Hoop voor Franka dat ze het een beetje van haar af kan zetten dan,maar zal wel moeilijk zijn vooral omdat ze ook samen werken toch?Hoop dat ze het snel achter zich kan laten wat ze ook beslist
Ja ze werken samen ja… En ze delen of mss nu wel deelden ook nog de zelfde kamer… Ze was zo gelukkig met hem… Ze zei ook ja het is net een soort samenwonen…
Hoop dat ze snel zelf haar verhaal hier neer kan zetten…
Ik had haar vanmiddag gesmst… maar nog niks terug gehad…
Ik blijf het vreemd vinden allemaal hoor,hoelang zit ze er nu,je kan mij niet vertellen dat ze nog helemaal geen dag vrij is geweest,ze kan toch wel iets van haar laten horen?
groetjes
Ik blijf het ook vreemd vinden maar ik kan me ook wel voorstellen dat Franka nu een beetje van de kaart zal zijn en op dit moment geen behoefte heeft om gezellig op internet al die geweldige nieuwtjes te lezen…
Hoewel ik me nog steeds zorgen maak om haar en ervan baal nog steeds niets gehoord van haar te hebben, wel via via maar ja dat is niet hetzelfde…
Nogmaals Franka, mocht je dit lezen, ik leef met je mee, wens je heel veel sterkte en ik hoop snel iets van je te horen, let goed opjezelf!!!
Liefs Linda
He verdorie wat vervelend allemaal!
Ik kom van Seni maar ben op de een of andere manier hier terecht gekomen.
In ieder geval heel veel sterkte voor Franka echt goh wat vervelend bah!
Nou het gaat je goed meis!![]()
http://42600.board.webtropia.com/board.php?action=threads_show&boardforum_id=105412
Dit is de site van een duits forum met een blacklist… Mss zijn er geïnteresseerden, ah, wie wil kan kijken en anders moet je het niet doen.
Staat wel wat op van Alba resort…
Ze heeft aan verschillende laten weten dat ze niet op internet kan komen. In het hotel als ze daar al op internet mag in het kamertje van haar baas mag ze al niet op haar email en msn komen… dus dit ook niet… En als ze vrij is is dat alleen op zondag. Vaak omdat dit het begin van het seizoen is moet ze veel oefenen voor de shows. Aangezien ze niet dicht bij een stadje zit om zo ff in een pauze heen en weer te kunnen, kan ze dus ook niet naar een internet café toe gaan.
Ze heeft in iedergeval aan mij laten weten dat ze nu alles op een rijtje gaat zetten, (volgens mij val ik in herhaling…;)) en dat zij nu aan zet zou zijn. Verder gaat alles wel heel goed met der zegt ze want het werk is leuk en het is super mooi weer. Alleen ja dat met os is natuurlijk een grote tegenslag…
Sanna heeft haar van het weekend ook nog gesproken over de telefoon dus dat moet allemaal wel goed zitten.
Ik had haar dus gisteren gesmst, nog steeds niks terug gehad…
Ik vind het raar en een beetje jammer voor jouw mizz dat ze je nooit terugsmst… We zitten behoorlijk met haar in !
Franka, als je dit leest: laat eens iets van je horen meid !
Jah, ik was net op Seni… en Rikst was daar online… ( die vriendin waarmee ze daar werkt ) Ik vroeg hoe het met Franka was, en waarom ze me niet terug smst… Ze zei… Het gaat wel goed met haar en haar mobiel kan geen netwerk vinden…
Sorry hoor, maar het is allemaal zoo vaag allemaal, dat ik dit gewoon niet meer geloof… Want Snoopy86 smst ze toch wel gewoon…
Ik laat het allemaal maar, en ik ga me er maar niet meer mee bemoeien…
Hoe komt het dan dat Rikst nu gemakkelijk op internet kan en Franka niet ? Ze werken toch allebei in Alba ?
Rikst was even bij mensen thuis achter internet ![]()
Kan Franka dan even niet mee om ook eens naar haar mail of zo te kijken ?
Dat vroeg ik me ook al af…
Ik vind dit allemaal wel erg vaag…
Het is heel erg jammer dat alles zo verloopt. Je verwacht toch andere dingen van een vriendin.
Laat het gewoon maar even rusten Mizz.
:NETHERLAN
Er geen aandacht aan schenken en mss ziet ze zelf wel in dat je jou een beetje heeft laten vallen. Begrijp me niet verkeerd, ik heb helemaal niets tegen Franka maar vind het toch jammer voor mizz. Zij bedoelt het ook goed !
Helemaal mee eens meiden.
Hallo iedereen,
Ik heb via talihaforum begrepen wat er aan de hand was met Franka, of mischien beter gezegd wat er niet aan de hand was… ![]()
Ik ben ook een “vriendin” van haar, maar tot op de dag van vandaag heb ik niks meer gehoord sinds ze in Side is. Heb haar dagelijks geprobeerd te bereiken, maar helaas! Ik hoop wel echt dat alles goed is met haar, en dat ze het naar haar zin heeft! En als ze mischien ooit is tijd heeft om iedereen hier te laten weten hoe het met haar gaat! Want ik en andere met mij hebben ons wel zorgen gemaakt…
Groetjes Gül