Nee, ik had ook geen mail gestuurd… en ook geen mail van haar gehad… Maar ik had het eigelijk wel verwacht… Na alles wat ik hier heb getypt…
Nee, niks ergs hoor… Wil stoppen met S. … Word echt gek af en toe… zoals vandaag… Morgen spreek ik hem, dus je hoort het verhaal morgen denk wel… Of als ik zo tijd heb… doe ik het zo wel…
Jeetje Yoella… Dat klinkt niet best!! Kan me inderdaad voorstellen dat je dan geen tijd hebt voor de problemen van iemand anders! Hoop dat je er uitkomt meid!
Ik kom er wel uit hoor Cynthia… Ik ga eerst gewoon ff goed met hem praten en dan kijken wat het beste is… ( eigelijk weet ik dat al… ) Maar hij lult zich er vast weer uit… En dat ga ik morgen dus niet meer pikken…!!
Maar ik ben er altijd voor Franka geweest… Heb dagen op msn gezeten met haar, omdat zij problemen had met Os… En ook via bellen en smsen en ben ook nog bij haar langs geweest… Dus ik snap het gewoon echt niet…
Goed zo Yoella, blijf sterk… Je weet wie je bent en duidelijk heid is op dit moment wel op zijn plaats denk ik…
Wat betreft Franka ja ik heb het al tegen je gezegd, ik vind het heel lullig voor je… Echt ik snap het zelf ook niet waarom ze jou niet veel laat horen…
Het is inderdaad wel erg lullig van Franka… Maar zo zijn sommige mensen nou eenmaal… Ik heb ook mensen op msn, die alleen met me praten als ze problemen hebben!!! Dan ben je wel goed, maar daarna niet meer!!
@Yoella, wat naar voor je dat je twijfel hebt over het voortzetten van je relatie met S.
Je zult er echt al wel goed over nagedacht hebben en ik hoop dat ook jij de juiste keus zult en kunt maken.
Het is ook allemaal zo ingewikkeld.
Volg je hart en kies vooral voor jezelf, ook als dat betekent dat je zonder S verder zult gaan.
Hey Yoella wat is dat nou!!! Ik schrik er een beetje van… Ga zo even bij het leger lezen, sterkte meid!!
@Franka, fijn om eindelijk wat van je te horen! En ik ben blij dat het goed met je gaat!! Hoop dat je een geweldige zomer zult hebben en dat jij en Os er uit zullen komen, geloof niet alles op internet, maar houd je oren en ogen open en niet geheel onbelangrijk, luister naar je hart, maar vergeet je verstand niet!!
Yoella,Denk echt goed na met wat je ook beslist,ik weet dat het heel moeilijk is,ik denk er ook wel eens over om te stoppen,maar kan het toch nog niet en ik heb besloten dat ik eerst face to face met hem wil praten,dus als hij met verlof komt,maar wanneer dat is weet hij nog niet,omdat de pkk daar erg bezig is,dus ik moet nog ff afwachten,maar dat wil ik graag, want via msn praten over dit soort zaken vind ik ook niet echt prettig en hij heeft het al moeilijk genoeg daar.Maar doe wat je hart je ingeeft.
Turkije Lover… Ja dat is ook wel weer zo… Maar ik moet het gewoon echt kwijt aan hem… Gewoon alles bij elkaar, dat gaat gewoon niet meer voor mij… En 1 uurtje msnen op zaterdag, Daar kan ik niet mee doorgaan tot Februari… Het moet ook wel van zijn kant afkomen. Als hij gewoon af en toe ff belt… ( ook al is het 5 minuten… ) Of een brief stuurt… Dan ben ik blij dat hij aan me denkt… En als hij heeft belooft dat hij de foto’s zou sturen, dan moet hij dat ook wel doen… En niet een maand gaan wachten… Ik doe er zoveel moeite voor, en ik weet dat hij dat ook kan in het leger… Alleen hij doet het niet. Ik word er zelf gewoon helemaal gek van. Dus misschien is het wel beter…
Ik ga het er morgen met hem rustig over hebben… En kijken wat hij ervan denkt… Maar 1 ding weet ik zeker… Zo kan het gewoon niet verder… Ik hoop dat hij het gaat begrijpen… ( maar dat zal vast niet… of hij zal ineens weer zo lief gaan doen… )
Oww ja, en dat face to face… Dan moet ik tot Oktober wachten… 6 maanden hiermee doorgaan… ( 1 uurtje per week op msn… ) Dat gaat voor mij gewoon niet…
Yoella… je hebt er goed over nagedacht ik weet het en het beste is inderdaad het er nu met hem over hebben. En dat gaat morgen dan gebeuren, het zla niet makkelijk zijn, maar om zo door te blijven gaan dat gaat gewoon niet meer. Je wordt er volgens mij zo ongelukkig van en verdrietig en ja dan kan je beter maar gewoon praten en een ja ‘pauze’ nemen en in oktober alles verder zien… Dan kan je face to face praten en hoef je tot die tijd ook niet in spanning te zitten en frustratie die je afentoe hebt…
Ahhhh Yoella, mn vriend en ik hebben ook zo eens even ons probleemtjes gehad. Hij verstond mij niet en ik hem niet dachten we van elkaar. Op een dag had ik hem voor de keuze gezet dat hij direct op msn moest komen, deed hij dat niet dan moest ik nooit iets meer van hem horen ! Wel, hij had nog nooit zo snel op msn gekomen als toen, ik heb hem voor de keuze gezet of hij me wel werkelijk nog wou en ja hij wou me héél zeker nog, ben ik de maand erop naar hem toe gegaan, wel ja, naar Antalya, terwijl hij in Izmir woont, en het was echt leuk dat hij 9u bus voor me over had.
We hebben een heel goed gesprek daar gehad face to face en hij heeft me enkele dingen uitgelegd waardoor ik het nu ook beter versta en sindsdien zijn we beiden ook gelukkiger nu.
Ik wil maar zeggen: soms kan praten echt wel goed doen, en soms willen ze dingen niet via msn zeggen of zo omdat die te persoonlijk zijn of zo en praten ze er liever over face to face. Wel, ik moet zeggen, bij ons is het onze redding geweest. Nu ja, mn vriend is al lang uit het leger dus die situatie is ook wel een beetje anders…
Sterkte meid, wij zijn er voor je, welke beslissing je ook neemt. Doe wat jij denkt dat goed is en waarbij jij gelukkig zal zijn !
Wat kan liefde toch lastig zijn he… Ik vind het iig knap dat je eventueel voor jezelf zou willen kiezen, dat is namelijk verdomd moeilijk als je hevig verliefd bent, maar kan me heel goed voorstellen dat je je eenzaam voelt en het idee hebt dat er wel wat meer van zijn kant mag komen… Een relatie heb je tenslotte niet alleen!!
Face to Face is altijd het fijnst maar dan moet daar wel gelegenheid toe zijn. Maak de keuze waarbij jij je goed voelt… Sterkte meis!!
Yoella,
Ja als je tot oktober moet wachten dan is dat wel erg lang ja,dus ik hoop dat je vriend morgen op msn komt en dat jullie een goed gesprek kunnen hebben,en dat jullie er samen uit kunnen komen.Ik wens je veel succes.
Misschien heeft hij vandaag wel geen vrij maar morgen of heeft hij gezegd dat hij vandaag zou komen.Ik hoop in ieer geval wel dat je hem te spreken krijgt.
Hij is nog steeds niet geweest en ik denk dat hij ook niet meer op msn komt vandaag… Wordt er echt nu zoo gek van !! Als hij iets belooft, moet hij het ook wel doen… En als hij het niet zeker weet, zeg dan niks…!! Pff… Wordt gek hier…