Dinsdag naar Turkije voor heeeeel lang!!

Hallo allemaal!!!

Ik ben Sanna van seni, alleen die was hier al weg…
Ik heb Franka aan de telefoon gehad 5 minuutjes geleden. Ze klonk super vrolijk en het gaat echt heel goed tussen haar en os… Ze kan alleen echt niet op internet komen. Dat mag niet meer in de lobby en dat moet dan in het kamertje van de baas, en ja dat kan dus vaker niet dan wel ( oftewel nooit ) Een internetcafé zit vrij ver weg en de pauzes zijn net te kort om er dan heen te gaan… En meestal moet ze dansjes oefenen in de pauzes…
Vandaag heeft ze lekker op het strand gezeten met os en de kinderen, het klinkt wel een gezinnetje… Ik ga dr in ieder geval opzoeken eind april!!
Maak jullie alsjeblieft geen zorgen, ze hoorde over verhalen van hier, daarom ben ik komen kijken. Ze begrijpt niks van jullie bezorgdheid! En ze doet iedereen de groetjes!!!

ohh…gelukkig om te horen dat jet goed gaat…
bedankt dat je het even bent komen zeggen

groetjes

filiz

Moeten we ons geen zorgen meer maken om niets ! En best dat alles goed gaat ! Doe je Franka eens de groeten van ons ?

ja ik wilde het net zeggen… Het is heel lief van jullie om je zo een zorgen te maken om haar… Maar er zijn nu toch wel een aantal berichten geweest hier dat het gewooon SUPER GOED met haar gaat… En ja als ze even op MSN en is en gelijk weg valt dan hoeft er niet altijd meteen iets aan de hand te zijn… Ik ga der begin juni ook opzoeken… dat hebben we afgesproken…

Via de Msn sprak ik ook elke dag met haar en dat gaat nu gewoon niet meer, en ja ze is toch aan het werk en nu hebben we dus ook uitleg waarom ze niet op internet kan komen… En die smsjes dat is niet gratis dus…

Naja we horen snel wel weer iets van der…

Najah… dan vind ik het wel heel dom dat ze dat smsje naar mij heeft gestuurd…

Van dat ze er helemaal doorheen zat… Ja dat is wel zo ja… maar daar zal ze vast wel een uitleg voor hebben… Dat waren haar eerste dagen daar… Haast geen vrij mist der vrienden en familie van hier… heeft gewoon een beetje heimwee gehad denk…

Nou hiermee moeten we wat Franka betreft gerustgesteld zijn.

Laten we hopen dat ze heel erg gelukkig zal worden samen met haar Os.:love:

Gr. Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN

Hee hallo,

Ga je voor Vedat werken?
Heb ik ook gedaan, ben alleen niet lang gebleven.
Doe hem de groetjes maar van mij.

Groetjes Iris

oeps, te laat gezien dat ze er al is…

Gaat dit om dezelfde Os?
http://www.lokum.nl/_forum/messages/457/50757.html?1143744453

Kan niet op lokum komen. naja niet verder… hij loopt elke keer vast bij het begin scherm…:S

Maar wat staat er bij? Os werkt in ALba resort…

Hij werkt daar al best wel lang en is daar animator…

Jeeeetje ! Is dit echt ? Weet Franka dat ? Volgens mij gaat het om dezelfde of niet ?

Kan iemand zeggen wat er ongeveer staat…?

moment, ik kopieer wel ff hier

Ohh thank you…

Lokum werkt niet bij mij… snap het ook niet…:S maarja mss ook wel beter het is een Kl*te forum…

het lukt niet…te veel ‘images’ zouden meegaan en alles overtypen zie ik niet echt zitten :stuck_out_tongue:

Is niet erg heb het net een beetje gehoord van Yolcu… echt balen als dit waar zal zijn…

Hoort ze dat nu te weten franka of niet ? Wat doe je eigenlijk om best te zijn?