik zou hem laten gaan, heb zelf ongeveer hetzelfde meegemaakt en na een jaar dat het uit was kwam hij me weer opzoeken en ik heb in het begin wel terug gesmst… Maar ik heb geleerd dat dat soort mensen je aandacht niet verdienen als ze je zo hebben behandeld. Mijn motto is dan ook iets als: Behandel mensen hoe je zelf behandelt wilt worden…

@ Canis: Welkom terug… Iedereen is wat “rustiger” geworden lijkt wel… Ik ook, zelfde als jij, druk met school, thuis dat niet zo wil vlotten…

@ Cynthia: is er nog nieuws over dat jongetje :frowning: ?

Onze Flatcoat Retriever, Kobus, is momenteel naar de dierenarts dus ik zit nu op m’n kamer met Lieve, onze (momenteel) hysterische Teckel. Die kan er totaal niet tegen als Kobus weg is! Dus die ligt te janken en te blaffen en dan rent ze opeens een rondje… HEEL zielig :unsure:

@llemaal: de plannen voor de komende dagen tot het weekend?

Liefs, Maretje.

Heey allemaal!

@ Canis: Heey leuk dat je er weer bent! Ik heb zelf ook dat ik de laatste tijd niet zo veel meer hier kom. Ik heb het nu redelijk druk met andere dingen, maar binnenkort ben ik vast wel weer wat actiever aanwezig hier. Buiten ook mooi weer nu.

@ Anke: hij is wel een enorme lul hoor! Wat hij allemaal heeft geflikt! Anke mijn advies is ook laat hem gaan. Of anders eerst een tijdje geen contact hebben, zodat jij het ook allemaal een beetje kan verwerken enzo. En hij kan dan ook goed nadenken over wat hij jou nou eigenlijk heeft aangedaan. Maar lief wat je ook doet je kan altijd bij mij terecht om te praten of voor wat dan ook! En we gaan Bayram een schop onder zn kont geven, of we laten het Alp doen :stuck_out_tongue: Misschien kan Bayram eens bij Alp op msn komen ofzo…

@ Maretje: Succes met je hysterische Teckel :wink:

Ik ga komend weekend een lang weekend naar Zandvoort daar hebben we met zn 6en of 7en een huisje gehuurd! Dus dat gaat gezellig worden!
Verder deze week weer naar school.
Ohw ik ben echt boos op mn opleiding!! Ik had een brief ontvangen toen ik in Turkije zat, dat school eerder zou beginnen dit jaar enz. Kwam er dus op neer dat ik een week eerder terug moest komen van Turkije. Kom ik dus een week eerder terug. In de brief stond dat ik 30 of 31 augustus weer moest beginnen en ik zou die zaterdag daarvoor nog een brief ontvangen over hoe en wat…geen brief. Dus ik erachter aan bellen; “ohw sorry, ja die brief had niet naar jou gestuurd moeten worden” Ja hallo daar heb ik mn ticket voor om moeten boeken!! DOOS!! Pfffff dus ik had de hele vorige week nog in Turkije kunnen zitten!! Ik baal dus nu wel/ Ook omdat er nog meer dingen fout zijn gegaan (allemaal schuld van de school)…Argh wanneer leren ze daar eens organiseren!

Liefs Rieneke

Roanna: 13 September…Alanya!
Canis: 14 September…Alanya!
Diamond: 14 September…Turgutreis!
Bloem29: 17 September…Bodrum!
Cynthia: 27 September…Gümbet!
Diamond: 28 September…Alanya!
Filiz: 9 Oktober…Side!
Poellie: 9 Oktober…Side!
Cynthia: 22 Oktober…Içmeler!

@Canis: ik heb je d’r weer tussen gezet. Hoe laat vlieg jij? Zoals het er nu voorstaat vliegen wij om 12:00 's middags.

@Sevgilim: ik ga de 15e heeeeel hard voor je duimen (terwijl ik lekker op het strand lig gna gna)

@Maret: toch niks erg met jullie hond he? Plannen voor de rest van de week en weekend: morgenvroeg naar de kapper, 's avonds een vriendin uitzwaaien die op vakantie gaat. Zaterdag laatste dingetjes kopen en regelen. Maandag nog werken en dan is het al bijna zover. Kan niet wachten!!

Groetjes, Diamond

@Diamond: bedankt hoor, enneuuh als ik mn rijbewijs haal dan kom ik gewoon naar je toe rijden en kom ik lekker naast je liggen op het strand he he :stuck_out_tongue:

@ Sevgilim: “Even” naar Turkije rijden met de auto :stuck_out_tongue: “We zijn er bijna, we zijn er bijna, maar nog niet helemaal” :wink:

@ Diamond: Nee niets ernstigs, waarschijnlijk is het een vetknobbeltje in zijn lies, maar toch even laten controleren… De teckel is ondertussen niet meer hysterisch (gelukkig) :slight_smile:

@ Rieneke: Jeetje, balen joh, van je school! Had je een week langer in Turkije kunnen zitten, gaan zij het een beetje lopen verpesten :frowning: Balen joh! Wel super gezellig dat je dit weekend naar Zandvoort gaat…

Ik ga verder, heb een lijst klusjes gekregen van mn moeder <_< fijn. Dus ik kom zo wel weer langs :wink:

Liefs, Maretje.

@maretje: ok, klein detail over het hoofd gezien ! haha, Tuurlijk! Turkije strand :lol: euh…geen probleem, Neem ik gewoon het vliegtuig :stuck_out_tongue:

Heeeey!!
ik heb een smsje van me turk :slight_smile: ghehehehe
nou ja niet heel veel bijzonders alleen dat ie eindelijk weer es een email adres heeft aangemaakt!! en “i miss you & i love you” :stuck_out_tongue: kijk zulke informatie willen wij dames hebben ghehehe!
maar jeetje wat is dit allemaal moeilijk zo’n leuke jongen zo ver weg!!!
hij komt misschien over 2 maanden naar nederland… ALS dat doorgaat… want ja wij weten ook wel hoe turkse jongesn zijn… maar goed als die leuke turk van mij nou es even een telefoon gaat kopen… maar nee… beetje jammer

AARRHHHGGG moet morgen op kamp met school :S met de nieuwe klas… ken echt helemaal niemand daar… maarja daar is zo’n kamp natuurlijk ook voor… maar ja jullie horen wel hoe het was. kom vrijdag terug… dus niet AL teveel kletsen want dan hou ik et niet meer bij… maar aan de andere kant wel leuk om weer wat bij te lezen te hebben!!

@ Cynthia: is er idd al nieuws over dat jongetje?

@ Rien: wel kut dat je langer in turkije had kunenn zitten!! maar ben toch wel blij dat je weer terugbent :smiley: en anders had je femke ook niet meer kunenn zijn… dus er zijn ook weer voordelen aan :wink:
en heel veel plezier in zandvoort!

@ sevgilim: heel veel succes de 15e!!!

Liefs, Anke

Hey wat leuk!!! Ben blij dat ik nog welkom ben :smiley: …!!! Zit te zwoegen op mn werk en heb echt geen zin meer, dus dacht ff langssneaken. Heb morgen lekker vrij genomen…en de donderdag =al vrije dag…hehhe…dus nog maar 3 dagen werken tot Turkey grin.

@ Diamond: ja ik vlieg iets later…om 16.00 met martinair. Bedankt voor het updaten van de lijst…is heeeel belangrijk natuurlijk :wink: Zet je jezelf alleen op 3…ff omdraaien! jij vertrekt eerder…dus ook eerder Toerkse zonnn!!

@ Cynthia: ja…al nieuws over het zoontje van je collega?

@ Sevgillim: SUCCES alvast gewenst hoor!! Zal voor je duimen…en waarschijnlijk ook vanaf het zwembad of strand :stuck_out_tongue: . 3 maal scheepsrecht!!! Echt waar.

@ anke: niet toegeven hoor…hoe lief hij ook kan zijn…als hij het 3 maal kan…doet ie het de 4e keer ook. En een spreekwoord waar ik altijd aan hecht: Shame on You …if you fool me once…Shame on Me…if you fool me twice.

@ Maret: Wens je veel sterkte thuis…weet hoe je je voelt…wat jij met je moeder hebt…heb ik met mn vader…ff volhouden nog, als je op jezelf woont (over 3 maand?) wordt t beter…Promis!

Liefss Canis

@Sevgilim: is goed, ik hou wel een plekje voor je vrij :lol:

@Maret: heb je de klusjes inmiddels al af? Hoop dat je lekker in de tuin zit, het is geen weer om te werken…En ik moet nog twee uur doorzwoegen hier :blink:

@Anke: ooh leuk als het doorgaat dat ’ ie naar Nederland komt! Lief berichtje hoor! Veel plezier met het kamp, wordt vast leuk. En met zoiets leer je zo snel mensen kennen.

@Canis: ik moet nog 2,5 dag werken. Heb je je spullen al klaargezet?

Groetjes, Diamond

@ Diamond: neeeee…nog geen tijd…heb vandaag betaald dus nu is alles officieel…ga wel gelijk vanavond mijn grote limoen groene koffer breed in beeld zetten…en heel erg vergenoegelijk ernaar kijken…hahhaha…ga morgen lekker shoppen…en pakken doe ik van het weekend wel…

@canis…heerlijk vooruitzicht joh!!!

@Canis: jaa ik moet m’ n koffer ook nog van zolder halen. Ga zometeen even het reisbureau bellen om te vragen of de tickets al binnen zijn! Het is hier toch even rustig.
Wat is het trouwens vandaag lekker druk hier op 't topic, wel gezellig!

Groetjes, Diamond

Maar eerst ik nog! :stuck_out_tongue:

Heb jij de tickets dan nog niet ontvangen Diamond? Denk van niet dus hè?

Ik had de officiele papieren vorige week binnen gekregen. Heen om 6.05 uur en een week later terug om 21.15 uur. Met Transavia.

Dus!!! :smiley: Mvg. Roanna

@Roanna: nee, nog geen tickets. Heb vanmiddag even gebeld met het reisbureau maar ze waren nog niet binnen. Ze verwachtte ze donderdag, nog even geduld hebben dus. Jij hebt trouwens mooie tijden! Wij vliegen dus heen om 12:00 en zijn alweer thuis om 11:00. Nou ja, het is vakantie en we gaan alleen maar heerlijk genieten! Heb er zin in!

Vanavond lekker niks doen, heb hoofdpijn en ben moe na een super hectische dag op m’n werk…

Groetjes, Diamond

Jeej wat een lekker weer was het vandaag zeg! Gelukkig had ik vandaag een hele korte schooldag en kon ik lekker de hele dag genieten van het zonnetje!! Ben vandaag naar het meer geweest en ben eens heerlijk naar een privestrandje gegaan met een vriendin zodat we heerlijk topless konden gaan zonnen! Zo kan ik eens helemaal bruin worden :stuck_out_tongue:
Morgen weer een hele korte schooldag en al om 10.30 vrij dus dan weer naar het meer!! Morgen wordt het toch wel weer mooi weer?? Hoop ik!

Selamlar Rieneke

@rieneke…lkk hoor zo n korte dagen…mn eertse school dagen zijn al even saai en lang als vorig jaar :blink: nu alweer ontzettend veel te doen!!

@roanna…relaxte vliegtijden!!

vandaag mn 1e rijles gehad :rolleyes: naja t ging volgens mij niet echt slecht…

enzz nu ga k ma ns lkkr slapen denk ik…ben moe gevoetbalt :smiley:

liefs

filiz

Nog 6 dagen! Zometeen lekker naar de kapper en de rest van de dag vrij! Hopen dat het lekker weer wordt want dan trek ik m’n bikini aan :smiley:

Groetjes, Diamond

Kga vandaag weer lekker zwemmen en zonnen bij het meer. Ben nu al weer vrij!! Heerlijk! Heb echt een vaag rooster!
Maandag bijna vrij ongeveer (1 vak dat niet verplicht is)
Dinsdag vrij
Woensdag van 8.30-10.30
Donderdag van 8.30-18.30 (wel weer een lange dag)
Vrijdag vrij
Alles gewoon op de donderdag gepropt…
Nou ja wel relaxed zoveel dagen vrij!

@ Filiz: succes met je rijlessen! Ik moet ook nog steeds mn rijbewijs halen… en lessen nemen… moet ik dit jaar ook maar eens aan beginnen! :rolleyes:

@ Diamond: succes bij de kapper! En zo te zien hier kan je wel je bikini aan trekken vandaag :D! Geniet lekker van je vrije dag!

Liefs Rieneke

@Kelebek: lekker gezwommen en gezond vandaag? Was weer een lekker warm dagje zeg, blij dat ik vrij was. Vanochtend naar de kapper geweest (altijd leuk zo vlak voor de vakantie). Weinig spectaculair trouwens, alleen een klein stukje eraf. Ben nu op m’n vriend aan het wachten en daarna rijden we naar de luchthaven om een vriendin uit te zwaaien. Verder weinig nieuws, jullie?

Groetjes, Diamond