huh? Weet je het zelf niet of zo wat hij doet ?
Hoe heb je hem leren kennen dan ?
haha oww ik heb je verkeerd begrepen!! ik dacht dat je bedoelde, wat doet ie… komt ie naar nederland of niet!!
maar jij bedoeld werk…
nou hij werkt in t animatieteam in een hotel… en doet daarde miniclub/minidisco… en mee met de shows… heeft ook zijn eigen show…vuurspugen
spijjkerbed liggen ![]()
Niet echt iets om een groend paspoot voor te krijgen he…
Ow en hij zei 10 min terug door de telefoon dat hij over 5 minuten online komt…
wihiiiiiiiiiiii, weet je dan zo meteen of hij zal komen naar NL of niet ? Laat zeker iets weten hé ?!
Met zo’n paspoort kan je ik je 100% zekerheid geven dat hij inderdaad geen visum nodig heeft. Maar het verbaast me alleen een beetje dat hij zo’n paspoort heeft. Dat hebben vooral alleen de “belangrijke” mensen. In nederland zijn er ook zulke paspoorten voor bepaalde belangrijke mensen… Zij hebben nooit voor iets een visum nodig. Mogen overal naar binnen zonder visum.
Uhh…
Geen nieuws eigenlijk
Hij was net op msn een uur…gesproken maar hij kon travelagent niet bereiken…
Eigenlijk wordt het alleen maar vager en ben ik heeeeel erg blij als die kerstaflevering voor bij is…
Morgen meer…
Enne misschien heeft die dus helemaal geen groen paspoort haha
Nou Franka,
Het is allemaal wel spannend zeg.
En wij maar wachten op de uitslag.
Natuurlijk hopen we dat alles lukt. We blijven duimen.
Groetjes, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN
jeetje franka22,
wat spannend allemaal zeg!! ik ga heel hard voor je duimen!! zou wel helemaal geweldig zijn als ie hier kan zijn met kerst! heel veel succes!!
groetjes myrna
Hee meiden,
morgen weet ik t…
die mensen bij dat travelagent blijven maar zeggen van kom morgen maar terug kom morgen maar terug…nu begonnen ze over zijn visum te zeuren…nou jaa morgen gaat ie nog een keer heen en dan maar weer zeggen is it possible yes or no!
heb net al een heel mooi goedkoop ticket voor em gezien
die wordt dus morgen geboekt (24 dec - 31 dec) of anders een ticket voor mij…
maar ja…mijn moeder zal er niet blij mee zijn als ik weer naar hem ga…zit er nu al overin…
Je houdt de spanning er wel in Franka.
Weet je, iedereen gunt het jou en je vriend zo.
We gunnen het elkaar zo.
Het is toch heerlijk als je die dingen kunt doen die je gelukkig maken.
Dat zal je moeder ook echt wel inzien.
Liefs, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN
Al wat gehoord Franka ?? ![]()
Ik hoop dat je goed nieuws hebt…
Groetjes Yoella…
wordt er ook zenuachtig van hoor…!!
weet je het al…komt ie…? we gunnen het je van harte…en hem natuurlijk!!
laat je snel wat weten…??
groetjes
filiz
Franka,
En ?..weet je nog steeds niet wie van jullie 2 de koffers moet pakken ?
Komt hij nu zelf of moet je nu toch zelf naar Side ??
Ik hoop dat je deze avond eindelijk een antwoord krijgt, je kan er in ieder geval de spanning inhouden.Ik blijf voor je duimen…
Groetjes uit Kusadasi,
Franka
weet je nou al iets??? vind het wel een soapserie worden hoor
hopelijk met een happy end.
maarre je weet het hè, m’n aanbod blijft staan. 27 dec / 10januari …
we duimen voor je en ik ben heel benieuwd !!!
ps. ik snap heel goed dat je moeder overal over inzit. zit in hetzelfde schuitje maar wees gewoon open over alles en hou je koppie er goed bij
ben idd ook heel benieuwd naar de All you need is love Kerstuitzending: dat wordt weer een tranentrekker. kruip lekker op de bank, nodig m’n tevens turkije-verslaafde vriendin uit en we gaan lekker wegzwijmelen: turkijeliefdes zijn vast weer goed vertegenwoordigd haha! Maar eigenlijk kan ik hetbijna niet zien…![]()
hee…weet nog niks…tig keer mob overlaten uuh dat heet dus 2 keer overlaten gaan smsje gestuurd… maar nog niks… hij zal wel weer denken van, Frank, zo kan ik toch niet opnemen!! Was nl de vorige keer ook zo ![]()
maar goed…wordt nu wel een btj erg gek hoor ga zo maar weer bellen en dan echt bellen!!
Franka, je moet haast gek zijn van de spanning.
Sterkte, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN
Hee…
Ik heb em gisteravond weer aan de telefoon gehad…
Ze zijn aan t zeuren over zijn visum, hij heeft een visum, maar nu is het dus van kan het ja of nee… ticket is nu het probleem niet meer…
Hij zelf is heel positief, ik kom naar jou en anders kom je naar mij! Nou ja daar reageerde ik dus heel Nederlands op van, ja maar ik wil t nu weten want dan kan ik boeken blabla en stel dat ze pas volgende week ergens bellen, wie zegt dan dat de tickets er nog zijn…dat soort dingen…nou ja toen kwamen bij mij toch wel de tranen…voor de eerste keer bij hem…
Maar goed, hij was ontzettend lief…en ik zat er ook weer een btj mee hoe men reageerde en wat men zei (vooral op t andere forum, werd/is het een nou ja best wel discussie…ik reageer dr iig even niet meer op)
Hij zei hierop; Schatje, het gaat erom wat jij denkt en wat jij voelt en niet wat anderen vinden en zeggen! Wij weten hoe het zit!!
Nou ja…ik wacht het rustig af, en probeer, ik doe echt mijn best om net zo positief te denken als hij doet…
…
Nou jaa… ik probeer jullie zoveel mogelijk op de hoogte houden… maar ik schrijf nu gewoon pas weer als ik het echt weet
Ik lees iig met jullie mee…
Groetjes…
Ik ga nu weer even verder klooien met mijn gister gewonnen telefoon!!
Was op een groot feest in de Bob’s (Bobs Saloon in Uitgeest…was een besloten feest van t MCA, ziekenhuis hier in Alkmaar…)
Kwam ineens Chatman van de Hi reclame op t podium, moesten we dat dansje meedansen in de zaal…daarna vroegen ze,we willen nu 5 mensen op t podium… en jaja ik de held rennen naar t podium en dat dansje doen samen met Chatman en 4 andere meiden… en daarvoor kregen we een telefoon…een erge leuke!!
En echt 10 min daarvoor had ik t er met mijn oom over dat mijn smsjes etc naar Oscar niet van mijn smsbundel afgaan en dat ik heerlijke hoge rekeningen heb en eigelijk een prepaytelefoon dr bij zou moeten hebben…
hey franka,
ik zal heel hard voor je duimen!! ik hoop echt dat t allemaal doorgaat en dat je vriend hier naartoe komt!!
wat gaaf dat je een telefoon gewonnen hebt!! kan je goed gebruiken nu!!
veel plezier ermee!!
groetjes myrna
hey franka…je moet doen waar je je zelf lkkr bij voelt. laat andere kltsen, las jij naar hem toe wilt gaan of je hem hier wilt hebben ga er dan voor!! jij moet met hem verder, niet de mensen om je heen…!!
ik duim iig nog hard voor je hoor!!
groetjes
filiz
Hey Franka22
Mensen kunnen rare dingen zeggen. 1 goede raad: luister er niet naar en doe gewoon je eigen ding en weet dat je altijd hier terecht kunt!
In mijn omgeving reageren sommige mensen ook raar als ik vertel dat ik een Turkse vriend heb, net alsof een Belgische / Hollandse jongen je niet kan bedriegen! Nou, zo een reacties krijg je dan van mensen waarvan je denkt dat ze je echte vriendinnen zijn, lekker niet dus! Gewoon niet naar luisteren heeft mn ervaring al geleerd! En geniet maar lekker van jouw vriendje zonder zorgen!
groetjes ![]()