Inderdaad… Hoop dat we snel iets van Franka gaan vernemen!!! We beginnen ons alleen maar meer zorgen te maken!
x
Inderdaad… Hoop dat we snel iets van Franka gaan vernemen!!! We beginnen ons alleen maar meer zorgen te maken!
x
Nog steeds niks?
x
bah…wat raar!!
volgens mij ik ben in de eerste in de rij die richting side gaat?
zal haar zeker gaan opzoeken!!
maar ik hoop dat we voor die tijd iets goeds hebben gehoord!!
xx
filiz
Wie kent er andere vriendinnen van Franka?
Of zijn er mensen die haar ouders kennen?
Er moet toch iemand zijn die ons iets kan vertellen.
We zijn echt bezorgd.
Zou Hans iets in deze kunnen betekenen?
Laten we het hopen.
Groetjes, Fransijn
Hans zit toch ook in Side? Kan hij geen kijkje gaan nemen? Ik betrouw het hele zaakje toch niet. Franka kennende zou ze al làng iets laten weten hebben ! Het is net alsof ze niet willen dat franka iets van zich laat horen aangezien ze niet op msn mocht van haar baas…
Kreeg een smsje : Heeyy Waarom had je gebeld van de week ?? Met mij gaat alles goed… Echt heeeeel vaag… eerst gaat het goed, dan weer niet…
idd vaag:(
en raar dat Irma niet meer antwoord op onze vragen, kan ze op zn minst nog eens een kijkje komen nemen hier …
Ja, idd…
Volgens mij overdrijven jullie enorm en is er helemaal niets aan de hand… Irma heeft het waarschijnlijk gewoon druk gehad de afgelopen dagen.
En waarschijnlijk had Franka gewoon even een dip die avond. Misschien ruzie met dr vriend. Dat kan toch? Waarom al die paniek?
Misschien heeft Franka ook wel ooit op de computer van Irma ingelogd hier, inlognaam en wachtwoord worden automatisch herinnerd op een computer…
Maar Franka, laat eens wat duidelijk van je horen meid!!!
Liefs
Weet eerlijk gezegd niet meer wat ik er van moet denken. Zowiezo vreemd dat iemand anders inlogd op haar account. Misschien dat de administrator kan achterhalen van welk IP-adres Irma toen ingelogd heeft en of dit hetzelfde is als dat waar Franka altijd vanaf post.
Ook raar dat ze sms-jes stuurt dat ze er doorheen zit en dan niets meer laat horen. Terwijl ze waarschijnlijk heel goed weet dat Yoella (en vele anderen) ongerust wordt en om een antwoord zit te springen. Dan neemt iemand anders de telefoon op en is Franka er niet. Dan weer reageert ze verbaast als Yoella belt. Heel vreemd allemaal, ik weet het
.
Maar aan de andere kant, tijdens haar week vakantie zag ze het ook soms helemaal niet meer zitten, de dag erop was alles weer perfect. Ook toen waren, zover ik me kan herinneren de berichten nogal wisselend. Is allemaal heel erg dubbel vind ik. En wat kun je ermee? Haar ouders bellen? Zo meteen is alles in orde en gaan zij zich ook zorgen maken. Denk gewoon nog even rustig afwachten, als er echt iets aan de hand is vinden ze echt wel een mogelijkheid om het thuisfront op de hoogte te brengen. Al is het via gasten in het hotel.
Wat denken jullie?
Ja, maar met haar ouders gaat het ook niet zo lekker… En voordat ze naar turkije ging, op vakantie… wou ze eerst met Oscar stoppen ( volgens mij is hier ook nog een topic over )… In de vakantie was het eerst ook niet echt “geweldig” maar daarna was het dat wel allemaal… En dan gelijk een week daarna werken… Ik vind het wel allemaal zo snel opelkaar…
Het topic is trouwens : t’is over…
Ik heb eergisteren een sms gehad van Franka… het ging goed met haar… ze was samen met Oscar aan het oefenen voor de voorstelling van Grease… ![]()
Dat bedoel ik dus Yoella, de berichten waren daarvoor ook steeds wisselend. Maar toch…zal blij zijn als ze iets van haar laat horen.
Fijn te horen, Iris. eindelijk weer een positief bericht!
Zeker! ![]()
nou, dan is alles opgelost ?
Ja dat wel…
Maar ik blijf het toch vreemd vinden dat ze allebei zo weinig van zich laten horen…