Mijn vrouw en ik willen met onze kids volgende zomervakantie een tripje oostkust met de kinderen (dan 2,5 en 6,5) doen. Tussen de 3 en 4 weken. Budget is nog niet bekend.
Zijn er mensen die tips hebben? We willen Disney world sowieso bezoeken en misschien nog voordat we terugreizen naar NYC om te shoppen en de kinderen de prachtige stad laten zien.
Hebben jullie tips, ervaringen, reisbureaus, etc. waar jullie ons mee kunnen helpen? Alle tips zijn welkom!!!
De zomers in florida kunnen erg warm en nat zijn (tijdens juli - aug). Ik lees dat je graag met je kinderen naar Disney World wilt gaan. Denk persoonlijk dat dit te warm en vermoeiend voor hun is. Of je moet er voor slechts een dagdeel kiezen (bijvoorbeeld alleen de ochtend).
Het is me nu niet duidelijk of je naar Florida wil gaan of meer naar het noorden rond NY. Florida ben ik nog niet geweest maar vanuit NY zou je een auto kunnen huren en een verrassend gevarieerde rondreis maken. Via Catskill Mountains naar Niagara Falls, misschien Toronto. Daarna via Hershey Chocolate Park naar Washington, Baltimore (mooi aquarium) en Philadelphia. Je ook een dagje aan het strand liggen in het “Las Vegas” van de oostkust; Atlantic City.