Franka! Laat eens iets van je horen meis! ![]()
We zijn zo benieuwd!! ![]()
Ja, vorige week had ze al een turkse simkaart. Dus daar kan het niet aan liggen⦠En ze heeft haar laptop en alles mee. En volgens mij zit er ook wel een internetcafe in de buurt, dus als tijd heeft kan ze daarheen⦠Maarjah, wat is nou om 1 smsje te sturen met het gaat goed me me, heb het naar me zin⦠blablabla⦠En idd ze is daar met een vriendin. Najah, ik ben ook benieuwd⦠Maar zolang ze niks laat horen, weten wij ook niksā¦
neej idd wel een beetke raarā¦miss heeft ze heel weinig tijdā¦
of we moeten denken>>geen nieuws is goed nieuws�?
x
filiz
Ja dat kan ookā¦
hopelijk heeft ze het naar haar zin want een maand kan lang duren als je het niet naar je zin hebt daar, weg van familie en vriendenā¦
Jah, idd⦠En als het niet lekker gaat met der vriend⦠Valt het hele werken daar al helemaal tegenā¦
we duimen echt voor haar dat alles goed gaat en dat volgende zin van geen nieuws, goed nieuws hier telt !
o jƩƩƩƩƩƩ heb ff mijn reactie gewist !!! ff verkeerde knop en mag ik opnieuw beginnen !!!
Ik denk dat je hier in Nederland ook veel meer verdient als in Turkije⦠En als je naar Turkije gaat, komt er denk ook wel heel wat bij kijken⦠( als je lager als 3 maanden gaat⦠) Het is denk niet, ff werken en dan weer terug⦠En daar maak je ook wel heeeeeele lange werkdagen ⦠( in het hotel bijv. ) weinig vrij, etc. Maarjah, daar kies je dan voor⦠Ik kan ook wel begrijpen dat als je lager naar turkije wil⦠Je dan niet de hele dag op het strand/zwembad wil zittenā¦
Groetjesā¦
Ik heb juist op je gereageert sevgilim ![]()
Nou, even terug in kort typen wat ik per ongeluk net gewist heb :
Nu zou ik graag in Turkije werken om langer bij mn vriend te zijn maar weet nu niet of dat zo een goed idee isā¦
Wel, mn vriend zegt ook dat het beter is om te werken bij ons dan in turkije, vooral omdat ik het niet gewoon ben om volgens turkse normen te werken⦠Volgens hem is het redelijk zwaar. En als ik zeg dat er zoveel europeanen werken zegt hij dat ze daarom niet allemaal even gelukkig zijn met hun job. Wel, ga ik liever nu en dan twee weken of een week naar hem toe zodat we ten volle van elkaar kunnen genieten, denk ik dat dit een beter idee is ? of niet ?
tja sevgilim zit miss wel wat inā¦maar ik zou het super vinden om volgende zomer (deze gaat helaas nog niet) gewoon de hele zomer bij hem te zijn.
je kan natuurlijk moeilijk van hem verlangen dat ie zn werk aan de kant zet voor jouā¦naja ik werk wel mee in dat winkeltje van zn oomā¦lijkt me leuk:)
liefs
filiz
Ja Sevgilim, het zijn moeilijke keuzes die je moet maken.
Je moet je afvragen wat goed is voor je toekomst.
Voor je relatie kan het goed zijn om een tijd bij elkaar te zijn en daar te leven en te werken om te zien of het echt is wat je wilt.
Er zitten natuurlijk haken en ogen aan, maar ja je moet ook risicoās durven nemen.
Volg vooral de weg van je hart.
Bekijk je mogelijkheden goed, maar gooi in je eigen land nog niet alle mogelijkheden over boord.
Leg je vriend ook heel goed uit wat precies de bedoeling is.
Soms zijn ze bang om een stuk vrijheid kwijt te raken. Ze willen ook nog graag met hun familie en vrienden tijd door kunnen brengen.
Het is niet de gewoonte dat ze hun vriendin overal mee naar toe nemen.
Dus weet goed waar je aan begint.
Ik weet als geen ander hoe moeilijk het is hoor meis. Heb er zelf ook mee te maken.
Succes met beslissingen nemen.
Liefs, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN
ja, weet ik wel, mn vriend zegt zelf dat ik meer relaxed moet zijn, alles komt op zijn tijd! Hij zal eerst zelf een job voor zich zoeken en vind ik ook belangrijker want eigenlijk heb ik hier mn weekendjob ook. Hij zal terwijl ook uitkijken voor mij als hij een goede job die bij me passt, vind. Ik laat alles gewoon zijn loop gaan, vind hij iets dat ons leuk lijkt zal ik direct gaan, vind hij niets, geen probleem, spaar ik lekker veel om na het seizoen samen met hem een leuke vakantie te gaan beleven. We hebben twee weken geleden er allebei zo van genoten dat we het zeker nog es willen meemaken, hebben elkaar veel beter leren kennen ook en zijn nog dichter bij elkaar gegroeid zodat we elkaar zo hard missen nu ![]()
Had gisteren Franka ff gesmst⦠Ze zegt⦠Het is wel okey hier⦠druk druk⦠Maar ze probeert vandaag ff op msn te komen⦠Dus dan horen we het welā¦
Alleen⦠Ik ga zo shoppen⦠eten⦠trainen⦠huiswerk leren⦠etc. Duss voor mij ook druk druk druk⦠Weet niet of ik er dan ben op msnā¦
Ben benieuwd hoe het haar vergaat, of het mee of tegen valt en natuurlijk hoe gaat het met Oscarā¦En Rikst?? Is het al druk, of kunnen ze ook nog een beetje genieten?? Hoe is het weer??
Hoop dat ze het onwijs naar hun zin hebben!!
Liefs Linda
Ze is niet geweest⦠En ik ga zo slapenā¦
Jammerā¦
Ik kreeg een smsje van Franka⦠Dat ze die turken niet begrijpt en dat ze er helemaal doorheen zit⦠Aaahhh Ik ga der vanavond ff bellenā¦
Oei dat klinkt niet positefā¦