Dinsdag naar Turkije voor heeeeel lang!!

Yoella,
heb je hem nog gesproken vandaag of is hij niet geweest?Kan best begrijpen dat je je er niet helemaal lekker bij voelt,hoopd at je hem snel te spreken krijgt.

groetjes

Hij is niet geweest… :frowning:

O dat is zo erg he, als ze iets beloven en het vervolgens niet nakomen!!!
In mijn geval ga ik altijd twijfelen aan mezelf!! Heb ik het wel goed begrepen enz…

Miss ik leef met je mee!! Kop op!!

Heey yoella… Balen dat die niet op MSN is geweest… Hopen dat die morgen nu wel kan komen… Want praten is op dit moment wel erg, nodig zoals velen hier al zeggen is face to face natuurlijk beter om elkaar goed te begrijpen, maar in jou situatie is dat gewoon niet mogelijk.! Zelfs all you need is love kan ze nu niet uit het leger halen of jou daar brengen om goed te praten…

Ik ga voor je duimen dat die morgen wel komt!!

Was het maar waar van All you need is love…!! :slight_smile: Dan had ik nu al 1000 brieven geschreven, denk ik… Hopen dat hij vandaag nog op msn komt…

Idd Linda… Ik ga nu ook aan mezelf twijfelen… ( moet ik eigenlijk niet doen natuurlijk ) Ik zit nu te denken… Hij zei… I will come next week again… Duss dat zou ook vandaag kunnen zijn… Najah, nog ff afwachten en hopen dat hij nu op msn komt…

Zijn broertje is wel op msn… Meestal komt S. dan ook wel…
I hope so…

Kun je van zijn broertje niet wat meer te weten komen?Ik hoop echt voor je dat hij op msn komt,en mocht je nog steeds twijfelen zeg hem dat en zeg dat je het even rustig aan wilt doen en je in oktober als je hem ziet het er wel verder over heb.Misschien schrikt hij daar van en gaat hij beter zijn best voor je doen.Succes

groetjes

Haha… nou z’n broertje is echt zoo gek als een deur… Ik vroeg hem… hoe oud is S. ? ( ff checken…ahaha ) Zegt ie… 29… hahaha jaa jaa… Later zei hij dat het een grapje was en dat hij 23 is nu… Voor de rest kom ik er niet echt uit ben hem…ahaha… Zitten alleen maar te lachen voor de webcam en gek te doen…

hij is er !!! :D:D

Aha ! En Mizz ? Hoe gaat het tussen jullie nu ? Heb je alles kunnen vertellen ?

Hij doet echt z’n best voor me… zegt ie… En elke dag weet hij meer wat hij wil en dat hij er meer overnadenkt… Door het leger… En nu hebben we gewoon weer een normaal gesprek… Hij is zo lief…

Gelukkig maar praten doet altijd wonderen…:slight_smile:

Het zal heel moeilijk blijven om alles in de juiste verhoudingen te zien.
Wat is waar, wat is niet waar. Wat is mogelijk, wat is niet mogelijk.
Blijf toch vooral een positieve kijk op de dingen houden en geniet van de mooie momenten die je dan hebt met elkaar.:turkey: :NETHERLAN

Mooi gezegd fransijn.!

Fijn dat je hem gesproken hebt! :wink:

Yoella,Heel erg fijn dat je hem gesproken hebt en dat het een leuk gesprek was.

groetjes

Ik had deze week nog een smsje van Franka gekregen…

en ?

Ze is nu op msn :slight_smile:

Owwww dus jullie zitten nu gezellig te babbelen of heeft ze daar geen tijd voor