Een verhaal heeft altijd verschillende kanten. We moeten niet vergeten dat ze aan het werk zijn en dat is niet te vergelijken met een vakantie.
Als ik kijk naar de werktijden van het animatieteam in het hotel vorig jaar. Ze waren tegelijk met ons aan het ontbijt rond 9.00 uur. Om 10.00 uur begon het programma en dat ging door tot 's avonds laat. Met pauzes tussendoor voor te eten. In mei waren ze in de rustige uren nog aan het oefenen voor de shows. Zal nu nog meer zijn denk ik omdat ze heel aan het begin staan van het seizoen.
Wat internet betreft, kan me ook wel verplaatsen in de situatie van de baas. Vorig jaar stonden er 10 computers. Die waren de hele tijd bezet door de gasten. Was dringen voor een plaatsje en vaak moest je daarvoor een half uur in de rij. Zo kan de situatie nu ook zijn, zou dan niet correct zijn als het personeel zit te msn-nen en de gasten daardoor moeten wachten.
Kan me dus wel voorstellen dat ze het druk hebben en er geen kans is om op de computer te komen. Maar aan de andere kant. Als je graag wil is een sms-je snel verstuurd, dat is ook het geval als het minder gaat, dus kan dat ook als het goed gaat. Ken Franka niet echt dus wil eigenlijk niet over haar oordelen. Maar vind wel dat ze goed uit moet kijken wat ze voor berichten verstuurt. Ze maakt door sommige berichten iedereen ongerust terwijl er waarschijnlijk niets aan de hand is. En dat vind ik erg jammer.
Nou ik vind het wel vreemd!! Ten eerste is het seizoen nog niet losgebarsten en natuurlijk moeten ze oefenen maar Franka die geen 10min tijd heeft om even hier of op Taliha´s Forum of op Seni te reageren vind ik toch wel heel vreemd! Ook alle andere genoemde dingen, wisselende berichten, verbaasd reageren als Yoella belt enz geven mij geen fijn gevoel!!
Ik ga eens even wat mensen op trommelen daar in Side want dit zaakje stinkt naar mijn idee!!! Hoelang is ze nu al weg een week of 2,3?? En dan niet 1x tijd om op internet te komen, maak dat de kat wijs!!!
Nogmaals Franka laat even wat van je horen want hier zit iemand die zich lichtelijk zorgen maakt, en naar bovenstaande berichten te oordelen ben ik niet de enige!!!
Liefs Linda
Heey Meiden…
IK ben nieuw hier, ik ken Franka via Taliha forum. Maar ik heb haar ff gesmst gister en alles gaat heel goed met der. Ze woont nu een beetje samen met Os en werkt en doet ook alles samen met hem.!! Dus ze is een van de gelukkigste vrouwtjes op de wereld… hihi (beetje overdreven)
Ze heeft een aantal dagen had geoefent om gister voor het eerst de show van Grease op te kunnen voeren. Verder kan ze nog niet op MSN of op internet komen. Ze heeft het heel druk en er nog geen tijd voor kunnen vinden denk ik. En de laptop heeft ze mee, maar mss dat het internet het er nog niet op doet omdat ze dan turks internet moet hebben lijkt mij… naja dat weet k ook niet…
In iedergeval gaat alles goed met haar.! Dus geen zorgen meer maken…![]()
Bedankt Mandy, dat je ons even een positief bericht stuurt over Franka.
We waren met z’n allen erg ongerust over al die vage dingen die we te horen kregen.
Blij dat we nu even wat meer weten.
Gr. Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN
Idd bedankt!!!
Ja, ik kwam hier en werd er zelf ook een beetje ongerust van… dus ben haar meteen maar gaan smsen!! En jullie ook gerustgesteld… Als jullie wat horen van der ook doorgeven he…![]()
Ik hoor niks meer van haar… Echt zooo stom… Is ze boos op mij ofzo ??? :S
Neeh joh… Ze is vast niet boos op je!! Dan zegt ze toch niet dat ik je de groeten moet doen van der.!! Maar ze is nu ook aan het werk he… dus mss dat ze later wel ff terug smst…
ff een vraagje tussen door… Wat houden die points Bank en Total point eigeiljk in daaar bij je naam…??
Voor ieder post krijg je punten. Staan achter ‘points’. Als je wilt kun je die op de bank zetten, die punten worden dan vermeld achter ‘bank’. Bij elkaar opgeteld krijg je ‘total points’.
Okay dankje wel… en hoe zet je dat dan op je bank? en wat kan je ermee?
Bovenin de balk staat vbPlaza, daar kan je naar de bank. Verder kan je een donatie doen, gifts kopen etc.
Doneer naar maar mij…
whahaha
Hahah neeh Yoella ik ga eerst ff kijken wat ik ermee kan daarna mss wel dat ik ze doneer…![]()
Ooh nog meer vragen pff… mss kan ik het wel ergens vinden maar nu niet… ben niet zo slim met internet en computers… Maar hoe krijg je die sterretjes dan bij je naam en wat is Reputatiekracht ik heb daar een 2 staan…? en onderaan staat een weegschaal wat is dat dan?
Die weegschaal daar kan je bij iemand anders reputatie toevoegen… En dat is volgens mij hoe “lief” je ben geweest…whaha Want toen ik ging stelen, was ineens al me reputatie weg… ![]()
En die sterretjes is hoe lang je al lid ben ofzo… :S Geen idee eigelijk…
Volgens mij zijn de sterretjes het aantal posts. Bij 1000 posts heb ik mn vijfde ster gekregen, anders zou ik het niet weten…
Hoi allemaal,
Nou ik ben eindelijk ingelogd. Kreeg al dagen een foutmelding.
Tja ik weet het ook niet. Ben via het forum Seni seviyorum via de post van iemand doorgeklikt naar dit forum. En toen ik postte, was het onder Franka haar naam. HEEEEEL vaag. Sorry nogmaals.
Gelukkig heb ik vandaag iets van haar gehoord. Het gaat heel goed met haar! Het is lekker warm!!! Oscar en zij hebben nu samen een kamer!!!
xx Irma
Dank je Irma, gelukkig de laatste dagen alleen positieve berichten!!