Heey Filiz!
Ik ben dit jaar ook met de bus van Alanya naar Istanbul gegaan en weer terug en het is daar echt super goed geregeld met de bussen! Goeie airco enzo. En verstelbare stoelen. Super! Heel goed te doen.
Succes!!
@ Diamond: Ik hoop dat die ruzie snel is uitgepraat. Helemaal nu jullie al weer bijna op vakantie gaan!
@ De rest die ook net is terug gekomen: Welkom terug!
Hoi meiden, super dat jullie zo meeleven! Helaas gaat het nog helemaal niet goed. Heb gister geprobeerd te praten met m’ n vriend maar we zijn eigenlijk alleen nog maar verder van huis nu. Wil er niet teveel over kwijt nu maar maak me wel behoorlijk zorgen…
hé diamond meid wat is dat nou zo vlak voor jullie vakantie???
hoop dat we snel wat positiever nieuws van je horen hier!!
sterkte jullie, komt vast wel goed; de beste relaties zijn die met de meeste uitdagingen…!!!
@Diamond: Je moet weten hoe ik over relaties denk: Een relatie is niet gebouwd op hoe je de toppen beleefd, maar op hoe je door de dalen heen komt!!! Juist die dalen overleven bouwt op!!! En zo houden wij het al 25 jaar vol samen!! Het komt vast goed.
Het weer helpt wel mee in mijn vakantiegevoel B) !! Owh nu gaat het echt snel!!
Groetjes
Annemiek
@ Filiz: nog even over die bussen. Er werd zelfs een film gedraaid bij mij. Op de heenweg heb ik “From the cradle to the grave” gekeken, wel in jet Turks nagesymchroniseerd. En op de terug weg “The last samurai”.
Ik heb me prima vermaakt! Er zaten ook alleen maar turkse mensen in de bus en geen vervelende toeristen.
Ohw heb al weer im om terug te gaan! Istanbul was echt zo mooi!!! Gelukkig ga ik in december (kerst) terug naar Istanbul! Tenminste staat op de planning. Heb er alweer super zin in!! En tot december en school en alles duurt dat ook niet meer zo heel erg lang JEEEEEEEEEEEEEEJ
hey kelebek…
zo gaat een bus reis idd wel lkkr snel om…
wat leuk dat je in december naar iasatnbul gaat…als alles bij mij volgens planning verloopt ga ik ook met kerst naar istanbul:D op bezoek bij een vriend…hem mis ik echt het meeste!!
is het er echt zo mooi…? hoelang ben je er nu geweest?
Weten jullie het al: Over 3 dagen ben ik lekker weg!!! B)
En met dit weer ga ik me steeds meer op vakantie voelen, heb ook al een lekker kleurtje opgedaan!! Zowaar eens de gewone zonnebank niet nodig, die aan de hemel staat doet het perfect !!!
@Diamond: Elke dag weer een stukje beter moet je maar denken, als jullie maar kunnen blijven praten.
Vandaag de meeste dingen regelen, morgen met de puber de laatste dingen kopen en in het huis alles nog 1 keer laten zien. Zaterdag ff naar mijn zus(die dus morgen terug komt) en dan…WEGWEZEN!!!
Ik ben van vannacht terug uit Turkije (Marmaris), ik heb nog niet veel kunnen lezen hier op het forum want ben juist wakker .
Ik heb er alweer een geweldige vakantie opzitten, de laatste dag niet meegerekend (die was een ramp). Ik heb de volledige 20 kilo bagage van mij op mijn voet laten vallen <_< met als gevold dat die nu erg blauw zit… De schoonmaakvrouw in ons hotel heeft zomaar mijn gsmoplader ff ‘geleend’ , dus gewoon mijn kamer binnengeweest om hem even te nemen omdat haar gsm af was… Zonder eerst es ff te vragen of zo. En dan ben ik nog maar even 20 € kluisgeld kwijt die ik zogezegd terug ging krijgen om het einde van mijn vakantie…NIET dus . Maar dit alles weggelaten heb ik een schitterende vakantie gehad!
@ iedereen die weer terug is: fijn dat jullie zo’n fijne vakantie hebben gehad.
@ diamond: gelukkig dat jullie goed hebben kunnen praten. Dat is echt het belangrijkste. praten praten en nog eens praten.
@ beppie: Nog 3 dagen en nu al zo’n lekker weer je krijgt wat je hebt verdient zeggen ze. Geniet er van. Ik denk niet dat ik nog langskom voordat jij op vakantie gaat maar in ieder geval een hele fijne vakantie.
@Diamond. Ik duim voor jullie hoor. goed dat jullie gepraat hebben. Hoop dat het helemaal goedkomt voordat jullie richting Turgutreis vertrekken!!
@Sevgilim. Welkom terug van weggeweest! maar wat een pech heb je ook gehad zeg! Troost je, hier is het ook een beetje zomer, dus met je voet omhoog in het zonnetje
@ Sevgilim: Welkom terug! Goed om te horen dat je een leuke vakantie hebt gehad! Ben benieuwd naar de rest van je verhalen.
@ Diamond: Goed dat je het aan het uitpraten bent nu. Ik hoop dat alles weer goed komt! Sterkte meid!
@ Filiz: Ik ben 4 dagen in Istanbul geweest. Ik kwam er eerst binnenrijden met de bus en het zag er niet uit. Allemaal puin op en langs de straten en huizen die op instorten stonden… Maar de volgende dag toen we Istanbul echt in gingen heb ik alles wat ik eerst dacht over Istanbul meteen terug genomen. ZO’N MOOÝE STAD!!! Ohw pffff! Kan niet wachten om in december weer terug te gaan! Als je nog meer wilt weten over hoe ik het in Istanbul heb gehad moet je even mn weblog lezen. Alle verhalen van Istanbul zijn nog niet helemaal af (dag 3 volgt snel, vandaag of morgen en dag 4 komt ook nog) http://weblogs.bnn.nl/turkeytripping
@ Beppie: wow nog maar 3 daagjes! Super zeg dat gaat al snel! Alvast super veel plezier op vakantie! En ik ben nu al benieuwd naar je komende belevenissen
@ Jill: Welkom terug! wat leuk zeg dat je in oktober nog een keer gaat! Succes met weer aftellen naar dan
@ Diamond: ben blij dat te horen… “Dalen” zijn nooit leuk, en zo vlak voor de vakantie is natuurlijk helemaal balen… Hoop dat jullie het goed uitpraten en inderdaad… Relaties zijn er niet alleen de hoogtepunten, maar ook de dieptepunten en daar gaat het erom hoe je er samen uitkomt. Succes ermee!!
@ Filiz: ik mis iets… waarom wil je zo’n lange busreis maken??
@ Sevgilim: Welkom terug!! Het weer begint weer ietsje minder te worden… Ben benieuwd naar alle verhalen! Jammer dat het einde niet leuk was, maar ben toch blij dat je verder wel een leuke vakantie hebt gehad!
@ Jill: Sta je alweer in de lijst?
@ Rieneke: Ik moet echt eens je weblog af gaan lezen!!
@llemaal: Wat doen jullie allemaal deze week? Nog plannen voor het weekend? Hier weinig te doen en hou me maar gedeisd door mn ouders… Vandaag hele dag niets te doen en mn vriendje is vrij, maar ik mag niet naar hem toe Zo gaat het dus de hele tijd… Naja vandaag/vanavond niets, morgen niets… en ik hoop dat ik daarna het huis weer uitmag, maar waarschijnlijk zaterdag ook nog de hele dag niets en dan misschien zondag pas weer met een vriendin afspreken… Het is eigenlijk een te lang verhaal om hier op te hangen. Het komt er op neer dat mijn ouders me kinderachtig en onjuist behandelen, maar ik kan er niet zoveel aan doen want ik woon nog steeds in hun huis
@ Diamond…hoe is de stand van zaken meid?? hoop op goed nieuws van je natuurlijk. Tijdens een vakantie kan je ook een hoop uitpraten hoor, heb je tenminste ook echt es goed de tijd voor elkaar! Komt vast wel weer goed. maarre dit forum is geduldig hoor als je wilt spuien
@Cynthia…al afscheid genomen van je verband??? als ik het me goed herinner gaat het er toch vandaag af?? hoe is het ermee gaat het wat?
owww ik heb echt afkickverschijnselen… serieus, iedereen zegt tegen me dat ik er slecht en moe uitzie en zo voel ik me ook. stap m’n bed doodmoe uit alsof ik niet geslapen heb. kan aan de telefoon niets hebben, elke klant is er één te veel hier. zelfs m’n baas vroeg me net wat er de laatste tijd met me aan de hand is. Voel me ook echt klote en zie het ook aan mezelf,behoorlijke donkere kringen die ik voorheen niet had, heb geen trek,steken in m’n buik en ga zo nog maar even door. maak ik me nou zo druk of is er iets met me aan de hand, ik maak me echt druk. zou ik iets in turkije opgelopen hebben of zo, al m’n energie is weg uit m’n lijf dat is niets voor mij. ik kan slapen wat ik wil maar het helpt niet. moet oppassen dat ik hier niet achter m’n beeldscherm in slaap val.
zo ik ben uitgeklaagd, nu maar weer even verder slapen…eh werken
@ Von: Als ik jou was zou ik toch echt even naar de dokter gaan. Zo te horen heb je wel iets opgelopen. Ik hoop dat je er snel achter komt wat het nou precies is en dat je snel weer beter voelt!!
@ Ezzz: Wat cool dat je morgen al weer naar Turkije gaat! Echt geweldig! Zou ook wel een last minuutje willen…maar ja ik mag eigenlijk niet klagen…
@ Annemiek: Voor ik het vergeet, een hele fijne vakantie op Kos en geniet ervan en hopenlijk kom je met mooie verhalen gezond en wel terug. Ook een goede reis.
@ Diamond: En zijn jullie er nog uitgekomen? Hopenlijk van wel en dan lekker met z’n beidjes op vakantie binnenkort.
@ Kelebek,leuke reisverslagen heb nog niet alles gelezen maar het leest gemakkelijk en ik kreeg een beetje het gevoel dat ik meereisde.
@Diamond,gelukkig gaat het met jullie de goede kant op het feit dat jullie een gesprek hebben gehad geeft aan hoe belangrijk jullie relatie voor jullie is.
@Sevigilem,Heb je me niet met de rolstoel door Marmaris zien crossen?wat kan het daar trouwens goed tekeer gaan als het onweert he.
Ik voelde me in turkije veel beter dan hier,ik heb dus echt een paar dagen veel minder pijn gehad,toch maar een appartementje kopen?