Dinsdag naar Turkije voor heeeeel lang!!

Shit heeey! Wat een eikel!

hay,

Ik heb net Franka aan de telefoon gehad. En ook Oscar, die alles natuurlijk ontkent…
Het is ‘goed’ overgekomen, en ze komt vanmiddag online om het zelf allemaal te bekijken. Als ze er reactie op wil geven dan merken we dat vanzelf…

liefs,

Sanna

Ben benieuwd hoe dit gaat aflopen,Oscar zal wel goed op haar inpraten ik hoop niet dat ze zicht teveel laat beinvloeden,maar dat ze haar eigen conclusies trekt wat misschien niet makkelijk zal zijn.

groetjes

ben benieuwd…hoop idd ook dat ze doet wat volgens haar het beste is…

groetjes

Wat ze ook doet, als ze maar dat doet wat zij denkt dat goed voor haar is… Zij kent hem beter dan ons, weet ondertussen vast wel wat ze aan hem heeft… En ik hoop dat ze ondanks alle ellende, toch nog steeds veel plezier heeft! Franka wijffie, we zijn er als je ons nodig hebt!! Doe rustig aan, denk er over na doe geen impulsive dingen, gun je zelf de tijd erover na te denken…

Sterkte en liefs Linda

Heey meissy…

Als je hier nog komt om alles te lezen… echt ik vind het zo enorm klote voor je als dit waar is… echt jemoet weten we leven met je mee!!

Heeft iemand al wat van Franka gehoord?

groetjes

Wat een toestand zeg, voor onze Franka.
Natuurlijk zal Os alles ontkennen, dat lijkt me nogal duidelijk.:mad:
Ik hoop voor Franka dat ze nu de juiste beslissing zal en kan nemen.
Getverderrie!!!
Toch is het goed dat deze dingen boven tafel komen, om ook andere meiden in bescherming te nemen.

Iedereen heeft het recht om eerlijk en oprecht behandeld te worden en de waarheid te weten.

Lieve Franka, als je op de site komt: “Meisje veel sterkte”.

Liefs, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN

Weet je wat ik ook zo vreemd blijf vinden… Van Rikst… hoort iemand daar nog wat van?

Nee ook daar horen we helemaal niets van, niet hier niet op Seni nergens???

Voor zover ik weet… niets… misschien een keer een smsje naar iemand?! maar verder… volgens mij niets…

Ze heeft me vanmiddag gebeld… Maar ik was aan het werk dus zag het pas later… Ik stuur haar dalijk even een smsje… ze zal het wel gehoord hebben… :frowning: en ze weet niet wat ze er mee moet… ohh echt te errug gewoon!!

he ben ook van seni…en heb het gehoord via fleur…wat een aaaaaaaaaah van een vent…en natuurlijk ontkennen…meid dit verdien je echt niet…laat je niet “ompraten”…begrijpelijk dat je de 1e beste vlucht naar huis wil nemen…heb d’r geen woorden voor…je geeft hier alles op om 7 maanden samen te zijn…meid jij hebt niets fouts gedaan…hij daarentegen wel…!!!

Het zal moeilijk blijven voor Franka om daar alles in de juiste verhoudingen te zien, denk ik. Zeker als je zo gek op iemand bent.
Je bent sneller geneigd tot vergeving.
Voor mensen die het van een afstand bekijken zal het eenvoudiger zijn.
Ik hoop dat Franka de juiste mensen om zich heen heeft om haar te troosten en te ondersteunen.
Er werkt toch ook een vriendin van haar in hetzelfde hotel, of was dat alleen voor vakantie?

Laten we hopen dat het goed afloopt voor haar.

liefs, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN

Ja ze werkt met een vriendin daar…

Maar van die vriendin… hoort ook niemand iets… of wel?

Weet er iemand al wat Franka nu gaat doen??/

En yoella… Sorry ik ken rikst niet…

X

ik heb franka al een tijdje niet gesproken…

Ja ik had een smsje van der… Als het lukt komt ze met de tijd op internet… maar in het hotel kan ze niet op internet dus ook niet forum of msn… Ze gaat nu alles op een rijtje zetten… en zij is nu aan zet zegt ze… (zal hij wel gezegd hebben denk ik…) Verder gaat alles heel goed met haar, het weer is mooi en het werk vind ze super…

Gelukkig zijn er dus nog positieve dingen voor Franka. Fijn:TURKEY: :NETHERLAN