Heel veel sterkte nu!!!
Lieve Franka,
Ik wens je heel veel sterkte de komende week.
Ik hoop dat je eruit zult komen met Os.
Dat alles in iedergeval uitgesproken kan worden.
Misschien zal alles dan in een ander daglicht komen te staan.
Ik vind het echt rot voor je dat je nou ook je baan nog kwijtraakt.
Ik weet wat het is om een band te hebben met een klas kinderen.
Je houdt echt van ze. Wie weet komt er snel weer ergens een leuke baan vrij.
Ik zal voor je duimen.
Veel liefs, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN
hee dankjewel voor jullie lieve reacties…
zit er op t moment ff doorheen…vanmiddag afscheid met de kinderene, de ouders weten t nu ook… allemaal geschrokken gezichten…
volgende week, als ik heel eerlijk moet zijn, zie ik er erg tegen op… al denk ik dat volgende week dinsdag als ik em zie er alles uitkomt van de afgelopen tijd… en na een goed gesrek, of meerdere kom ik hopelijk tot een goede beslissing…
want via msn kom ik niet verder, van mijn gepsrek begreep hij al weinig…dus ja een gesprek kan ik t ook niet noemen…duidelijkheid is wat ik wil en wat ik zal krijgen ook…
ik hou helemaal niet van turkse jongens, ik vind ze oervervelend en veel te opdringerig, maar Os, ik weet niet die heeft iets… hij is geen turkse jongen… hij deed juist haast niks…
Jeetje Franka,
Je krijgt wel erg veel voor je kiezen de laatste dagen. Wilde pas al reageren maar wat schrijf je aan iemand die je niet kent.
Zo ongeveer hetzelfde als alle anderen dus zo’n beetje. Probeer met het gesprek te wachten tot volgende week, al snap ik best dat dat erg moeilijk is. Maar zoals je al schrijft werkt het meestal niet via telefoon of msn, wat je zegt wordt snel verkeerd begrepen. Zou het zelf ook prettiger vinden om zijn reactie te ZIEN. Wens je veel sterkte volgende week en hoop dat jullie er samen uitkomen.
groetjes Marion
franka,
heel veel sterkte en wijsheid toegewenst!
ik hoop voor je dat alles goed komt en dat je goed met hem kunt praten volgende week. want over msn of telefoon praten is toch nooit t zelfde…
groetjes myrna x
Het zit je de laatste tijd echt niet mee meid…
Maar vandaag wordt het gezellig, ik heb er helemaal zin in…!!!
Ik kom er zoo aan… Tot zo Franka !! ![]()
Hoi Franka,
Begrijp dat je vandaag wat leuks gaat doen met Yoella,ik wens jullie beide heel veel plezier,en maak er een fijne dag van,denk ff niet aan je problemen met,maar geniet van deze dag.
Heel veel plezier jullie beide.
groetjes
jaaaa tot zo meis!! ik heb dr ook zin in!!
dankjewel, turkije lover!! komt allemaal wel goed… met Os ook… ben alles op een rijtje aan t zetten ook de afgelopen maanden hoe en wat… steeds meer dingen vallen op hun plek doordat ik nu ook met familie in contact ben… in positieve zin dat wel haha…
er zijn nooit negatieve dingen geweest… ja ik zat wel eens in een dip… maar ja dat was rond kerst, op de helft van ons ‘zien’ zeg maar… en iedereen moest ‘gezellig’ doen met kerst… maar we hebben nooit problemen gehad…
maar goed… vandaag lekker genieten en btj bij btj krijg ik er steeds meer zin in om te gaan…
Gelukkig om weer eens wat positief te lezen!! Hoop dat je vandaag een top dag hebt! Dat heb je zeker verdiend, geniet ervan dames, enne we verwachten natuurlijk wel een uitgebreid verslag!!!
Liefs Linda
Hayy… Ik ben weer thuis… Haha was echt heel erg gezellig Franka !!! En tot maandag misschien weer ![]()
Groetjes…
goedemorgen!
zondagochtend inmiddels, ik kan niet meer slapen… spanning… ik lig weer te piekeren en te denken, maarmeer over, wat zal er gebeuren als ik em weer zal zien… wat zal mijn gevoel zeggen, wat zal zijn gevoel zeggen…dit is echt puur spanning en zenuwen de gezonde spanning zeg maar…
heb dr nu zin in, vandaag mijn koffer inpakken en morgen de laatste dingetjes kopen… (jaja alles op t laatste moment… ‘t komt maandag wel’
)
gister was t erg gezellig met Yoella!! Eerst dvd van ‘tante op bezoek bij Selman’ gekeken en toen foto’s etc…
de stad in! inkopen doen voor Turkije… maar ook laarzen die errug leuk zijn!!
en een superleuk boekje ‘hoe overleef ik mijn vakantie in Turkije’ geschreven door Francine Oomen… echt een aanrader voor iedereen!! (kinderboeken) gekocht!
daarna nog even naar mijn nichtje, die had afgezwommen gister en daarna naar huis… s avonds werd Yoella opgehaald door dr vader en moeder!
Errug gezellig en leuke dag gehad!!
Nu nog 1 nachtje…
Hey Franka en Yoella
Goed dat jullie een leuke dag hebben gehad, altijd gezellig!! Oww Franka de spanning stijgt, nog even en je bent er weg van. Hoop dat je een leuke tijd tegemoed gaat en ook dat je met een gerust hart weer terug komt!
Heel veel plezier!!!
Liefs Linda
Heey!!
Hoe kennen jullie mekaar eigenlijk, Franka en Yoëlla? Van dit forum?
Kus Cynthia
ik hoop t ook… lijkt me heerlijke… duidelijkheid en idd een gerust hart…
gister toch iets, Os had foto’s laten maken door de fotograaf en die woe gestuurd, en hij had een paard om zijn nek haha, dus ik vragen hoe kom je dr aan etc… zijn Yoella en ik gister de foto’s aan t kijken van Turkije van van de zomer… zegt Yoella, Franka kijk eens goed… hij heeft een paard om zijn nek… toen al!! (hij heeft elke dag andere kettinkjes om etc… maar dat paard zat er dus toen al aan…)
zo kan je toch weer merken dat ik dingen zie die dr niet zijn he…
Ja van dit forum… maar al vanaf ong iets voor de herfstvakantie ofzo…contact…?? ik vroeg t gister nog aan Yoella… ik wist niet meer hoelang…
Groetjes!
Haha… Dat paard !! :D:D
Ik weet het ook niet… iig voor de kerst… want we hebben ook nog kerst kaarten gestuurd…whaha ![]()
uhh ja idd… haha ![]()
Franka,
Ik wens je alvast heel veel succes voor volgende week en hoop dat jullie er samen zullen uitkomen!!!
Fijn dat jullie gister een leuke dag hebben gehad.
groetjes
@Franka: Goede reis !!!
hee meiden,
dankjullie wel voor alle lieve reacties!!
komende nacht is t dan zover… 5.00 de lucht in…morgen om deze tijd zijn we geland op Antalya…dan zitten we al in de bus…
ik merk aan mezelf en anderen merken t ook dat ik niet helemaal rustig ben, dit komt door de gewone spanning, maar ook door de niet gewone spanning, dat je halve leven binnen een week totaal op zijn kop staat is echt… niet leuk… t zijn geen ernstige dingen, maar wel je toekomstbeeld en die ligt nu een btj aan diggelen… gisteravond ging weer t 1 en ander mis… maar dan met mijn reisgenootje… meningsverschil…kon dr ook nog wel bij…
ik hoop door deze 8 dagen, rust en duidelijkheid voor mezelf gevonden te hebben… en na deze 8 dagen er weer tegen te kunnen en alles weer helemaal positief in te ga zien…
dikke knuffel en tot over een week…
ik sms iig Yoella…dus als jullie nieuwsgierig zijn…
Ik typ ALLES
hier…whaha