Dit hangt geloof ik af van bij welke bank je zit en in welk land je bent. In sommige landen berekenen banken geen kosten voor pinnen.
Het gaat over geld opname in de VS.
Zo’n cash passport ziet er inderdaad wel interessant uit, ik had er nog nooit van gehoord.
Het werkte dus gewoon perfect bij jou toen je in Amerika was?
Nou, ik ga em deze keer voor het eerst proberen. Ik kwam eigenlijk voor Traveler Checks (de eigenaar van het huisje wil graag betaald worden met TC) toen vertelde de kassière dat TC er helemaal uit gaan (de VS zal nog wel een tijdje blijven gebruiken).
Maar goed, zij bood dit alternatief, een Cash Passport. Ik vind het een goed idee. Je kunt em voor 3 valuta kopen, $, € en £. Hij is altijd op te waarderen. Ip hetzelfde als een creditcard, alleen heb je geen tegenrekening nodig. Het is eigenlijk een prepaid kaart.
Zoals al valt te lezen hierboven wil ik in Januari twee weken in Florida gaan reizen met een meerpersoons auto…matras achterin en langs campings rijden. Start in Orlanda en zou dan noordelijk Ocala natinonal forest ,jacksonville willen bezoeken om vervolgens in westelijke richting verder te rijden en via springville aan de westkant terug naar Orlando…wie is er bekend in dit gebied en kan mij adviezen geven…
Hoi,
ik weet dat er bij Inverness het natuurpark Homosassa ligt waar je Manatees kan zien (ook gators). hier de website:
Dit ligt op je route. Waar ligt Springville? Ik kan het niet vinden op de kaart…
Bij Orlando heb je Gatorland, een dierenpark met veeeel alligators. Echt leuk, geen doorsnee park.
Aan de oostkust heb je natuurlijk ook Daytona racetrack. In Februari is er de jaarlijkse race. Echt vet (als je ervan houdt natuurlijk)
Het gebied boven Ocala ken ik niet, sorry. Gainsville is een studentenstad heb ik mij laten vertellen.
Ga je met een reden in Januari?
Ik hoop dat je hier wat aan hebt.
Ik denk dat veel wat we wilden weten beantwoord is waarvoor onze hartelijke dank!
wij hebben orlando geboekt voor mei 2012…vinden het zo spannend,is eigenlijk iets waar we al jaren van dromen en nu is het zover.
ben al beetje op dit forum aan het zoeken geweest maar kan niet echt heel veel er over vinden,iemand tips waar ik evt verslagen terug kan vinden van mensen die zijn geweest?
wij hebben alles bij http://www.americanvac.nl/ geboekt…tickets-villa-auto
iemand bekend met americanvacations???
ben eigenlijk erg benieuwd naar mensen die in orlando zijn geweest en goede tips hebben wat we vooral wel moeten zien of doen,of juist vooral niet!!
willen ook graag basebal wedstrijd gaa zien.
Lekker dat jullie volgende zomer gaan.
Wij gaan 1 februari voor 3 weken naar Orlando en 3 dagen NYC. We zijn meerdere keren in Orlando geweest waarvan we verslagen op onze website hebben staan, misschien haal je daar wat uit. Van onze Florida rondreizen heb ik helaas geen verslagen gemaakt (pre-internet).
Er zijn heel veel verschillende dingen te zien en doen, voor elk wat wils zeg maar. Dus, wat willen jullie?
Wij zitten momenteel in florida kissimmee in eenn mooie villa van florint.com. Deze villas liggen op 15 minuten afstand. Van alle parken dicht bij alle outlet stores zoals florida mall , the loop, buena vista malls super super super veel heerlijke restaurants in de buurt zoals jonny lagans road house , shake a stake , jonny rockets mmmmm. Gewoon weg super. Dus de goede villas van florint zijn prachtig wij zitten in eagel peak drive kissimmee voor informatie florint .com super de luxe.
Hoi wij gaan elk jaar naar florida kissimmee en huren daar een villa met zwembad je kunt vliegen met arkefly dan land je op santford dat ligt ongevver 30 min van orlando airport maar vliegt wel rechtstreeks als je met delta gaat heb je een tussen landing ( wat heel goed te doen is hoor ) de auto huren we bij alamo tip neem als verzekering alamo gold ben je voorledig gedekt en je krijg je auto met volle tank en mag hem leeg terug brengen .wij huren de villa altijd bij florint.com hebben nederlands sprekende mensen in dienst altijd makkelijk , het huis die wij huren staat bij hun op de site als EP4624 mooie villa en heel centraal nog geen 15 min van de disney parken en winkel centra" s en heel veel restaurants in de buurt en de berucht wal mart op 1 km afstand en het voordeel is bij florint dat je het huis bij boekingen zelf kan bepalen en niet zo als bij veel verhuur bedrijven je maar moet afwachten in welk huis je terecht komt
Ik weet niet welke periode jullie willen maar jullie en augustus is heel warm en vochtig de mooiste maanden zijn feb maart april mei juni lekker warm 28 A 30 graden en weinig regen ik hoop dat je er wat aan heb en wensen jullie een fijne vakantie toe
Mag ik zeggen dat ik de villa’s bij Florint.com erg duur vindt?!