Dinsdag naar Turkije voor heeeeel lang!!

Ze had denk wel tijd om te babbelen… ik had er ook heel snel ff gesproken alleen toen moest zij al gaan… Denk dat Yoella haar wel langer heeft gesproken…:slight_smile:

Ja ik heb ff gebabbelt met der… ik was al op msn… toen kwam zij…

iig… dat van brenda is niet waar, wat er op internet staat… zegt ze…

ıdd dat van brenda ıs gelul!

maarre ık ben nu alweer op msn al een hele tıjd!

Mandy ıs dr nıet en Yoella ook nıet!
Irıs wel ff gesproken!

Maarruh we hebben ander hotel gevonden… enne Os en ık zıjn dr nu allebeı uıtgekıckt ık gısteravond en Os vandaag uıt Alba… lang verhaal haha

Stephje van Senı weet t Yoella dus als je alles wıl weten hıhıhıhı te lang voor nu even!

Hoop dat alles goed ıs Yoella!
Ik had Ömer gesproken! En hıj kende je ıdd haha en Selman ook!!! Echt zoo grappıg!!

Hebben ze je zomaar buitengesmeten Franka ? Owww das minder maar leuk dat je een ander hotel al hebt gevonden !

Ik had Franka net toch nog gesproken… ze vertelde me dat ze weg is bij Alba resort… Het is zo gegaan…:

Os ging met zijn manager praten om door te geven dat hij in een ander hotel gaat werken en Franka over ander halve week daar ook naar toe gaat. Toen moest os meteen franka uit haar bed halen en moest zij met der manager gaan praten. Die manager zei tegen Franka: Ik heb gezegd dat je hier moest blijven tot oktober. Franka zei daarop weer dat is niet waar en hij weer je noemt me een leugenaar.!!! Dus toen zei Franka nee en liep ze boos weg, want ja die kwam net der bed uit. Os kwam achter haar en ze moest meteen haar spullen pakken en ging bij de broer van Os slapen. Ze heeft vandaag ook de hele dag bij die broer gezeten op een basisschool en kon dus zo ook op MSN komen en internet.

Haar moeder komt zondag en dus blijft Franka totdat haar moeder weg is bij haar moeder en daarna gaat ze ook daar aan de slag als ik het goed heb begrepen…!

Kleine update voor iedereen…:slight_smile:

Maar geen zorgen!! Ze heeft al een nieuw hotel gevonden waar ze gaat werken samen met os en nog een paar andere van het forum SENI ze heten Marleen en mehmet en egjel. Het hotel waar ze gaat werken heet Club voyage sorgun en is tussen Side en kumkoy in… Titreygenol.

Nou, Franka heeft groot gelijk dat ze haar niet laat doen door die baas !

Neeh idd… en ze had ook al geen loon gehad van de afgelopen 5 weken… blijft raar geregeld daar in Turkije…:stuck_out_tongue:

Wel, ik had ook bijna een job daar totdat mn vriend begon over hoe ze buitenlanders daar eigenlijk wel kunnen behandelen en dat het in 99% van de gevallen meestal zo gaat. Laag loon, lange werkuren en nog véél meer dingen die ze je kunnen aandoen… Daarom ga ik enkel daar werken als mn vriend een echte goeie job voor me zou vinden maar het is niet echt nodig want hier verdien ik stukken meer en kunnen mn vriend en ik na het seizoen lekker samen op reis naar een streek waar niemand ons kent en waar we samen van elkaar kunnen genieten !

Dat is ook precies de reden dat ik alleen bij mijn schoonbroer werk! Niet dat hij nou de perfecte baas is, verre van dat zelfs. Maar lange dagen, laag loon enz enz blijven me op die manier bespaard. Bovendien valt de politie me niet lastig, ze weten dat ik bij de familie hoor!!

Maar idd Franka groot gelijk, hoop dat je op je nieuwe werkplek meer succes zult hebben!!

Enne Snoopy, bedankt voor de update!!

Geen dank…:slight_smile: doe het graag…:slight_smile:

Hayy Franka…

Jammer dat ik je niet gesproken heb…!!!

Haha ik weet het lange verhaal al… ( thanks Mandy ) Wat een gedoe zeg !! Ik hoop dat je het in het andere hotel ook naar je zin zult krijgen…

Die Ömer !!! :smiley: Wat heeft hij over mij en Selman gezegt ??? Haha. Sel zei altijd tegen mij… Askim, that’s my best friend… Haha… Wel grappig !! Zeg maar dat ik die foto op me kamer heb hangen… :wink: Hahaha

Groetjes Yoella…

Zo werk je ergens in een hotel en zo lig je er weer uit.
Wel fijn dat Franka en Selman alweer wat anders hebben.
In Turkije ben je nooit zo zeker van je zaak. Het blijft altijd afwachten hoe de dingen zullen lopen.
Het is te hopen dat anderen meer succes hebben.:turkey: :NETHERLAN

Franka en Oscar is het lieve sgat… :wink:
Selman is van mij… haha…

Pas op, straks beginnen ze op lokum opnieuw :wink:

wat ?? :confused: Ik snap het niet…

Wel beste Mizz, straks beginnen ze op lokum te verzinnen dat Franka nu met een ander zit :wink:

Hahahaha Ja dat zou kunnen…

Franka is met rikst naar Turkije maar ik lees verder niet wat er met haar gaat gebeuren, is zij ook naar een ander hotel gezet of niet. heeft iemand daar nog een update van???

Nee, volgens mij is zij gewoon nog in het “oude” hotel…