Er is vast niks, maar Oscar doet al 3dgn moeilijk…zondag op msn was ie druk en ik was er niet dat hij dr was…en toen ik dr dan eindelijk was, was hij druk met zijn broer…wel 2 lieve mails gekregen en zijn adres…thuisadres…van ouders of iets…
Maar normaal wordt ik er altijd helemaal gestoord van hoe vaak hij belt op een dag…maar nu is het niks…helemaal niks…snap dr niks van en ben er nu ook letterlijk ziek van…erg he dat je daar ziek van kan zijn…snap mezelf ook niet hoor!! Maar zijn er meer meiden die gelijk helemaal van de rel zijn??
Hij heeft trouwens msn sinds 2 weken, vorige week met mijn cam aan en hij had microfoon aan gedaan (hij was bij zijn broer) echt super was t!! Dik anderhalf uur gemsnt…
Het zit verder allemaal prima tussen ons hoor!! Maar ja…soms denk ik nu echt, waar ben ik aan begonnen…
Mis gewoon enorm…nou ja goed…kan er hier thuis niet over praten en op msn waren ook geen mensen waar ik erover kon praten…dus d8 zet maar even een berichtje hierneer…
Meid, die jongens zijn veranderlijk als het weer. Dan dit dan dat. Druk met van alles en nog wat.:mad:
Vaak hebben ze het helemaal niet door dat jij op bericht zit te wachten. En als je er dan wat van zegt zijn ze verbaasd.
Er kan van alles aan de hand zijn, waardoor je even niets hoort, maar ja, dat moet jij dan maar net weten.
Het komt vast weer goed. Even geduld hebben maar.
Mss belt hij minder vaak enzo omdat het winter is en de meeste Turken minder verdienen…Heeft mn vriend me toch ook verteld dat hij soms wat minder smst of belt omdat hij een beetje geld spaart, het weinige dat hij verdient om van te leven en zo…
Vorige week stuurde hij me ook niet terug toen ik een sms had gestuurd en had gewoon mijn telefoon laten overgaan. Vind ik raar, stuurde altijd terug en toen hij op msn kwam, vroeg ik het hem en hij was er van bewust dat hij niet terugstuurde maar hij had er echt geen erg in gezien dat ik er mee in zat en zo dat hij niet terugstuurde. Dus, niet mee inzitten, Turken doen soms dingen waar wij ons niet aan verstaan… En we zien elkaar nog steeds even graag!
Denk dat je je echt geen zorgen hoeft te maken. De ene keer belt mijn vriend me tig keer op een dag, zelfs soms tot irritatie aan toe! Wanneer ik mn bed uit moet om 4 uur s’nachts bijvoorbeeld om naar werk te gaan en daardoor vroeg ga slapen belt hij me achter elkaar wakker. En andere dagen krijg ik misschien maar 2 smsjes…
Maar ik snap wel wat je bedoelt. Zodra hij even niets laat horen. Word ik al gek. Ga ik me zorgen maken. Terwijl ik ondertussen wel moet weten dat liefde niet zomaar over gaat in een paar uur. Maar ga dan ook altijd al meteen denken van “oh jee misschien wil die me niet meer of is hij nu met een ander meisje”.
Ook ik zelf heb trouwens mn dagen dat ik minder laat horen naar hem toe. Dan heb ik het druk op werk en daarom heen met andere afspraken dat ik steeds uitstel om iets te smsen. Op het moment dat ik dan weer ga slapen schrik ik er van dat ik hem niets meer heb gestuurd.
Susanne, je verhaal klinkt idd precies hoe ik t ook ervaar…ik heb vandaag ook niks laten horen…ja om 5 uur, maar dat doe ik altijd…en smsje gestuurd…en idd zo belt ie de hele dag en nacht door en nu ineens weer niks…misschien dat gewoon zijn btg op is en dat ie morgen gewoon weer doet alsof dr niks is…
en ik weer gewoon heel blij ben zoals altijd…maar ja baal dr gewoon van dat ik ineens idd weer van die stomme dingen ga denken…
maar hij laat vervolgens weer niks horen…nee ik ga niet stressen we hebben goed gepraat gister aan de telefoon…en vandaag is ie vrij…en is bij zijn broer…dan gaat ie vast wel mailen…toch…?
Franka, probeer iets meer relaxt te zijn meid.
Hoe meer je die jongens op de huid zit met “Waarom bel, sms of mail je niet?”
des te erger zij dat vinden!
Ze leven en denken toch zo anders dan wij hier in dit kouwe kikkerland.
Ze kijken niet op een uur of een dag.
Dat betekent echt niet dat ze minder van je houden, ze gaan er soms alleen wat anders mee om.
Ja, zoals Fransijn zegt denk ik het ook want mijn vriend ergert er zich ook altijd aan als ik vraag waarom hij me niet smste of zo… Dan antwoord hij altijd met een dom antwoord en weet ik dat het tijd is om te stoppen met zo een dingen te vragen enz… Gewoon tonen dat het je niet kan schelen dat ze even niet ge-sms’t hebben. Het is gewoon hun levensstijl waar wij tenslotte toch niets aan kunnen veranderen en ons gewoon in zitten op te jagen.
hahaha ja typish Turks net als een blad aan de boom!!! Niets van aantrekken je leert er (je zal wel moeten) vanzelf mee omgaan en kunt er over een tijdje zo doorheen prikken! Trek het je vooral niet persoonlijk aan!! Turkse mannen hebben nu eenmaal een ander temprament dan dat ven de Nederlandse man!!!
Bekijk het eens van de andere kant (de lieve kant)…
Maak je geen zorgen laat ze even met rust en vanzelf komt alles weer goed!!!
@franka22: dat is echt DE oplossing he!!! is echt leuk om elkaar zo te zien… ver weg van elkaar om toch nog een beetje dichtbij!!
nu moeten ze alleen nog iets uitvind zodat je elkaar ook kan aanraken!! hihihi…
haha ja idd…
tis zeker super, ik had al een webcam en zijn broer had al een microfoon, dus hij zei gelijk al van, ik ga snel een webcam kopen, dus ik zei ok dan koop ik een microfoon! Zondag had hij dus al een webcam en ik mijn microfoon nog niet…dacht hij is vast niet zo snel maar wel dus!!
haha ja idd normaal duurt t dan ook echt lang voordat ze iets ondernemen!! betekend dus dat ie jou wel heel graag wilde zien!!!
dat is alleen maar goed! hihi
veel webcam en microfoon plezier met elkaar!!!
hoorde gister van em op msn dat de cam van een vriendje van t kindje van zijn broer is!!! dus helemaal niet van hem zelf…vond t ook snel maar hij regelt toch wel even wat…erg lief van em…
alleen een btj een misverstand gister, hij was online maar zei niks… ik hem smsen van je bent op msn hoor… en ja hoor toen werd er wat gezegd; huuuuhuuuu (manier om gedag te zeggen ofzo…??) bleek dat t kindje van zijn broer op de computer zat tis nl zijn computer en zijn kamer…
en toen zei ik voor de grap van, je belde wel heel veel he gisteravond (hij liet echt weer tig keer overgaan en dan ik weer en dan hij weer…) nou ja toen dacht hij dat ik t niet leuk vond dat hij belde!! Terwijk ik het juist super vind!!
Dus dat even heel goed duidelijk gemaakt, dat het niet uitmaakt hoelaat en dus wanneer hij belt…
ow en dan kende iemand oscar vanaf mijn foto…
gevraagd aan dr…was uit een bar in Side…ik aan Os vragen of hij daar wel es kwam; yes but before not last kan ik hier uit concluderen; ja, maar voor jou…?
verder is t allemaal prima mis em toch wel weer heel erg