Dinsdag naar Turkije voor heeeeel lang!!

Hemeltje lief, dat klinkt niet erg opwekkend, Mizz.
Wat kan er in een week tijd allemaal gebeurd zijn?
Laten we met z’n allen duimen voor Franka dat het toch goed afloopt.

Doe haar de groeten als je haar spreekt en wens haar sterkte hoor.

Gr. Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN

Jeetje wat is er aan de hand? Hoop dat het snel beter gaat met haar!
Ik duim mee!!!

Liefs Rieneke

Ik hoop dat ze snel wat positiefs laat horen.En ik duim ook mee!!

groetjes

Is er al nieuws van Franka ondertussen ?

Vermoed dat Mizz weer niets gehoord heeft. Had het anders zeker verteld hier.

Ik hoop echt dat alles goed komt en dat ze ev naar huis kan komen als ze het niet naar haar zin heeft! Hopelijk is alles nog goed met Os dan heb je toch nog iemand om je aan op te trekken als het even wat moeilijk gaat !

ik duim mee hoor…!!

hoop dat alles goed gaat

jeetje meid…laat nu eens wat van je horen!!

liefs

filiz

Ik belde gisteren avond… Kreeg ik iemand anders aan de telefoon… Terwijl ik Franka’s nummer belde… Ze zei… jah franka is er nu niet… Echt heeel vaag… Dus nu weet ik nog niks… Ze belde wel net, maar was op school, dus kon echt niet opnemen…

Maar ik had ook net een mailtje gekregen van Iris… En daar staat weer in dat alles goed is enz… Echt heeeeeeeeeeel vaag, want bij mij was het weer een heel ander verhaal…

Misschien heeft ze straks nog tijd om je terug te bellen MIzz.
Hoop het maar!

Begin het gewoon eng te vinden!! Allereerst omdat ik haar helemaal nog niet op internet heb gezien (of ik moet wat gemist hebben) dat iemand anders haar tlf oppakt??En volgens iemand anders is alles weer goed???

FRANKA KIZ NERDESIN!!!

Inderdaad Linda… Ben er toch ook niet helemaal gerust over… Maar we moeten maar ff afwachten denk ik… Meer kunnen we niet doen!

x

Erg vreemd allemaal,laten we hopen dat ze snel iet laat horen.Yoella,heb j egen telefoonnummer van haar ouders die zullen toch wel weten hoe het met haar gaat?

groetjes

Ik begin een beetje de kriebels te krijgen hoor.
Het is op z’n minst vreemd dat er tegenstrijdige berichten zijn.
Is er geen e-mail van het hotel of telefoonnummer zodat je navraag kunt doen of haar aan de lijn kunt krijgen?

Laten we er het beste van hopen.

Groetjes, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN

Ohw bah, idd ik begin hier ook ongerust te worden!!! Franka, meid, wat is er aan de hand??
Hoop dat we snel een positief bericht van haar horen!

Liefs

Hey,
Ik ken Franka ook (ik ben lid van Seni… Dancing Queen, ofwel Irma).
Ik heb van Franka 1 smsje gehad op 10 maart dat het goed ging.
Ik heb haar daarna terug gesmst met wat vragen, maar niks gehoord. En daarna nog een dikke mail gestuurd, maar ook nog niks op gehoord. Ook Rikst reageert niet op sms!!
Vind het toch niet zo super meer nu, maak me beetje zorgen. Laten jullie het hier weten als jullie iets horen???

xx Irma

Sorry dit komt heel raar over, maar ik zie dat ik onder Franka haar naam post? Wat is dit voor iets wazigs? Het is dus NIET Franka!!!
SORRRRYYYYYYY.

Huh? Hoe kan dat ? Heb je paswoord of zo ? Ofwel zit je op haar pc waarin ze automatisch ingelogd is ? Nog een andere mogelijkheid ?

Of zij heeft op jouw pc gezeten en hier ingelogd?

wat raar allemaal!!
heb er,net als vele, ook niet zo een lekker gevoel over:(

hoop dat we snel iets goeds horen!!

xx

filiz

Hallo Irma,

Zou je even antwoord willen geven op de vragen van Sevgilim en Yolcu? We maken ons zorgen over Franka en dan logt er iemand in onder haar naam. Je kan begrijpen dat we het allemaal steeds vreemder gaan vinden.