Dinsdag naar Turkije voor heeeeel lang!!

Lieve meiden, laten we hier maar geen ruzie maken.
Het is zonde van je energie.
Het is erg jammer dat er dingen verkeerd begrepen zijn of worden.
Laten we ieder in z’n waarde laten en blij zijn dat het goed gaat met iedereen.

Franka, ik wens je nog veel succes en geluk bij je terugkeer naar Turkije.

Veel liefs, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN

Mss zou het goed zijn om dit topic te verwijderen ?

Mizz,trek het je niet aan ze is het je niet waard om je daar nog druk over te maken je weet nu hoe ze over je denkt,dus laat haar maar zo,zelf weet je toch wel beter.Ik vind het heel raar dat ze zooi reageert hoor,maar ja tis niet anders.Jij hebt gedaan wat je kon en iedereen leefde mee hier met haar maar dat is dus verspilde energie geweest.

groetjes

Dames,dames…kappen,ok?

Tolereer geen over en weer ruzie op ons forum.
Zodra ik nog een onvertogen woord lees op dit topic dan sluit ik het af.
Vecht het maar op msn uit,niet hier.

Jullie forumbeheerder,

Hans.

Volgens mij zou het beter zijn als het direct word afgesloten want zoals je weet zijn we met velen op dit forum en al diegene die niet thuis zijn overdag zullen vanavond dit weer lezen en ook weer elk hun mening zeggen erover …

Denk het inderdaad ook Hans. Sluit het meteen maar af, dan kan er ook geen ruzie meer komen. Want wat hebben we aan ruzie op dit ontzettend leuke forum!!

@Franka: Succes verder in Turkije!!!

Ik moet zeggen dat ik hier bijna van mijn stoel af pleur! Sorry Franka maar je gaat echt te ver!! Bovendien weet ik wel hoe het is om in Turkije te werken en weet ik ook heel erg goed dat telefoons ed daar wel degelijk werken!

Ik vind je reactie erg kinderachtig en had iig toch wel verwacht wat meer van je te horen! Zelfs ik heb je 2 maal een email gestuurd en nul komma niets terug gekregen, waren geen boeiende emails, wilde gewoon weten hoe het met je was! Omdat ook ik erg bezorgd maar ook nieuwsgierig was, en graag wilde weten hoe het met je ging, juist omdat ik weet hoe het is om in Turkije te werken en hoe het is om problemen in je relatie te hebben! Bovendien heten onze heren hetzelfde!!

Maar goed doordat er geen reactie kwam ben ik ook op internet rondgaan vragen! Moet eerlijk zeggen dat ik niet het idee had of heb dat wij geroddeld hebben! Degene die gereageerd hebben zijn tenslotte allemaal mensen die jou “kennen”… Mocht je het gevoel hebben dat wij over jou geroddeld hebben dan daardvoor mijn oprechte excusus want dat is nooit de bedoeling geweest!

Hoop dat alles goed met je gaat en ik zou zeggen, veel plezier nog in Turkije!!

Zo ik had nooit verwacht dat iemand die ik niet ken het voor elkaar krijgt om mij hier aan het koken te krijgen. Gefeliciteerd Franka of wie je ook mag zijn.

Ik ben nieuwsgierig geworden nadat ik op Seni een topic over jou heb gevolgd en nu ik het verhaal hier zo lees vraag ik me af of jij geen psychishe hulp nodig hebt.

Het verhaal klopt gewoon van geen kanten. Jammer voor de meiden die zo met jou hebben meegeleefd, dit heb jij niet verdiend en zij al helemaal niet!