@Mizz…: Houden we je aan ! ![]()
hey franka!
onwijs veel succes! ik ga morgen ook vliegen met mn moeder naar antalya alleen om 20.00…dus niet in hetzelfde vliegtuig! Ik blijf daar
yeahhh had gister een afscheidsfeest en was super leuk en druk!T gaat nu echt gebeuren! We hebben een groot appartement gehuurd en mn vriend is bezig met het klaar maken! ik heb t nog niet gezien! kan niet wachten! echt super gaaf!
veel sterkte! je zult heel veel wijzer worden als je face to face met hem praat!msn en telefoon is zo anders…
Hay Lcm !!
Zozo nu gaat het dus bijna ECHT gebeuren…
Spannend hoor !!! Hou je ons nog wel op de hoogte ?? Het is allemaal zo snel gegaan eigelijk… Hij was nog niet het leger uit, en alles was al bijna geregelt…!! En morgen is het alweer je laatste dagje hier…
iig… Ik wens je een hele goede reis en ik hoop dat je het daar naar je zin zal krijgen… ( maar dat zal wel lukken denk ik !!
)
Groetjes Yoella…
Oww jah Lcm, nog ff 1 vraagje…
In welke plaats ga je nu wonen ??
thanx!! ik hou jullie zeker op de hoogte!
ik ga tijdelijk in goynuk wonen…klein stadje bij Kemer, hier blijven we denk 1 maand en daarna gaan we naar Belek…dat is vlakbij Antalya
Hee! wat superleuk zeg!!
Geniet ervan he!!
Groetjes Franka
uhh wat is in hemelsnaam eStore?? (staat bij ieder z’n naam…is dat nieuw?)
Hey Lcm,
Ik wens je heel veel geluk toe met je vriend,spannend hoor allemaal!!
groetjes
Haaai lcm,
Ook ik wens je veel geluk en plezier toe!
Liefs, Cynthia
lmc…meid wat ruig dat je morgen al gaat!! gelukkig dat je nog van iedereen afscheid hebt kunnen nemen!!
ik vind het echt top voor je, ik wens je heel veel plezier en vooral veel geluk in turkije!!
geniet ervan, je hebt het verdient na 4 jaar wachten
laat zeker nog wat van je horen!!
groetjes
filiz
@LCM: Succes!!!
x Cyn
jaaaa nog 10 uur dan de lucht in!!! whoeehoeee!!
hihi nu zit er weer wat bij bij die eStore… Xander heeft verteld wat t is maar snap dr niks van… ben ook alleen er in geinteresseerd als je t kan omzetten in geld whaha
net Os weer gesproken trouwens, ging goed net als gisteravond… of kon ik dit beter weer in een nieuw berichtje zetten haha ![]()
Haha… jaja Franka… Je wil gewoon de meeste eStore…
Wacht maar… als jij 9 dagen weg ben… heb ik je allang al ingehaald…en dan sta ik op nr. 1
!!!
Groetjes…
Prettige reis Franka !!!
Nou, weer 2 punten erbij ![]()
dankjullie wel haha ik blijf bedanken hoor ![]()
hoppa weer 2 punten dr bij
hehe, kunnen wij dan weer terugreageren ![]()
Vannochtend heeeel vroeg smste Franka me ( half 5 )… Ze stonden naar het vliegtuig te kijken met allemaal oude mensen om hun heen… En er was iets met de voucher, de naam van het hotel stond er niet op… dus dat is even afwachten voor als ze daar aankomen.
Ik ben benieuwd…!! Maar het komt vast wel goed denk ik…
Nou ik hoop dat alles goed verloopt voor Franka, zonder veel problemen!
Ja idd, ik hoop het ook… Maar vaak zit je voor de vakantie veel meer in de stress en spanning enz. en als je er eenmaal ben, is er niks aan de hand… Maar ik wacht af op het volgende smsje ![]()