Vanavond hoor ik of Oscar naar Ned komt..geen visum!

idd!!

Franka,

Het is altijd heel erg gemakkelijk om een oordeel te vellen over iets waar je het fijne niet van weet.
Het belanrijkste is dat je nu je eigen gevoel blijft volgen. Je weet zelf het allerbeste hoe dingen zitten.
Ik zeg heel vaak “Alles zal goedkomen”.
We denken aan je.

Veel liefs, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN

dankjewel…

En? Franka22 al iets gehoord ? Mag hij nu komen of niet ?

groetjes xxx

haha neee tis niet gelukt…
hij is bij zijn ouders geweest… wie weet volgende keer!!
we zijn nu bezig met werken hij hem in t hotel!

Groetjes Franka

hey franka,

echt jammer dat t niet gelukt is!!! volgende keer beter en nu gewoon lekker zijn kant opgaan!! is toch ook leuk!!!

groetjes myrna

@Franka: idd héél erg jammer, maar je kon het maar proberen hé ! anders weet je het nooit! Veel succes als je naar hem toegaat !

idd… jmmr maar jaa… nog 39 nachtjes en dan zie ik em lekker weer :wink:

Ja dan zie je hem al lekker weer… Oooo meis! Ik weet zeker dat je een superleuke vakantie krijgt! :smiley: Ik moet nog 93 nachtjes wachten… :frowning: maar die gaan snel voorbij als ik Franka moet geloven?! He meis?! :wink: Kusss

haha jaaa die gaan echt snel voorbij, maar dat weet je altijd pas achteraf :wink:
nu moet ik er nog 27!!

xx Franka

Nog maar 21 Franka… :smiley:

Als je nou iets eerder kon naar Turkije… had ik met je mee gegaan… :wink:

whuuu ja…
maar je komt wel langs he… als alles doorgaat :wink:

volgende keer gaan we samen… uuh ow nee dat kan niet haha

Haha… Tuurlijk kom ik langs… :smiley:

Waarom kan dat niet ? Haha Ik mag wel hoor… :slight_smile:

He Franka,

Erg spannend allemaal. Ik reageer omdat ik Oscar ken, ik heb zelf namelijk een relatie van 3 jaar gehad met iemand in turkije en daar heeft hij mee samen gewerkt. Heel grappig om dat zo te lezen. Mag ik vragen in welk hotel je hem hebt leren kennen… gewoon uit nieuwsgierigheid… heb zelf ook in turkije als animatrice gewerkt.

Groetjes Annabel

Ze kent hem van Hotel Alba resort…
( Ik reageer wel even, want ze zit nu in dat hotel :wink: )
Maar wat ik allemaal hoor, gaat het toch niet zo goed nu tussen hun…