Dinsdag naar Turkije voor heeeeel lang!!

Met rikst had Franka al een week niet gesproken ofzo… tenminste dat was van de week zo… Hoe het verder zit heb ik ook geen idee… maarja…

Ja, het gaat niet zo lekker tussen hun…

Sorry Mizz, ik had even niet zo goed opgelet.
Natuurlijk weet ik dat Selman bij jou hoort en Os bij Franka:embarrese :embarrese :embarrese :embarrese

Haha… Geef niet johh !! :smiley:
Ik moest er wel om lachen…

Het ging volgens mij al voor vertrek niet zo lekker tussen hun… ook in die vakantie zij wilde perse naar Alanya een jongen zien en Franka wilde natuurlijk bij Os blijven ofzo… maar volgens mij had ik ook iets vaags of ik heb dat weer met een ander verhaal verward gehoord dat ze mss in alanya gaat werken die Rikst…

Dat wilde ze wel geloof ik… :confused:

En volgens mij zijn Franka’s moeder en tante nu bij haar…
Dat is wel leuk voor haar…

Jaa die zouden gister bij haar aankomen.! eindelijk weer een beetje mensen om je heen die je al je je hele leven kent… doet je afentoe ook wel is goed…:slight_smile:

In welk hotel werkt Franka nu? Weet iemand dat?

In eerdere post staat dat ze gaat werken in Club Voyage Sorgun.

Neeh… ze had het verkeerd gezegd… het green park in Sorgun… dus voor degene die langs willen gaan.! Denk alleen dat dze er nu nog niet zit, want haar moeder is daar…

Ik hoop echt dat Franka een hele fijne week gaat krijgen met haar moeder en tante.
Het praat ook wat makkelijker dan via de telefoon.
Ze kan dan misschien ook goed uitleggen hoe alles er nu voorstaat met haar werk en haar relatie.
Voor ouders is het ook heel wat als je dochter zover wegzit en er gaan dingen mis.

Wel jammer dat je als 2 vriendinnen onenigheid krijgt in een ver land, terwijl je elkaar eigenlijk zo hard nodig kunt hebben als er iets aan de hand is.
Hoop dat Franka en Rikst het weer bij kunnen leggen.

Tsja, het leven gaat niet altijd over rozen.

Liefs, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN

Nee, ze zit daar nog niet… Ze zou daar pas heen gaan als haar moeder weer naar huis ging…

las op een andere forum dat ze naar Nl komt.

Huh? Hoezo? Voor hoelang ?

Ja waarom komt ze terug???

dst weeeeeeeeeeet ık ook nıet

Ja ze komt 16 mei naar huis.
Ik weet niet precies waarom, dus dat zullen jullie wel van haar horen.
Ze weet niet of ze nog terug gaat.

Dat meen je niet!!! Jeetje dan zal het haar wel flink tegenvallen denk!!

x

Als je mij vraagt denk ik dat we allemaal een ander beeld hebben van in Turkije te gaan werken.

Daarmee heeft Franka nog het ‘os’ probleem gehad…

Ik hoop echt dat alles goed met haar gaat !

Ja inderdaad… Ik zelf zou ook niet zo snel met mijn vriend samen willen werken…

x