Onzeker over mijn Turkse liefde

Hallo allemaal,
Ik ben erg benieuwd of iemand O. kent hij werkt als entertainer in hotel Titanic in Antalya Lara beach. Ik ben daar in september op vakantie geweest en heb hem leren kennen en hebben 4 geweldige dagen gehad. Toen ik eenmaal terug was heeft hij de hele week erna gebeld. Hij is elke woensdag vrij en heb hem dus afgelopen woensdag nog gesproken en hij zei dat ie me heel erg miste en bij me wilde zijn en dat ie in november naar nederland zou komen. Maar heb hem dus nu sinds woensdag niet meer gesproken en als ik hem bel neemt ie niet op. Modbreack** ivm forumregels**Want weet dus niet wat ik ermee moet want ben wel verliefd op hem geworden.

groetjes bianca

Hallo Bianca, het kan zijn dat ie het misschien erg druk heeft, of zijn mobiel het niet meer doet ofzo… het lijkt me namelijk sterk dat hij het ineeens heeft gehad, geef hem anders nog 2 dagen als hij daarna niks heeft laten horen van zichzelf dan weet ik het ook niet.

ze telefoon gaat wel over hoor maar wordt gewoon niet opgenomen. Ik geef hem ook tot woensdag want dan is ie vrij en krijg ik hem waarschijnlijk zeker te pakken maar je gaat je toch zorgen maken omdat de afstand er toch ook is. En je hoort zoveel verhalen. Dus vandaar maar bedankt voor je berichtje.

ja ik begrijp je, ach ja nu is het meer afwachten en hopen dat hij iets laat weten!
hou me op de hoogte
xx

Welkom Maxbalou, Er zijn regels voor het subforum, om niet met naam en toenaam hier iets te vermelden. Ook als je een topic wilt openen kijk je eerst even of deze al niet bestaat. Bij deze heb ik hem aangepast.
Lees meerdere ervaringen van meiden op dit subforum en je zult merken dat er veel te verklaren valt over jouw situatie :wink:

Veel succes, Belle

ik ken hem hij werkte in larespark ook deze zomer en is overgegaan naar titanic…maar kan je voordrest niet verder helpen…hij heeft wel facebook…

succes

groetjes

ja dat klopt allemaal. Ik heb hem ook op facebook maar hij reageert gewoon niet meer sinds woensdag want dan is zijn dag vrij. Dus moet gewoon nog maar effe afwachten tot aanstaande woensdag. Maar toch bedankt.
:slight_smile: Bianca

hmm ja dan is het afwachten… succes

x

Ja ik weet het maar dat wachten duurt zo lang. Maar omdat je zoveel dingen leest dat de mannen die in bars enz werken niet allemaal te vertrouwen zijn ga je van alles in je hoofd halen. Dus vandaar mijn vraag of iemand hem kent?

ik snap wat je bedoeld…hij heeft met mijn vriend gewerkt in animatie …i know what you mean

wie is je vriend? want hij heeft daar wel een hele goede vriend aan over gehouden zei hij. Oh wat grappig dit. Werkt jou vriend er nog steeds?

haha ja je mag hier geen namen noemen…maar die van mij werkt er niet meer maar hij zal het wel niet zijn…maar wel andere die ik ook ken xx

heb je miss msn kunnen we daar praten?

jaa [EMAIL=“dominiquee16@hotmail.com”]dominiquee16@hotmail.com

Nogmaals, het is hier niet de bedoeling dat men uit gaat pluizen hoe sommige jongens zijn. We laten iedereen in hun waarden, zie forumregels bvd

Dat versta ik nu niet zé,waarom mogen deze meisjes geen namen noemen.Zo worden er de players uitgepikt.En als somige nu eens hetzelfde vriendje hebben dan mogen ze dat niet weten of wat?
En waarom niet gewoon de voornaam.

@Dia, als je zoiets aan iemand wilt vertellen kan je dat via een prive-mail doen. Want anders dan schend je iemand zijn privacy. Ik neem aan dat jij het ook niet leuk zou vinden als jij diegene was waar zo over gepraat werd in een topic.
Ik hoop dat je het begrijpt.:slight_smile:

Ja natuurlijk begrijp ik het wel voor een deel,maar de voornaam.Als mijn man jan moent en hij werkt in z en jou man noemt jan en werkt in z dan klopt er iets mischien niet.Maar weet de rest dan wie jan is als er geen achternaam bij staat.Nee en daarom begrijp ik niet dat de meisjes geeb voornaam mogen gebruiken.
Ik heb al veel gereisd en veel gezien,gezien hoe een leuke jongen steeds met mij en mijn man wilde optrekken omdat wij in de zelfde provincie woonde als zijn Belgische vriendin en hoe hij iedere avond met zijn gsm in de hand zat te wachten op telefoon en dan helemaal opleefde als ze belde.
Maar ook gezien hoe het ene meisje verdween en hij de dag nadien al een ander om haar middel had en er zijn er die er zelfs twee op na houden.
Ik spreek over Egypte,Tunesie, Turkije en Marokko.
Dus waarom niet.:so: