Hoe weet je zo zeker dat het om dezelfde gaat?Maar als het wel zo is is dat natuurlijk behoorlijk balen voor haar.Maar jullie weten ook wat er gezegd wordt over lokum.nl he,dus eerst maar eens afwachten
groetjes
Hoe weet je zo zeker dat het om dezelfde gaat?Maar als het wel zo is is dat natuurlijk behoorlijk balen voor haar.Maar jullie weten ook wat er gezegd wordt over lokum.nl he,dus eerst maar eens afwachten
groetjes
neen, lokum ken ik niet echt, tenzij er eens verwijzingen naar zijn maar ben daar niet geregistreerd. Kom bijna enkel op dit forum hier en een héél enkele keer op Taliha…
Nou k weet niet of het over dezelfde gaat… want hoorde net dat het om een ozgür gaat… en geen oscar… ik heb het zelf niet gelezen maar… ik weet het niet verder…
het zou gaan om een özgur die zichzelf Oscar noemt maar volgens Lokum zijn er welk meerdere in Turkije…Zoals ik eronder versta… Moet wel heel erg toeval zijn dan !
het zou de zelfde kunnen zijn…zou wel toeval zijn en absoluut niet leuk voor franka…
hoop dat we ons vergissen en het over een andere gaat.
liefs
filiz
Ja, hoop ik ook, heb ooit ook eens meegemaakt en het was trouwens via dit forum hier ! Heb er direct mee gebroken en sindsdien heb ik een schat van een jongen ! Nou ja, hoop ik toch ![]()
Ik las het net ook op Lokum, en ik zal wel is ff info gaan winnen daarzo… Als ik meer weet waar hij werkt enzo, dan horen jullie het wel!
X
Ik lees ook nu en dan mee… Maar het is echt niet het gezelligste forum dat er bestaat…:s En? Cynth ?
Die “Brenda” reageert niet, ik zie dat er nog een meisje van hier mee praat daar… Sanna geloof ik. We komen er wel achter!!
X
Zit hier een Sanna op het forum ?
Wat een rare wending krijgt dit hele gebeuren zeg.
Je wordt er huiverig van.
Ik hoop dat het allemaal op een misverstand berust.
Groetjes, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN
ik hoop ook dat het een misverstand is maar als je op lokum leest word de kans almaar kleiner dat er nog een mirakel gebeurt en dat het over iemand anders gaat …:no:
Op pagina 13 heeft die Sanna gereageerd!! Ze heeft maar 1 keer gereageerd…
X
Oscar heet in het echt idd özgür…Ga me ook zorgen maken, maar moet ik nu niet meer doen… Eerst met dat vage smsje zat ik ook in de stress, terwijl andere meiden leuke berichtjes kregen… Toen had ik ook zo iets van, ga me daar dan niet mee lastig vallen, want ik ga me ook zorgen maken… En nou komt dit er ook nog is bij… Ik hoop dat alles goed afloopt…
Gelukkig ( soms wel, soms niet gelukkig ) kan je hier wel het een en ander te weten komen over je vriend daar… Soms goede reacties, soms hele slechte… Maar je weet wel waar je aan toe ben… Nu weet ik wel dat Franka vaak op internet zat te kijken… of er een “oscar” te vinden was… Soms hoorde ik dan wel van die verhalen van haar, weet je wel… Ik weet niet of ze dit gelezen heeft…
Hier zit nu ook een meid op het forum die mijn vriend kent… Heb nog niet met haar gepraat… Maar hoop dat ze goede dingen over hem te zeggen heb… :sad:
Groetjes Yoella…
@Yoella: Die berichten op lokum over OS zijn pas sinds gisteren. Denk dus niet dat Franka ze heeft gelezen!
X
vast wel yoella !
Maar waarom wordt hij oscar genoemd als hij ozgur heet?
Ja idd !!! Zie het ook net…
Hij noemt zich oscar omdat hij in een animatie team werkt…
Bij ons hadden al die animators van die namen…
Heel veel mannen/jongens nemen ook een Europees klinkende naam aan, omdat dit makkelijker is voor toeristen.
Ik vind dat jammer, want ze hebben vaak van die leuke namen.
Het is niet te hopen dat alles een andere wending gaat krijgen voor Franka.
Maar een tijdje geleden schreef ze zelf dat ze dacht dat het over was, omdat ze nare dingen te weten was gekomen over Os.
Niet lang daarna vertrok ze voor een lange tijd naar Side, om met Oscar te gaan werken in het hotel.
Het is allemaal verontrustend en verwarrend hoor.
Groetjes, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN
Dat is precies wat ik denk Fransijn…
Misschien is het allemaal te kort op geweest…
ik weet er helemaal nix van af, maar ik had ook ff op dat forum gekeken… en het is een ozgur (die zich oscar noemt) in side, om precies te zijn colakli. Ik las ergens Alba resort en dat is in Colakli… maarja afwachten wat brenda zegt he ![]()