Ik ben Sanna van seni, alleen die was hier al weg…
Ik heb Franka aan de telefoon gehad 5 minuutjes geleden. Ze klonk super vrolijk en het gaat echt heel goed tussen haar en os… Ze kan alleen echt niet op internet komen. Dat mag niet meer in de lobby en dat moet dan in het kamertje van de baas, en ja dat kan dus vaker niet dan wel ( oftewel nooit ) Een internetcafé zit vrij ver weg en de pauzes zijn net te kort om er dan heen te gaan… En meestal moet ze dansjes oefenen in de pauzes…
Vandaag heeft ze lekker op het strand gezeten met os en de kinderen, het klinkt wel een gezinnetje… Ik ga dr in ieder geval opzoeken eind april!!
Maak jullie alsjeblieft geen zorgen, ze hoorde over verhalen van hier, daarom ben ik komen kijken. Ze begrijpt niks van jullie bezorgdheid! En ze doet iedereen de groetjes!!!
ja ik wilde het net zeggen… Het is heel lief van jullie om je zo een zorgen te maken om haar… Maar er zijn nu toch wel een aantal berichten geweest hier dat het gewooon SUPER GOED met haar gaat… En ja als ze even op MSN en is en gelijk weg valt dan hoeft er niet altijd meteen iets aan de hand te zijn… Ik ga der begin juni ook opzoeken… dat hebben we afgesproken…
Via de Msn sprak ik ook elke dag met haar en dat gaat nu gewoon niet meer, en ja ze is toch aan het werk en nu hebben we dus ook uitleg waarom ze niet op internet kan komen… En die smsjes dat is niet gratis dus…
Van dat ze er helemaal doorheen zat… Ja dat is wel zo ja… maar daar zal ze vast wel een uitleg voor hebben… Dat waren haar eerste dagen daar… Haast geen vrij mist der vrienden en familie van hier… heeft gewoon een beetje heimwee gehad denk…