Helaas… ik ga nog heen volgende week…
heb gisteravond.vannacht heel lang gesproken met em… heb echt geen idee wat ik moet doen…ik had nl rare dingen op internet gevonden over hem, wel van 2 jr terug maar toch…
Mijn hoofd is leeg, ik ben niet boos, ik ben niet verdrietig…
Ik weet t echt niet… ik zal em moeten zien volgende week en dan t recht in zijn gezicht vragen…
Moest t even kwijt… zit hier nu echt als een zombie achter me laptop…
@Franka: oh wat rot voor je! Ik hoop dat jullie het er volgende week goed over kunnen hebben samen en dat jullie eruit komen. Jeetje, wat zul je je klote hebben gevoeld toen je ineens allemaal dingen over hem las op internet…Ik duim voor je dat het goed komt en dat het toch anders is dan het nu misschien lijkt.
Ik heb heel hard met je te doen, heb ook zoiets tegengekomen een paar jaar terug… Maar je moet je eerst vragen hoelang je al samen bent? Al langer dan die twee jaar dat die nare dingen gebeurd zijn? Is hij eerlijk tegen je geweest en hoe naar waren die dingen? Mss dat jullie er sterker uitkomen ?
Nou, ik wens je alvast veel succes en ik hoop dat alles mag terug goedkomen, we duimen voor je meid !
die dingen waren heel naar haha die ik heb gelezen… maar van april 2004… hij kan veranderd zijn, ik kan me nl nu niet voorstellen dat hij nog zo is… snap je…
we hebben wel goed gepraat op msn vannacht… heb em net gebeld want hij was op msn en ineens weg, er is iets met zijn laptop maar is t aan t maken en komt zo snel mogelijk, dus ofzo of vanavond weer…
ik kan t me echt niet voorstellen… van toen ok… maar nu…
nog even snel, ja dat weet ik en doe ik ook…
maarrrr we hebben em gecheckt op msn ik en een vriendin… en daar deed ie heel afstandelijk tegen totdat ze 1 vraag stelde… heb je een vriendin…
t antwoord kunnen jullie wel raden…
ik heb toen dus ingegrepen…en heel lang met em gesproken…
Hij komt zo wel terug, mn vriendje heeft ook altijd problemen met zijn laptop en ah…we komen er allebei zowat zot van !
En idd, dingen van 2 jaar geleden moet jij mss ook achter je laten… Toen kende jij hem nog niet en hij jou niet en mensen maken wel eens fouten, hij kan helemaal veranderd zijn !
Mijn vriend verteld me ook soms verhalen van jaren geleden waarvan ik echt van denk van ah jongen please, hou je mond maar toen dacht ik van ja, had ik ook een andere vriend dus kan hij evengoed hetzelfde reageren als ik. Het gaat enkel om jullie als koppel nu en je zal zien waar de tijd je brengt maar zo een dingen moet je kunnen vergeven en vergeten ook… Men leert uit zijn fouten. Véél sterkte meid !
Franka, het is allemaal heel erg verdrietig wat er nu gebeurd.:sad:
Laat alles even bezinken.
Denk goed na over de nare dingen die je gelezen hebt en of die van invloed zouden kunnen zijn in jullie relatie.
Het is tenslotte al 2 jaar geleden.
Ga volgende week goed met hem praten en bekijk dan nog eens of je er echt een punt achter wilt zetten.
Jeetje meis, ik heb eigenlijk maar 1 ding dat ik je wil zeggen: Als je met gezicht naar het verleden kijkt, sta je met je rug naar de toekomst!!!
Dingen die in het verleden gebeurd zijn, voor jou tijd, zijn dingen die buiten jullie relatie staan. Weet natuurlijk niet wat je gelezen hebt, maar kan me voorstellen dat het je geschokt heeft en aan het twijfelen gebracht. Helaas ken ik dat maar al te goed, kan je vele emails laten lezen die ik in de loop der jaren ontvangen heb, en ook dingen die ik op het internet heb gelezen.
Vergeet niet dat er op internet vele leugenaars rondlopen en ook helaas mensen die andere het geluk niet gunnen.
Ik hoop dat jullie volgende week een goed gesprek zullen hebben en ook dat er duidelijkheid komt, dit is een van de grote nadelen van een lange afstands relatie…
Jeetje Franka wat vervelend voor je! Ik hoop dat jullie volgende week nog goed samen kunnen praten. Kan me voorstellen dat het je niet lekker zit als je eerst die verhalen leest (wel) van vroeger en dat hij dan zoiets antwoord op msn tegen die vriendin van je.
Ik wens je iig heel veel sterkte toe!
ben nu met de zoon van Os zijn broer aan t msnen…
die snapt er niks van hoe Os dat heeft kunnen zeggen!!
hij zegt, Os heeft t altijd over je en hij houd van je! Dat zegt ie altijd!!
nou ja Os was net ook op msn…hij had gisteravond foto’s laten maken…en die wilde hij gisteravond al sturen… maar nu werd t dus vandaag…
Franka, niet te veel denken, je maakt er jezelf alleen maar mee kapot ! Volgende week zie je hem weer en kan je face to face bijpraten, zal ik zeker en vast ook eens doen met mn vriend volgende week want via msn komen veel dingen verkeerd over …
Idd meid niet zoveel denken en vooral niet overal wat achter gaan zoeken je drijft jezelf compleet tot waanzin… Niet doen, heb je überhaupt gegronde redenen om hem te wantrouwen?? Of stel ik nu een hele domme vraag…
Rustig meid geen overhaaste beslissingen nemen, vooral niet nu!!
Laat het allemaal even op je inwerken en adem in adem uit…
Een relatie op afstand is moeilijk en het niet bij elkaar zijn maakt je onzeker, dingen lezen op internet brengen je aan het twijfelen en voor je het weet maak je een beslissing waar je later spijt van krijgt!
Je gaat toch binnenkort naar hem toe?? Vergeet het hele zaakje even, niet meer aan denken, geen zware gesprekken meer met hem voeren, gun jezelf even wat rust, ga er naar toe… Wacht een dagje of twee en ga dan het gesprek aan…
Wees redelijk en rustig, luister en ga niet lopen ja maaren (ik spreek uit ervaring, helaas??) spreek je angsten frustraties en gevoelens uit en laat hem dan maar eens praten…