Dinsdag naar Turkije voor heeeeel lang!!

Gelukkig gaat het met Franka goed! :slight_smile:

Maar wel heel vreemd ja Yoella… ik bedoel… je hebt laatst nog met haar afgesproken voordat ze naar Turkije ging… jullie belden en smsten en msnden zo wat elke dag…

ohhh gelukkig:)

Jaa gelukkig wel zeg…!! Had ook niets anders verwacht… alles komt op zijn pootjes terecht…

Toch blijf ik het vreemd vinden, dat ze geen tijd heeft om achter een computer te duiken lijkt me al sterk, maar dat ze zelfs geen tijd heeft om een smsje naar Yoella te sturen…

Maar goed laten we hopen dat het allemaal idd goed met haar gaat en dat ze snel een keer persoonlijk hier komt melden hoe wat en waar!!

Ben het met Linda eens!!

x

Yoella…!! Heeft ze je al iets laten weten!?

Neej… Normaal smste en msnde we elke dag… Nu al hele tijd niks van der gehoord… Nu hoor ik dan van jouw dat het goed met haar gaat… Maar ik blijf het toch raar vinden…

Als er nu echt niets aan de hand is zoals ze gsmst heeft naar irma vind ik het toch maar raar dat ze yoella zomaar niets meer stuurt! Het is toch een kleintje om je eens 5 minuutjes voor je gaat slapen of zo een berichtje te sturen dat alles goed gaat ?

Ik kreeg smsje van der…

En en en ?

Ze zei :

He ! Alles goed ? Hier wel hoor ! Nu al 16 dagen aan het werk zonder vrij… Maar vanaf nu iedere zondag vrij… Os is erg lief. Wanneer kom je ? Waarom had je gebeld ? Kus !

Nou Mizz, het is in ieder geval iets hè.
Gelukkig ook positief.
Ze zal wel wat meer laten horen als ze vrij is.

Liefs, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN

Ohh kijk…!! Dan is het goed…:slight_smile:

Ja, misschien dat ze dan zondag op msn komt…
I hope so…

Geef dr dan meteen ff een schop onder dr kont!!!
En natuurlijk een dikke zoen…

haha ja… doe dat maar…:stuck_out_tongue:

Ze kwam zondag ineens online… Ik zei… Heeyy Franka… Toen ging ze gelijk weer weg… Ik dacht dat het misschien aan de verbinding lag, dus bleef nog ff op haar wachten… Maar ze is niet meer geweest…

Yoella,Wat vreemd zeg dat ze er gelijk weer af ging,jullie gingen toch goed met elkaar om.Ik vind het hele gedoe wel erg vreemd hoor!! Hoop wel dat het goed met haar gaat.

groetjes

Nou Mizz, wat is dat nou toch weer voor vreemds.
Jij blij dat ze er was en ineens is ze weer weg.
Ik weet niet meer wat ik er van moet denken hoor.
Ik zou het maar even laten rusten, want je zou er kriegel van worden.

Laten we er maar van uit gaan dat het echt goed met haar gaat.

groetjes, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN

Ik snap hier echt helemaal niets van hoor!! Ik ga ervanuit dat alles goed met haar is en dat ze het er super naar haar zin heeft… Maar maakt me toch een klein beetje zorgen!!