Ik ook niet en mn vriend wss ook niet met mij ![]()
Dat valt ook niet mee om samen met je vriend te werken, ik spreek helaas uit ervaring!! Vergeet niet dat je 24/7 bij elkaar bent!! Dat gaat botsen, hoe dan ook!!
Wat jammer zeg dat ze naar huis komt. Al denk ik dat het een wel overwogen beslissing is, en ze heef het iig geprobeerd!!
heeey ik ben net terug uit turkije en wil graag wat over liedjes vragen om de herinneringen te bewaren ![]()
er waren 2 turkse liedjes die veel werden afgespeeld eentje met heel veel ‘sen’ erin en door een vrouw gezongen iets van ile di sen sen sen ile di seeen whaha hopelijk zegt het iemand iets
en nog een die klonk als yotuz arsa, beni it…(nog iets…).arsa ook door een vrouw gezongen
ook een remix van i don’t want nobody, i don’t want nobody baby but you(iemand enig idee welke remix want ik kan het echt niet vinden)
alvast heel erg bedankt!
kusjess
Ik denk niet dat dit hier thuis hoort… :S
oh sorry
heb het gewoon ergens geplaatst! zal kijken voor een ander plekje ![]()
Kusum, er is al een topic over Liedjes aangemaakt die we in Turkije hebben gehoord, mss kan je eens op zoek en dit daar plaatsen dan, zal je ook meer reactie krijgen want hiertussen gaat het gewoon verdwijnen bij de rest en kijkt niemand er meer naar…
hey meiden , m’n oog viel er toevallig wel op wat die liedjes betreft.
En jullie hebben gelijk ,dit hoort hier niet tussen en zou niemand opvallen…mij natuurlijk weer wel SORRY.
@ Kusum, ik heb je een PM gestuurd, kijk maar even in je mailbox .
Ik hoor wel van je !
Ik heb wel gehoord dat ze nog steeds samen met hem is…
Ik kreeg vandaag nog een smsje van haar. Dat ze over 8 dagen thuis komt.
Jeetje vind het wel jammer hoor!! Ze had er zoveeeel zin in!! Had echt wel verwacht dat ze het vol zou houden!!
x
hallo
wat een geroddel hier zeg… jullie kunnen het allemaal erg mooi verzinnen samen!!
Heb ik ooit wat van 1 van jullie gehoord?.. alleen van Sanna… verder helemaal niemand… de eerste week wat mailtjes en daarna niet meer…
En dan over mij praten dat ik nooit wat laar horen en dingen verzinnen die er niet zijn…?? Als je wat wil weten bel of sms me dan!! Mailen en internet is nou eenmaal bijna niet mogelijk… ik heb 1 dag vrij in de week en dan ga ik lekker wat doen en niet op internet hangen…sorry!
En ja ik ben nu thuis… ivm visum! en niet om Os of wat dan ook!!
Dus wil je wat weten bel sms mail… maar ga niet van alles neerzetten of speculeren wat je denkt of wat dan ook…
Zooo nou welkom thuis Franka…:eek: Leuk dat je alleen van Sanna wat gehoord heb… Tel ik niet meer mee !! Ik heb je in het begin ook geprobeert te bellen en te smsen, maar kreeg toen soms niet eens bericht terug. Dus later ben ik daar ook mee gekapt. Stuurde alleen wat als jij wat stuurde…
ja je hebt 1 keer gebeld en ik heb je toen terug gebeld en een paar keer gesmst maar ook niks meer gehoord hoor! maar je zal het snappen als je weet hoe het werken daar in elkaar zit en hoe een telefoonkaart in elkaar zit daar!!
maar goed, ik ben verder niet boos op jou of wat dan ook, vind t alleen een btj laf van je om alles op internet te zetten maar zelf geen contact met mij te zoeken als er wat is… want als jij en jullie je zo zorgen zouden maken… bel of sms dan ff!! kleine moeite toch?
verder ga ik hier niet meer op in!
Yoella ik spreek jou wel weer op msn!
Ik heb zat keer gesmst !! en als jij smste heb ik ALTIJD wat terug gestuurd !!!
Zoo klaar…
Beetje kortaf Franka!!
Ik lees normaal alleen een btje mee, heb geen vriend in Turkije, en ben al jaren gelukkig getrouwd hier. Maar toen jij ineens naar Turkije ging, en iedeeen maar vroeg hoe het met je ging, en of alles goed ging enzo…toen is er een groepje ontstaan.
Ik trek me jouw reaktie aan, omdat ik je vette sarcasme erdoorheen lees, en dat is echt niet correct!
Ik heb geen nummer van je, geen email-adres(hoef ik ook niet, na nu al helemaal niet meer!) dus ben ik blij met de info van Yoella! Kon ik met je meeleven aan je denken enzo.
Succes in je verdere leven, ik ben nu klaar met je
![]()
Franka, iedereen was een beetje bezorgd om je, wat helemaal normaal is, en wij waren helemaal blij toen Yoella ons iets kon vertellen hoe het met je ging… Ik vind ook niet dat je zo kort mag zijn tegen Yoella, zij zat er ook zo mee in en ze was er echt soms bijna kapot van dat je haar niet meer terug smste… Wees blij dat mensen hier nog om je geven, we willen enkel het beste voor je, denk daar ook nog eens aan terug…
nou bedankt iig!
als je t precies wilt weten Yoella, 7 mei heb je gesmst nadat ik had gesmst dat ik naar huis kwam…jij smste terug dat je foto’s van Selman had van zijn leger…
9 april heb je gesmst over Omer, de vriend van Selman
Daarvoor heb ik geen smsjes van je…
Sanna die heeft gesmst en gebeld etc… zij heeft info doorgegeven en aan mij dingen doorgegeven!
Maar goed, Beppie, ik ken je niet jij kent mij niet… vind t lief dat jullie zo aan me denken, maar dat speculeren over dingen en dat de helft hier dus gewoon niet klopt dat vind ik heel erg kut en al helemaal omdat IK niet KAN reageren en via Sanna wat dingen hoor over wat er gezegt en geschreven wordt…
Mijn telefoon staat en stond altijd aan!
Laat Sanna dan reageren ofzo, maar ik vind de manier waarop je eerst Yoella afkat, en vervolgens zegt op MSN door te gaan, niet correct!! Alles op MSN ok, maar kat niet eerst hier ok!! Je wilt toch dat er correct op en over je gedacht word, het plaatje dat je nu neerzet is niet je allerbeste kant, zullen we maar zeggen(ben al wat ouder, en lees makkelijk door dingen heen hoor!)
Nomaals, goede terugvlucht, en een gezond en gelukkig leven, ik houd niet zo van mensen die eerst slaan en dan praten!
![]()
Die smsjes klopt voor geen ene reet !!! want daar voor heb ik je echt wel gesmst !!! Je kan mij niet vertellen dat ik maar 2 smsjes heb gestuurd, want dat is ECHT niet waar !!!
( En nu precies hetzelfde als wat beppie zei )
Succes in je verdere leven, ik ben nu klaar met je…
En ff over Msn…
Gisteren had je de kans om met me te praten… ( Ik had toen dit alles nog niet gelezen… ) Nu heb ik je geblokt en verwijdert, want dit gaat gewoon te ver.