tis over

Jaahh volgende smsje gehad…!! Alleen niet zo’n leuk smsje… :mad: Ze zijn nu in Turkije, maar ze zitten in een verkeerd hotel ( Hotel Perissia ) Ze hebben nu wel klachten gedaan enz. En nu gaan ze proberen te regelene dat ze in het goede hotel kunnen, waarvoor ze geboekt hebben. Maar dat kan alleen als het hotel niet vol zit…!! En het is er heet zegt ze…

Ik hoop dat het goed komt…

hey meiden! bedankt voor jullie reacties!!

ik ga om 20.00 vliegen!! dus ben erg druk met pakken…laatste dingen halen etc…!ik hou jullie op de hoogte

Weer een berichtje van Franka… Ze heeft net Oscar om z’n nek gevlogen en over 15 min. heeft ze met hem afgesproken… ( dus ik denk dat ze nu wel weer in het goede hotel zit… ) De bikini is ook al aan, want het is er erg warm…

Gelukkig dat het toch nog goed is afgelopen met dat hotel…

Groetjes…

aaahhh goed om te horen dat ze elkaar weer zien!

x Cyn

@ICM: Goede reis !!!

LCM heel veel geluk plezier en gewoon het allerbeste toegewenst!! Blijf je nou voorgoed daar??
Liefs Linda

hallo!! hier mn laatste berichtje vanuit nl hiihhihi

ja ik blijf daar voorgoed…maar je weet nooit hoe de plannen lopen natuurlijk!!we zien wel waar t schip strand:-) als ik maar bij hem ben!

LCM, super veel geluk geluk en plezier toegewensd!! En hou je ons op de hoogte van alle ontwikkelingen? Super cool dat je de stap hebt genomen!
Heel veel succes!!!

Liefs Rieneke

LCM: Schepen leggen aan in NIEUWE havens, maar als ze stranden is het gedaan met ze!! Dus niet kijken waar het strand, maar in welke haven hij aanlegt!!

OO allereerst hoop ik dat het Franka goed zal vergaan, in welke plaats zit ze nu, ben jaloers hoor! Wil ook mijn bikini aan!!

LCM heel veel geluk en liefde toegewenst, km je ons af en toe nog wel even vertellen hoe het met je gaat en hoe het allemaal reilt en zeilt daaro!!!

Liefs Linda

ben weer terug!!

en ga volgende week weer heen om te werken :wink:

na een wat onrustig begin echt achteraf bekeken een superleuke 8 dgn gehad…

de sfeer thuis is ook heerlijk… moeder heeft niks gevraagd niks gezegd…

gelukkig franka dat je het leuk hebt gehad…super dat je volgende week weer gaat…en voor te werken!! super!! weet je al hoelang je gaat!!

ben echt blij voor je…!!:smiley:

dikke kusz

@Franka, wat een goed nieuws. Ga je er het hele seizoen heen om te werken. Is alles met je vriend ook weer goed gekomen?
Ga je samenwerken met hem.

Wat een lekker weer was het is Side hè.

Ik kan helaas nog niet terug gaan, al zou ik dat dolgraag willen.

Heel veel succes hoor.

Veel liefs, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN

ja samen met hem… in t hotel is alles al geregeld… alleen mijn moeder moet ik nog spreken… met mijn vader praat ik dr vanavond nog over… mijn moeder is t grootste probleem… ik zou naar Yoella gaan, maar mijn moeder wilde erg graag dat ik thuis kwam… vervolgens kwam ik thuis,… en heeft ze niks gevraagd en niks gezegd…

mijn drang om weg te gaan is dus al weer heel groot…

Volg je hart en maak je eigen keuzes. Je bent tenslotte volwassen.
Ga er maar voor.
Je moeder zal er echt wel aan wennen als het zover is.

Succes met het regelen van alles.

Liefs, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN

@LCM: ik heb je verhalen niet echt gevolgd maar wil je héél veel geluk, succes en liefde toewensen.

Groetjes, Diamond

Jah Franka… Ik vind het echt heel jammer dat je hier nu niet bent… Had wel gezellig geweest. Ik mocht dan ook vrij van school morgen, en ik mocht dan vandaag eerder uit, om je dan optehalen bij schiphol…

Hoi Franka,

Ooo wat fijn voor je dat alles goed gegaan is,ook met je vriend.Heb je ondertussen je moeder al gesproken,ik hoop voor je dat ze van gedachten verandert.

groetjes

Nee, me moeder niet gesproken…
niks…

vanavond neem ik de beslissing om er te werken of niet… en dan zo snel mogelijk wegwezen…

Spannend Franka,maar je moet doen wat je zelf wilt het is tenslotte jouw leven.Blijf je daar de hele zomer dan?

In ieder geval heel veel succes met je beslissing.