Hallo Vanessa,
Dank voor je reactie, zeker goede tips!
Ja mijn post’s vallen niet erg op blijkbaar, op mn vraag over italie werd gereageerd toen ik al 2 maanden terug was…
We willen het echte rondreizen een beetje beperken omdat we afgelopen September 2 wk in Italie zijn geweest en daar hebben rondgetrokken.
En de ervaring was (zoon was natuurlijk pas een half jaar) dat hij het vele zitten(veelal slapen) in de auto niet erg fijn vond.
Hij kon zn energie niet kwijt door het zitten de hele dag (hebben veel eigenlijk teveel willen zien in bijvoorbeeld Toscane) en kwam moeilijk in slaap s’avonds.
We willen deze vakantie dus echt doorbrengen vanuit 1 punt.
Uiteraard wil ik wel van de 16 dgn een aantal dgn iets gaan doen.
We hadden bedacht dat we alleen Disney nemen (geen universal Seaworld etc) dus een dag of 4 a 5 en niet achter elkaar maar lekker relaxt om en om.
Everglades hebben we in 2013 gedaan en wil ik wel weer doen als hij ouder is.
Misschien heb jij wel wat tips over wat leuk dingen zijn voor kinderen (en ons) wat lekker op een dagje te zien is.
Ik zat zelf te denken om bijvoorbeeld (mits goed weer) een dagje naar het strand te gaan (2013 Clearwater ontbeten op weg naar Bonita Springs maar was geen strand weer).
Wij zijn geen “ruimtevaarders” dus Cape Canevaral valt voorlopig ook af.
Bush Gardens misschien ?
Ik wilde eigenlijk ook graag naar Georgia (gewoon omdat het een staat is waar ik nog niet ben geweest) dus zat te denken aan Savannah, maar dat is wel ongeveer 300 mile.
Heb jij iets wat binnen een dagtrip ligt wat de moeite van een bezoek waard is ?
Ik weet alleen niet wat ik met de reisperiode aan moet, muggen is idd een ding.
Maar als ik zoals in 2013 van de 18 dgn 6 mindere heb (3 met regen en tempraturen van 15 gr) kan uitsluiten heb ik daar veel voor over.
Qua budget tja, het zijn lange reizen en die zijn eigenlijk nooit echt budget en dat hoeft voor mij ook niet, als het maar gewoon “normaal” blijft.
Ik hecht veel waarde aan een schoon goed hotel met zwembad. En dat is eigenlijk het belangrijkste voor ons.
Mn vrouw heeft in 2013 het lekkerst gegeten in de Vineland Premium Outlet bij de Chinees voor 6 dollar dus…
Ze hebben natuurlijk zowiezo niet echt onze uit eet cultuur (uur of 3 3.5 aan tafel).
Ik zie graag je tips tegemoet!
bij voorbaat dank,
Albertino