GELUKSVOGEL!
Vroeg me straks nog af hoe het met je was en of alles door zou gaan. Hoop dat je een hele fijne tijd tegemoet gaat in Turkije met je vriendin. Maar natuurlijk vooral met Os.
Kan je niet genoeg geluk en plezier wensen dus ook hier nog maar een keer… Ik vraag me alleen wel iets af… Merk de laatste tijd dat in je posts Os een beetje naar de achtergrond is geschoven… Is het nog wel allemaal ok?? Meid je gaat de tijd van je leven tegemoed, geniet van elk moment en houd ons op de hoogte!!
haha ja tis allemaal ok, maar heb nu eindelijk es wat anders aan me hoofd dan Os en die zie ik dinsdag weer… heb duidelijkheid en rust in me koppie… vandaar… hihi, maar alles is goed… echt!!
hoorde alleen net wel dat ie was gevallen en zijn hoofd ‘kapot’ is en naar t ziekenhuis is geweest en nu op bed ligt…
Nog een paar dagen en dan wordt hij flink verwend, is zijn hoofd zo weer ok. Heeft dan zijn eigen verpleegster bij de hand.
Wanneer moet je beginnen met werken? En wat ga je doen daar?
ik ga dr werken in t animatieteam en dan doe ik de miniclub en minidisco en ook mee met de shows. dus vooral met de kids… maar dat was wel te verwachten als juf
dus ben benieuwd hoe alles gaat en loopt…
nog 3 nachtjes dan gaan we de lucht in en dan…
iemand nog plannen om naar Side te gaan t komende seizoen… schrijf nl alles ff op haha dan weet ik wie wanneer dr is…
Franka, Ik wil je heel veel succes wensen met je baantje in het hotel.
Ik hoop dat je heel erg gelukkig zult zijn met Os zo dicht bij je.
Geniet van de mooie tijd samen.
Ja, kreeg gisteren een smsje van haar… Ze had toen al 2 dagen gewerkt ( nu 3 natuurlijk ) voor de rest zei ze niet veel… Dus ik heb terug gesmst… heb je het wel naar je zin daar ? Heb niks terug gehad… Heeeeel raar… Maarjah, ik hoor het wel… als ik meer weet laat ik het jullie weten…
ik heb een solicitatie gesprek van de week om ook in turkije voor heel veel maanden in een animatie team te werken misschien dat we in de zelfde team zitten dat weet ik nie maarja dan moet ik eerst aangenomen worden
heeey
ik heb een turkse vriend(een gewone vriend, geen relatie) en hij noemt zijn beste vriend altijd ‘konky’ ofzo :P, dat iets als maatjes betekent. Weet iemand hoe je dat schrijft? want ik denk niet dat je het als ‘konky’ schrijft
hopelijk kent iemand het!
dankjeee(K)
Franka wijffie, hoe is het met je?? Je bent natuurlijk heel hard aan het werk en druk bezig met alle voorbereidingen! Ben zo benieuwd hoe het je vergaat!!
Ik heb niks meer van haar gehoord, sinds donderdag… En in dat ene smsje zei ze ook niet van… ik vind het super leuk hier… ofzo… Ik wacht af op een smsje van haar…
OH Jeetje, ik hoop wel dat het goed gaat met haar hoor.:o
Haar vriendin is er ook nog bij hè.
Misschien heeft ze gewoon nog niet genoeg tijd gehad om een goed antwoord te geven.
Heeft ze al wel een Turkse simcard gekocht, anders wordt het gewoon veel te duur om iedere flipflap te smsen of te bellen.
Heeft ze daar de beschikking over een computer? Dan kan ze mss op msn komen.
Nou we blijven duimen en haar volgen.