Hemeltje lief, dat klinkt niet erg opwekkend, Mizz.
Wat kan er in een week tijd allemaal gebeurd zijn?
Laten we met z’n allen duimen voor Franka dat het toch goed afloopt.
Doe haar de groeten als je haar spreekt en wens haar sterkte hoor.
Ik hoop echt dat alles goed komt en dat ze ev naar huis kan komen als ze het niet naar haar zin heeft! Hopelijk is alles nog goed met Os dan heb je toch nog iemand om je aan op te trekken als het even wat moeilijk gaat !
Ik belde gisteren avond… Kreeg ik iemand anders aan de telefoon… Terwijl ik Franka’s nummer belde… Ze zei… jah franka is er nu niet… Echt heeel vaag… Dus nu weet ik nog niks… Ze belde wel net, maar was op school, dus kon echt niet opnemen…
Maar ik had ook net een mailtje gekregen van Iris… En daar staat weer in dat alles goed is enz… Echt heeeeeeeeeeel vaag, want bij mij was het weer een heel ander verhaal…
Begin het gewoon eng te vinden!! Allereerst omdat ik haar helemaal nog niet op internet heb gezien (of ik moet wat gemist hebben) dat iemand anders haar tlf oppakt??En volgens iemand anders is alles weer goed???
Erg vreemd allemaal,laten we hopen dat ze snel iet laat horen.Yoella,heb j egen telefoonnummer van haar ouders die zullen toch wel weten hoe het met haar gaat?
Ik begin een beetje de kriebels te krijgen hoor.
Het is op z’n minst vreemd dat er tegenstrijdige berichten zijn.
Is er geen e-mail van het hotel of telefoonnummer zodat je navraag kunt doen of haar aan de lijn kunt krijgen?
Hey,
Ik ken Franka ook (ik ben lid van Seni… Dancing Queen, ofwel Irma).
Ik heb van Franka 1 smsje gehad op 10 maart dat het goed ging.
Ik heb haar daarna terug gesmst met wat vragen, maar niks gehoord. En daarna nog een dikke mail gestuurd, maar ook nog niks op gehoord. Ook Rikst reageert niet op sms!!
Vind het toch niet zo super meer nu, maak me beetje zorgen. Laten jullie het hier weten als jullie iets horen???
Zou je even antwoord willen geven op de vragen van Sevgilim en Yolcu? We maken ons zorgen over Franka en dan logt er iemand in onder haar naam. Je kan begrijpen dat we het allemaal steeds vreemder gaan vinden.