Veel Plezier-welkom Thuis 1

@ O ja Sevgilim beterschap met je voet,ik zou toch maar effe naar de dokter gaan als het niet snel beter wordt en sorry he ik heb steeds moeite om je naam goed te schrijven

@ Aan iedereen die nog vertrekt :fijne vakantie 200% genieten en zeker niet bruiner dan mij terugkomen!

@Jill: Ook last gehad van het onweer ? Ik ook! Gewoon geen oog dicht gedaan! Kan het onweer lang duren zeg in Turkije ?! Amai B)

nog 2 dagen!!! JOEPPIE!!!

Nog alles te doen, maar het gaat natuurlijk lukken. Vandaag de laatste boodschappen en de koffers inpakken en morgen en lekker rustig dagje!!

Groetjes
Annemiek

Hoi meiden! Wederom bedankt dat jullie zo meeleven :smiley:
Na gisteravond gaat het gelukkig een stuk beter, zou ook wat zijn zo kort voor de vakantie…Vandaag even een snelle reactie want ben bij m’n ouders en die hebben internet via de telefoonlijn, dus ga nu maar niet alles zitten bijlezen. Ik reageer snel weer op iedereen hoor :smiley:

@Ezzzz: beetje late reactie maar heel veel plezier! Lekker zeg dat je er nog even tussenuit gaat! Geniet ervan!

Liefs, Diamond

Annemiek: 4 September…Kos!
Roanna: 13 September…Alanya!
Diamond: 14 September…Turgutreis!
Bloem29: 17 September…Bodrum!
Cynthia: 27 September…Gümbet!
Diamond: 28 September…Alanya!
Filiz: 9 Oktober…Side!
Poellie: 9 Oktober…Side!
Cynthia: 22 Oktober…Içmeler!

@llemaal: 1 dag!!! Geen echte nacht meer. Een vriendin haalt ons om 2 uur vanacht op, en brengt ons. De puber wil mee, dus met z’n 4ren naar schiphol. Inchecken, ergens iets drinken, afscheid en WEGWEZEN!!! ZALIG!!! :stuck_out_tongue:

Jullie gaan beslist de verhalen horen als ik/wij weer terug zijn, maar eerst GENIETEN!!! B)

Allemaal bedankt voor jullie vakantiewensen.

@Roanna: Gelukt meid, vanaf morgen sta je op de eerste plaats!! Een heel fijne vakantie en doe Alanya de groeten van ons

@Diamond: Succes meid, jullie gaan het allemaal weer recht krijgen, en ik lees het wel als we weer terug zijn. Jullie een heel fijne tijd in Turgutreis

Tot over heeeeel lang :unsure: (gaat zo snel :angry: )
Annemiek

ik ben sinds vanacht thuis. ook ik heb weer een leuke vakantie gehad. heb mn vriend 6dagen gezien en nu zit hij in het leger.

@turkije-fan…wat fijn dat je n leuke vakantie hebt gehad…!! wel jmmr van je vriend, maar 15 maanden zijn snel om moet je maar denken (ze moeten toch 15 maanden in t leger of nie) en je hebt 6 leuke dagen op om terug te kijken…!!

groetjes

filiz

ja 15maanden en ik probeer hem misschien nog in december te zien, dat hij verlof dagen neemt.

@Annemiek: een heeeeeeeeeeel fijne vakantie! Geniet lekker van Kos! Ben heel benieuwd naar al je verhalen straks. Maar inderdaad, nu eerst alleen maar genieten! Enne we zwaaien nog wel vanaf Turgutreis :smiley:

@Turkijefan: welkom terug!

Allemaal een fijn weekend!

Groetjes, Diamond (ben straks lekker 2e in het lijstje!!!)

Ik wil ook terug in het lijstje ! :frowning:

@Annemiek: Je bent al weg, maar ik wens je veelplezier op het zonovergoten KOS!

@ Diamond: beginnen de vakantiekriebels te… nou ja… kriebelen?? hoe zijn jullie tijden enzo?

@ Sevgilim: Ik ook!!

Hier thuis nog steeds een ongelukkigmakende situatie. Punt is dat ik het belachelijk vind om voor 3 maanden nog op kamers te gaan, want daarna ga ik TOCH in den haag op kamers… Aan de andere kant denk ik dat het heel wat beter is voor mijn relatie met -met name- mijn moeder.

Liefs,Maretje.

@Von: Ja ik heb sinds donderdag middag afscheid genomen van mijn tape… Maar zit wel weer in de pleisters… Heb mijn hele voet opengekrabt omdat mijn voet zo jeukte!!! Maar goed dat gaat al stukken beter…

Ik vind het heel eng om te lopen enzo, daarom heb ik op mijn werk er een brace om gedaan… Vandaag de hele dag proberen zonder te lopen, wel last van mijn spieren zijn zooo stijf!

@Diamond: Gelukkig dat het wat beter gaat!!

@ Turkije-fan: Welkom terug meis! Heel mooi dat je hem 6 dagen weer heb gezien!!!

@iedereen: Wat een prachtig weertje! Zit alleen nogal in afwachting van… Gistermiddag ging het echt heel slecht met die kleine jongen… Mijn collega was niet meer te bereiken, en vertelde dat het foute boel was!!! Ik wacht wel af!

Verder nog maar 3 weekjes en dan ga ik weer richting mijn lover!! Kan nog steeds niet wachten!!

Fijne dag allemaal verder!

Liefs Cynthia

Wat lekker zeg, die zonnige dagen zo nog in september. Vanmiddag lekker in de tuin gelegen! En…nog 9 dagen!!

Groetjes, Diamond

Hahaha jij wilt dus al bruin aankomen daar!

ik ben er oook weer. heb deze week een drukke en minder leuke week gehad. de school is weer begonnen, maar begin in april met 5 maanden stage lopen en misschien in turkije. Opzich gaat het wel snel denk die maanden die ik nu nog naar school moet. Het is inderdaad lekker weertje, kan nog lekker nabruinen van de vakantie in turkije.

Verder heb ik weer om wat af te tellen het is dan geen turkije, maar ik ga voor het eerst op wintersport in januari. yeah.

heeft iedereen nog een leuk weekend gehad?

groetjes besmile

Heey iedereen!!
ben weer een tijdje weggeweest, had ff wat probleempjes… mijn exvriend waar ik bijna een jaar mee had is 3 keer vreemdgegaan… en dan heb ik het niet alleen over zoenen… :S
en nu wil hij vrienden zijn enzo… maar ik weet echt niet wat ik daarmee aanmoet… hij heeft me wel hard vern…kt!!
aan de ene kant wil ik het wel… maar aan de andere kant… hij is zo keihard vreemd gegaan… dan hoor je toch niet gewoon weer vriednen te zijn…
agg,… bijna een jaar 1 grote leugen :S
maar goed… gelukkig heb ik een leuke turkse jongen… die niks van zich laat horen :S hmmm

nou ja goed… meost et ff kwijt :stuck_out_tongue:

Liefs Anke

Nog 8 dagen! Joehoe ik sta tweede!!!

Roanna: 13 September…Alanya!
Diamond: 14 September…Turgutreis!
Bloem29: 17 September…Bodrum!
Cynthia: 27 September…Gümbet!
Diamond: 28 September…Alanya!
Filiz: 9 Oktober…Side!
Poellie: 9 Oktober…Side!
Cynthia: 22 Oktober…Içmeler!

Groetjes, Diamond

@anke…jeetje wat een ongeluk meid… vrienden blijven met je ex lijkt me niet het makkelijkste wat er is, maar het valt natuurlijk te proberen. ik vind het echt kl*te voor je hoor!!
en dan ook nog zo’n turk die niks van zich laat horen…maar meestal hebben deze jongens wel een goede reden…geen btg? :slight_smile:
naja sterkte ermee iig…

ik denk dat hier veel mensen met je meeleven!!

kusz kusz

filiz

@Anke: ik weet niet of ik nog vrienden met hem zou kunnen zijn hoor, na wat ’ ie jou heeft aan gedaan…
Ik hoop dat je snel iets hoort van die leuke Turkse jongen!

Groetjes, Diamond

okeeeokee meiden…het spijt me…ben al veel te lang niet online geweest…druk op werk…problemen op thuisfront… ach jullie kennen het allemaal geloof ik wel…hoe dan ook ik ben er weer… Na lang…veel te lang zoeken heb ik dan vanavond ook Ein-de-lijk officieel geboekt…YESSS…zie net dat ik dezelfde dag vlieg als Diamond. Zullen alleen niet in het zelfde vliegtuig zitten denk ik…Ik ga weer richting alanya…Maar ik sta dus wel gedeelde 2e plek hihihi. :stuck_out_tongue:
Heb nog niet alles bij kunnen lezen maar dat doe ik morgen wel.
@ anke…vind het heel naar voor je meis. Vreemdgaan is Sjit…heel erg!! ik zou hartstikke doei tegen hem zeggen…maar ja dat zeg ik nu…als ik me bedenk dat ik nog ontzettend voor de pers zou voelen snap ik heel goed dat je twijfelt…
Mensen…fijne avond…

liefs Canis