Gister is Oscar naar travelagent geweest, maar alle tickets rond kerst uitverkocht grrr maar hij heeft zon btj gesmeekt om een ticket dus die mensen zijn druk aan t zoeken naar 1 ticket voor em…vandaag hoort hij het…hij is hier dan ongeveer 5 dgn…kort maar krachtig…
Alleen zit ik nog even in over mijn ouders…maar ja eerst maar afwachten of hij echt kan komen!!
Vanavond em bellen of misschien via msn…
Maar ja dus geen visum…ik ben blij…nu alleen nog een ticket…
Jeetje was spannend allemaal voor je vandaag! Maar een ticket voor 1 persoon moet toch wel te vinden zijn? Bij Onur ofzo? Toch? Tja kerst is natuurlijk wel drukke periode, maar kan hij dan niet iets eerder komen?
En wat romantisch als hij met kerst hier is! Zullen we allemaal zo jaloers op je zijn! Maar het gunnen het je natuurlijk wel!
Ik heb je gezegd dat ik voor je duim en er een goed voorgevoel voor heb. Je Oscar vind wel een ticket. Om naar europa te komen en je terug te zien zal hij zeker alles op alles zetten, we horen het wel,
Groetjes uit Kusadasi,
Franka
Volgens mij zal hij nog wel een ticket vinden! Kan toch niet dat er nérgens geen 1 plaatsje meer over is ? Alvast duim ik heel hard voor je!
1 ding versta ik niet helemaal: Zonder visum ? of heeft hij zijn legerdienst al af ?
ja hij is al in t leger geweest…
en hij heeft groen paspoort…denk ik …hij is er iig van overtuigt dat hij geen visum nodig heeft en dus regelt travelagent alles voor em!
Kan hij dan niet aan de douane in de luchthaven tegengehouden worden ?
Niet dat ik je geluk wil afnemen hoor, ik weet zelf niet heel precies hoe het zit…
Ahzo ja gelukkig heeft hij een groen paspport dan! Hoop dat je ook een vliegtuigticket vind voor hem zodat je een leuke tijd kan hebben samen met hem !
Er moet in zijn paspoort special passport staan. Dan is het goed. Staat trouwens ook op de voorkant. Maar die heeft niet iedereen zomaar. Wat doet hij voor werk dan? Meestal alleen mensen van de regering enzo hebben zulke paspoorten. Of zit ik nou helemaal fout?