Stond er Alba Resort? Daar heeft hij gewerkt of daar werkt hij nog steeds!
Nee dat staat er niet maar er staat dat die “oscar” uit Colakli komt…
X
Best jammer dat Franka zelf niet meer kan komen om ons uit de droom te helpen.
Ik vind het vreselijk, deze berichten.
:NETHERLAN
O meiden het is echt zo erg, volgens mij is het echt dezelfde, althans zover als ik het zo kan beoordelen, Sanna is van Seni en kent Franka ook. Sanne heeft Brenda (de dame in kwestie) gevraagd contact met haar op te nemen, het zou toch verschrikkelijk zijn als Franka vanavond denkt ik zal eens op internet gaan en dit dan allemaal moet lezen…
Ik dacht eerst dat het alleen op Lokum was maar hier dus ook al!! Ohh ik hoop zo dat het allemaal gelogen is, dat zou namelijk niet de eerste keer zijn…
Brenda heeft niet meer van zich laten horen maar ze zei dat ze hier ergens een foto van hem had gevonden en dat het dezelfde was…
Liefs Linda
Ooh wat is dit raar!!! Ik sta nu steeds meer op het punt om Frank ff een smsje te sturen ik denk dat ik haar maar ff een mailtje ga sturen als ze die leest dan weet ze wel genoeg en kan ze het uitzoeken…
Het begint er allemaal wel steeds meer op te lijken… maar hoe kan dat nou allemaal… Is alles wat Brenda zegt wel waar? ja ik weet het ook niet ik probeer nu alles zo goed mogelijk te zien voor Franka… maar oh oh wat lijkt dit allemaal echt en op de oscar van Frank… Dit is zo niet leuk… ik hoop dat ze snel kan zeggen om welke foto het gaat en of het dus die van FRANKA is…
Op seni staan wel foto’s van Oscar en haar…
Dus dat zou best kunnen…
Van Franka en Oscar… ooh waarom reageert die Brenda niet gewoon…!!
Brenda heeft gereageert…
Ze gaat nu met Sanna praten enz…
Gelukkig hoop snel meer te horen…
Wat ik net gelezen heb is niet veel goeds!
Brenda zou ook in Alba gaan werken samen met Os… maar ze kon niet weg uit Nederland…
Ik begrijp eruit dat ze dus ook wel serieus was met Os… Shit hee, vind dit echt zielig voor Franka!!
Is het nu al zeker dan dan het om dezelfde Os gaat?? Vind het allemaal erg vreemd hoor,hoop dat Franka ons meer kan vertelllen
groetjes
Het lijkt me nu wel duidelijk… het gaat ook over Alba resort… en ooks amen werken… en hij hefet gezegd dat het met eerder vriendinnen niet lukte maar met haar wel en daar zo zo blj mee was… maar ondertussend us ook met brenda!!
Ohh wat is dit zo niet leuk…!!! pff FRANKA IK HOOP DAT JE SNEL IETS LAAT HOREN!! want dit moet ze toch wel weten of wat vinden jullie/???
Ik vind zeker dat ze dit moet weten! Ze zal het natuurlijk niet leuk vinden dat ze het van ons moet horen, maar als ze het achteraf hoort dat wij het al wisten, dan vind ze dat ook zeker niet leuk!!!
X
ja Cynth, vind ik ook, Moest ik in haar plaats zijn en jullie weten het en ik niet dan wil ik dat jullie me dat Stande Pede komen vertellen ! Ik weet graag als ze met mn voeten spelen of niet. Het zal mss hard aankomen voor haar maar mss is het beter, hoelanger je wacht, hoe groter de klap kan zijn !
Denk ook dat het beter is dat ze het weet. Las net dat Brenda heeft geboekt voor Alba in juli, alleen twijfelde ze nu of ze moest gaan of niet. Gaat ze wel dan is het beter dat Franka op de hoogte is, of niet?
En buiten dat, Franka verdient het niet om door hem belazerd te worden. Vraag alleen is hoe zij er zelf tegen aan kijkt, zal ze de verhalen geloven? Want Os zal natuurlijk in zijn voordeel praten. Ken Franka niet, dus weet niet of ze gemakkelijk te beïnvloeden is door hem.
Nou… Ik weet dat Franka heel erg makkelijk te beinvloeden is… Ze moet dit zeker weten !! Want het is precies dezelfde oscar, dat is al zeker…
Volgens mij gaat Sanna het vertellen of niet ??
tis dus de zelfde…jeetje wat ontzettend k*t voor franka!! heb echt met haar te doen. ze moet dit zeker weten.
zou ik ook willen als ik in haar situatie zat…ze is gewoon helemaal nmaar turkije gegaan voor die jongen…bah!!
groetjes
filiz
Ja Franka moet het ABSOLUUT weten.
Ik ben nu met Sanna online. Ze gaat het haar morgen vertellen. Franka verdient dit ABSOLUUT niet. En Oscar mag hier niet langer mee door ‘kunnen’ gaan. Hoe haalt die vuilak het in zijn hoofd zeg. Ik sta echt op mijn achterste poten. Franka is daar voor 8 maanden. Hoe kan hij haar dit aan doen? En wat? hoe kan hij het ook die andere meid aandoen.
Ik hoop dat Franka snel actie onderneemt. De klootzak.
Ooh sanna succes morgen en zeg maar tegen Franka dat ik en mss wel meerdere echt met haar meeleven… DIt is zo echt niet leuk zo klote voor der… en gewoon een naai streek van die OS!! Echt in de tijden dat ze bij hem was heeft ze de hele familie gezien en die spreekt ze ook vet vaak over de MSN en die ‘houden’ ook gewoon van haar…
Oohww sanna echt ik hoop dat je het kan over brengen op der, lijkt me zo moeilijk en idd of ze het gaat geloven is een tweede maar k hoop het zo…
Nou hier idd nog iemand die ook zeker meeleeft en zou willen even naar Side te kunnen gaan om die kl**tzak een schop onder zijn hol te geven!!!
Vind het verschrikkelijk voor Franka, het leek allemaal zo goed te gaan… Oh meis als je dit leest, wat je ook doet, let heel erg goed op jezelf…
Liefs Linda
Sanna je bent een topwijf!!!