Na een kleine week hier op het forum meegelezen te hebben lijkt het me toch wel fijn om ook mijn verhaal hier te posten. Ik ben afgelopen dinsdag teruggekomen van 11 heerlijke dagen turkije. En hetgeen wat ik absoluut niet voor mogelijk had gehouden is gebeurd… ik werd verliefd! Vanwege de vooroordelen (die ik zelf immers ook had) kan ik mn verhaal niet aan veel mensen kwijt vandaar dat ik na wat zoeken op internet op dit forum terecht kwam.
Vanwege de privacy gegevens gooi ik de namen en plaatsnamen wat om maar laten we het erop houden dat ik tijdens mijn laatste 4 dagen vakantie op een boottocht C heb ontmoet. De avond ervoor had hij ons al aangesproken en al voordat hij zn mond opendeed was ik al verkocht! En natuuuuurlijk wilde ik mee met de boottocht! J Het was al direct duidelijk dat hij wat verlegen was, of rustig of mysterieus. In ieder geval niet iemand van de mooie praatjes, maar dat maakte hem juist leuk! De volgende ochtend zijn mijn vriendin en ik dus op de boot meegegaan, C was daar druk aan het werk en heb hem maar 2x kort gesproken maar we hebben nog wel wat glimlachjes uitgewisseld. Op de boot deed E het ´commentaar´ en bij elke stop wat de bedoeling was, dit was echter allemaal in het Turks (90% van de passagiers was Turks), hij kwam vervolgens bij mij steeds persoonlijk langs om even de uitleg in het engels te doen, E had kennelijk een oogje op mij. Aan het einde van de toer was het ook E die vroeg of wij later nog wat gingen doen, wij zaten echter de nodige km´s van het stadje af dus E stelde voor om ons die avond te komen halen. We waren inmiddels alweer over de helft van onze vakantie heen en hadden echt nog niets meegemaakt dus dit leek ons wel een leuke afleiding!
Later die avond kwam E dus inderdaad ons ophalen en tot mijn grote verrassing bracht hij C mee J
We hebben echt een topavond gehad! E kwam er als snel achter dat mijn interesse bij C lag dus die is vervolgens maar werk van mijn vriendin gaan maken. Na het uitgaan zijn we teruggegaan naar de boot en hebben daar een paar uur zitten kletsen met zijn 2en en het was inmiddels al vroeg in de ochtend en meneer had nog steeds geen enkele actie ondernomen om me te kussen terwijl hij duidelijk wel geïnteresseerd was! Dus op een gegeven moment heb ik mijn ego maar opzij gezet en hem maar gevraagd of hij nog plannen had om me te kussen… En gelukkig had hij die J Het was echt geweldig! Maar het was alweer erg vroeg in de ochtend en zij moesten al snel weer aan het werk dus we namen alweer snel afscheid.
Helaas was de klik tussen E en mijn vriendin niet zo groot en zat er geen dubbel date meer in maar ik wou C nog wel erg graag zien en gelukkig dacht hij er ook zo over J Hij kwam me dus diezelfde avond alweer ophalen (regelde een lift van vrienden) om wat te gaan drinken. Het was een zaterdagavond en eigenlijk hadden we geen zin in de volle clubs, we zijn toen dus bij hem op het balkon gaan zitten en hebben daar weer de hele avond zitten kletsen en zoow schattig hij was nog even snel bij de avondzaak gestopt om mijn favoriete drankje te halen en snoep, chips en nootjes die hij in bakjes neerzette… nadat alweer de halve nacht voorbij was en ik weeeer op mn kussen aan het wachten was, was hij het nu wie vroeg of hij me mocht kussen J Ik heb echt nog nooit zo´n jongen meegemaakt geloof ik, zo respectvol en zo rustig, de jongens die ik hier ken hadden allang meer geprobeerd maar hij dus totaal niet. het was hem dus niet om de sex te doen en hij stond er elke keer weer op om de drankjes en de taxi terug naar het hotel te betalen (die prijzen waren belachelijk…50lr)
Overigens zaten wij in een redelijk luxe gedeelte van turkije waar alle rijke turken zelf ook op vakantie gaan, de boot was van hem en zn ouders dus ik denk dat hij voor turkse begrippen best goed verdiend. Hij is zelf ook maar half Turks en geen praktiserend moslim… ik weet niet of deze achtergrond informatie er wat toe doet maar dacht ik zeg het er allemaal bij want er komt nog een staartje aan mijn verhaal…
Maar goed, na deze avond nog zo´n geweldige avond gehad en toen was het dus echt tijd om te gaan… het stomme vliegtuig naar NL was alweer op ons aan het wachten. We hebben eigenlijk weinig afspraken gemaakt, we hadden elkaars nummer dus zouden gewoon nog contact houden en verder zien we het wel. Ik was ook echt van plan om hem te vergeten maar toen ik zag dat ik nadat ik was geland al een smsje had van hem maakte mijn hart toch wel weer even een sprongetje J
Eenmaal hier in Nederland werden de smsjes steeds heftiger en de conclusie voor beide was toch ook wel dat we elkaar meer dan leuk vonden…
So far so good… tot gisteren dus, ik kreeg een smsje binnen en al voordat ik ´m had gelezen wist ik dat het slecht nieuws was. Een ontzettend lange sms waarin hij liet weten dat hij me echt iets moest vertellen… zijn vader heeft hem 4 jaar geleden met een meisje laten trouwen dat hij toen nog niet eens kende. Hij heeft geen gevoelens voor haar en wil zelf het liefst ook zo snel mogelijk uit het huwelijk stappen. Ze leven langs elkaar heen en hij geeft aan nu verliefd op mij te zijn geworden wat het allemaal nog moeilijker maakt. Het speet hem dat hij het me niet eerder had verteld maar hij wist zelf ook niet zo goed wat hij er mee aanmoest en wist ook niet dat hij ook deze gevoelens zou krijgen.
Ik was natuurlijk wel in shock, dit had ik niet verwacht. Maar het verklaarde wel een beetje zijn terughoudendheid in het begin en hij had ook de makkelijke weg kunnen kiezen en me nooit wat hoeven vertellen en me aan een lijntje kunnen houden. Ik had er toch nooit achter kunnen komen.
Nu wil hij me erg graag nog een keer zien en heeft voorgesteld om volgende maand samen een aantal dagen naar Istanbul te gaan om te zien of er verder nog wat is tussen ons. Ik zou hem dolgraag willen zien maar ik weet zeker dat als ik dit verhaal aan mijn omgeving vertel dat ze me voor gek verklaren! Ben niet alleen verliefd op een turk, meneer is nog getrouwd ook, mn ma krijgt een hartverzakking
Uit het meelezen op dit forum heb ik al ontdekt dat jullie een stuk nuchterder naar dit soort dingen kijken dus daarom hoop ik dat jullie mij wat advies kunnen geven…
Van het huwelijk weet ik nog niet echt het fijne, het hoe en waarom want ik weet het pas sinds gisteren en we hebben nog wel het nodige gesmst maar het bespreken doe ik toch liever over de telefoon maar dat gaat morgen waarschijnlijk pas lukken. Het enige wat ik weet is dat hij iets in mij los heeft gemaakt wat ik nooit eerder voo rmogelijk had gehouden…