Dinsdag naar Turkije voor heeeeel lang!!

de meiden hier maken zich ook zorgen… lijkt me niet heel vreemd inderdaad… eerst had ze toch allemaal gedoe met dr vriend en dan opeens gaat ze er voor langere tijd heen? en dan horen jullie niks meer? ik vind het compleet raar…

Ja vind het voor jou ook allemaal wel heel jammer dat ze je niet even terug kan smsen… is toch een kleine moeite lijkt mij… Ik weet nog goed dat ze dat zelf ook atlijd zei over OS… hij kan me toch wel even terug smsen en doet ze het zelf niet gewoon… Meis ik hoop snel dat ze jou ook terug smst…!!

Ik heb franka vandaag weer aan de telefoon gehad. En het gaat naar omstandigheden goed met dr. Os en zij praten veel en ze klinkt heel sterk.
Ik vind het erg vervelend voor je Yoella dat ze niks laat horen, ik zal het dr volgende keer even vragen goed??

Voor de rest: alsjeblieft stel je niet zo aan!! ze kan toch niet iedereen elke keer wat laten horen?? Ik heb al een paar keer aangegeven dat ze belt en smst, dus ze laat wel degelijk wat horen. Doe eens rustig en bekijk in wat voor situatie ze zit, een smsje of belletje is niet zo goedkoop! En kan me voorstellen dat ze niet elke keer weer hetzelfde verhaal wil vertellen. Franka KAN niet online komen omdat ze aan het werk is. Als Rikst vrij is betekent niet dat Franka dat ook is. En als ze vrij is misschien wil ze dan liever verder met os praten in plaats van even online gaan. Gun dr wat privacy en tijd!

Ja het is wel heel duidelijk wat je zegt Sanna… je hebt echt helemaal gelijk. Het staat er mss wel heel hard geschreven maar zo is het wel. Lief van je dat je ff voor Yoella erachter aan gaat, want dat vind ik wel een beetje lullig voor der… iedereen hoort wat van der behalve zij…

Als je dat voor me wil doen Sanna… Heeel erg bedankt…!! :slight_smile: Voordat ze daarheen ging had ik elke dag contact met haar… Msn, bellen, smsen enz. Ben vlak voor ze naar Turkije ging voor vakantie nog bij haar langs geweest, was allemaal heel erg gezellig enz. Ze wilde dan als ze terug kwam bij mij ff langs komen om foto’s etc. te laten zien… Maarjah, toen ging ze 1 week daarna al werken, dus dat is er nooit van gekomen… De dag dat ze wegging heb ik haar nog gebeld en ze zou zoveel mogelijk contact houden… Maar dat is helaas maar bij een paar smsje gebleven, en nu laat ze dus helemaal niks meer van zich horen… Ik vind het zooo vaag… Ik hoop dat jij kan vragen waarom ze dat doet…

Groetjes Yoella…

En van dat vrije tijd… Ja, aan de ene kant kan ik het wel begrijpen… Ze heeft nu andere dingen aan haar hoofd… ( nu zeker, met dat gedoe van Oscar ) Maar aan de andere kant zou ik ook wel weer met me vriendinnen en familie willen praten… Maar dat is haar eigen keuze wat ze doet met haar vrije tijd…

Ja, maar toch ze zei het wel tegen je ik laat veel van me horen… ook al is het mss alleen je telefoon over laten gaan…:wink: hahaha dat alles goed is… kost haar ook niets kan zo in der bed gedaan worden…

Dat ze niet op internet kan komen snap ik wel… maarja der ouders zal ze toch ook wel spreken denk ik… die zal ze wel bellen…

Kop op Mizz, wij zijn er voor je !

Hallo, ben nieuw hier…
Eerlijk gezegd zou ik me niet laten kennen hoor door een ander te laten vragen of ze aub contact op wil nemen. Hier was je wel goed naar alles te luisteren en nu ineens niet meer? Nou weet je in ieder geval wat je aan iemand hebt toch? Ik zou zeggen…laat er lekker met haar lieve Os…

vind het een beetje vaag allemaal…
als ik in side zou zitten en ik zou van vriendinnen te horen krijgen hoe mijn vriend eigelijk is en wat ie allemaal gedaan heeft of nog steeds doet…
een baas hebben of niet, maar ik zou zorgen dat ik in een internetcafe kwam!!

groetjes

filiz

@Sanna, hoe kom je erbij dat wij ons aanstellen?
Franka heeft eerst veel met ons gedeeld omtrent Os en haar vertrek.
Mogen we dan op z’n minst een beetje bezorgd zijn om haar?

Denk een beetje na over de woorden die je kiest, want we doen hier alles met de beste bedoelingen, hoor. Hou dat voor ogen.:turkey: :NETHERLAN

Ik vind “aanstellen” ook wel een beetje ver gaan, voordat Franka op vakantie ging had ze onwijs veel troubles waar wij haar zo goed mogelijk mee hebben proberen te helpen, ik heb heel wat afgemaild met haar, vond het dan ook geweldig toen ze terug kwam, de problemen met Os waren opgelost en ze voor langere tijd naar Turkije zou gaan om daar te werken…

Helemaal top dus, maar ja idd het zit mij ook “dwars” niets meer van haar te vernemen en ja eerlijk gezegd maak ik me ook zorgen…Ik weet hoe het is om langere tijd in Turkije te zitten en weet zelfs hoe het is om via via er achter te komen dat je vriend je beduveld!!! Dat we haar privacy en rust moeten gunnen had ik vast ook wel gedaan als ik haar door middel van haar posts enm mails niet zo goed had leren kennen en er verder buiten had gestaan!!

Bovendien blijf ik het verdomd raar vinden dat ze niet op internet is geweest en dan kunnen dingen als geen tijd, ver weg, veel werken enz dat niet weg nemen, heb zelf ook in Turkije gewerkt weet hoe het is Been there done that!!

Natuurlijk is het haar goed recht, en natuurlijk ben ik blij dat we via via zo af en toe wat van Franka vernemen, maar dat is toch anders…

Hoe dan ook, hoop ik dat het met Franka geweldig goed gaat dat ze het ontzettend naar haar zin heeft en vooral dat ze geniet!!!

Het was niet mijn bedoeling om aan te stellen, maar het is precies wat Yoella en Linda zeggen! Ik heb haar steeds gesteund met oscar, heb uren met haar op msn gezeten om haar door moeilijke periode te helpen. Heb is met haar afgesproken, ook telefonisch contact gehad en via sms. En opeens hoor ik nada, nakkes, noppes, hiç meer van haar.

Ik dacht ook in het begin die heeft het veels te druk nu, komt een hoop op haar af etc etc. Ik wist ook niet dat er nog problemen waren met oscar. Ik was alleen maar blij dat ze nu naar hem toeging, ook al had ik daar zelf twijfels over na alles. Maar goed, ik steunde haar wel. En toen hoorde ik dus wat er hier speelde, en maakte ik me alleen maar meer zorgen… Maar goed…ben erg blij dat het wel goed met haar gaat. Maar ik blijf het jammer vinden, niks van haar te horen, maar ben dus niet de enigste.

groetjes Gül

Gezien het feit dat ze nogal met veel mensen haar problemen besproken heeft(welke ik ook gelezen heb of de verschillende fora,pffffffff ik had hem allang gedumpt maar dat is persoonlijk nav wat ik gelezen heb) blijft het vreemd dat ze nu niets meer laat horen. Lijkt wel of ze jullie nu niet meer nodig heeft tenminste zo komt het bij mij als buitenstaander over.

hallo allemaal!!!

ık zıt eındelıjk even op ınternet!!
sorry dat het bıjna 5 weken moest duren maar t kon nıet eerder… de eerste 2 weken achter 1 gewerkt en de dag dıe toen vrıj had naar Os fam geweest dat was 2 weken terug en vorıge week met mıjn dag vrıj heerlıjk op t strand gelegen en verder veeeeel aan t slapen… nu naar t ınternetcafe gegaan… want ık hoor zooooveel van Sanna ık bel regelmatıg met haar en zıj houd jullıe aardıg op de hoogte…

ık snap dat het nıet leuk ıs dat ık zo wıenıg laat horen maar kon echt nıet meer

dan t volgende
Brenda op Lokum ık weet me god nıet wıe t ıs en hoe dan ook dat kınd lult uıt dr nek verder ga ık er nıks over zeggen want dıt ıs ıets wat ık heel zeker weet

Dankzıj dıe zogenaamde Brenda weet ık wel ıets meer van Os… ık ben er zelf nog nıet over uıt hoe en wat… veel praten huılen etc…

ık wıl er verder nıks over zeggen tot ık zelf alles op een rıjtje heb en wıl nıet beınvloed worden door anderen op dıt moment

Alles gaat verder goed! Mıjn moeder komt volgende week met mıjn tante 2 weken later komt een vrıendın van mıj en Sanna uıteraard…uhh wel naar dr vrıend maar toch ghehe

Werken ıs goed leuk en gezellıg ben wel heeeel moe vandaar dus ook t mınımum aan contact

ık ga nu mıjn 35 maıls lezen en beantwoorden
maak je nıet druk ık genıet tıs zwaar maar ook erg leuk

groetjes!

ZIe je meiden… Voor alles is een reden!!:slight_smile: Gelukkgi gaat het goed met je en je bent nu ook lekker op de MSN.!!

Ik wil hier even op reageren… Als je nou alles leest op dit stukje topic, kan je lezen dat ze met andere wel contact heeft gezocht om ook weer door te laten geven dat alles goed met der is… Ze zit nu eenmaal in Turkije en er is vak genoeg gezegd via via van haar dsat het goed gaat… en ja dat met os zit ze wel mee… maar ze kan nu eenmaal niet veel op het internet en bellen en smsen is neit gratis.!

Dus ze laat jullie nu echt niet stikken… En hier wel goed en daar niet dat slaat nergens op… ik weet niet wie je bent en of je het hele verhaal wel kent… maar beetje snel gereageerd… en dan nog wat je aan iemand hebt?? ze geeft toch uitleg waarom ze niet veel kan komen… en laat haar lekker met haar lieve os… jezus beetje kinderachtig… Mensen werken en werken hard.! en alles is niet gratis…!!! En neem nou ook is een keer van andere aan als er wordt gezegd dat het goed met haar gaat als ze dat zegt.!!

Wat ontzettend fijn dat Franka nu zelf even langs kon komen op de site.
Gelukkig gaat alles naar omstandigheden goed met haar.
Ze zal zeker tijd nodig hebben om alles op een rijtje te krijgen.
Dat zal ze voor zichzelf moeten doen.

Lieve Franka we wensen je het allerbeste. Fijn dat er familie en bekenden naar je toekomen.

Liefs, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN

Ik ben erg blij voor Franka dat het goed gaat daar…

Maar ik ga me er nu niet meer mee bemoeien… Ik heb zelf genoeg dingen aan me hoofd… Dus ik laat het voor de rest maar… Het is haar keuze wat ze doet… Maar bij mij hoeft ze nu even niet meer aan te komen met problemen… ( Sorry, misschien een beetje hard, maar zo denk ik op dit moment )

Franka ik hoop je het deze tijd naar je zin zult hebben en ik wens je het aller beste…

Groetjes…

Yoella,Heeft Franka jouw een mailtje gestuurd ik las dat ze haar mail ging beantwoorden dus ben benieuwd of ze jou gemaild heeft.Blijf het toch ook wel vreemd vinden hoor allemaal,maar goed het gaat goed met haar dus ik denk dat we het beter allemaal maar moeten laten rusten…
Je schrijft dat je zelf genoeg dingen aan je hoofd hebt,ik hoop niks ergs?

groetjes