Update 3 van jullie Forumbeheerder(ons forum in een nieuw jasje)

Beste lezers,

Ons forum heeft een vernieuwingsproces ondergaan.
Het is overzichtelijker,een nieuw jasje.
We moeten er als "turkijefamilie"allemaal even aan wennen,ook ik.
Even de juiste knoppen vinden die vroeger zo vertrouwd waren omdat we er dagelijks mee om gingen.
Graag zou ik van jullie ervaringen horen qua gebruiksvriendelijkheid,daar kunnen we wat mee.

Groetjes,
Jullie Forumbeheerder,
Hans.

Het nieuwe forum is even wennen maar ik heb er momenteel geen problemen mee ! Dus van mij mag het gewoon zo door gaan! Zelfs vind ik dat ik nu meer ‘mee’ ben dan met het oude forum.

Hallo Hans,

Ik vind het er allemaal heel mooi en overzichtelijk uitzien. En inderdaad het is even wennen, maar alles went als je er veel gebruik van maakt.
Ga zo door!
Ik zou niet meer zonder dit Forum kunnen.
Het geeft een gevoel van verbondenheid.:slight_smile:

Veel liefs, Fransijn

Ik vind het een zeer gebruiksvriendelijk forum! Maar ik ben pas lid dus ik heb nog niet op het ‘oude’ forum gepost :wink:

Dit forum bevalt goed, ik vind het een leuk en interessant forum.

Hallo ik mis toch nog wel wat op het nieuwe forum! De toets: ga naar 1ste ongelezen bericht is niet meer te vinden!! Met een topic als Fijne-vakantie-welkom-thuis, is die knop bijna onmisbaar!!!

Verder moet ik er gewoon aan wennen! Zal best goed komen.
Bedankt voor al je inzet voor ons, want das iets wat wij nog wel eens vergeten hoeveel werk er voor jullie beheerders in gaat zitten
Groetjes
Annemiek

Ik vind het nieuwe forum, nu ik er wat gewend aan ben geraakt, erg gebruikersvriendelijk. Ik heb alleen nog een paar vraagjes…

Wat houdt precies je reputatiekracht in? (Reputatiekracht: 12

http://www.wereldwijzer.nl/images/reputation/reputation_pos.gif

)

En wat zijn al die plaatjes onderaan (

http://www.wereldwijzer.nl/images/statusicon/user_offline.gif

http://www.wereldwijzer.nl/images/buttons/reputation.gif http://www.wereldwijzer.nl/images/buttons/report.gif ) . De eerste weet ik, is of die persoon online is of niet, maar wat is de rest?

Kan iemand me dat vertellen? Alvast bedankt :slight_smile:

Groetjes Rieneke

Rieneke,
Die tekens zijn idd of je online bent, die ijsberg/wat het ook is, is om te kijken hoe wij tegenover jouw reputatie staan(kunnen we ook een stem uitbrengen!) en de laatste is als je onvriendelijke of gore taal uitbrengt, om dit bij de beheerders aan te geven en zij er iets aan kunnen doen(verwijderen ofzo)

Groetjes
Annemiek

Ahh dank je wel Annemiek! Nou is het me allemaal wel duidelijk :slight_smile: De eerste keer zat ik echt raar en hersenpijnend naar die tekens te kijken, maar nu snap ik het! Eindelijk rust :stuck_out_tongue: Hahaha grapje…Maar heel erg bedankt!
Ik heb toch nog een vraagje…Ik snap nog steeds die reputatiekracht niet helemaal…hoe zit dat nou precies?
Alvast bedankt weer! :slight_smile:

Liefs

Wel even wennen hoor in het begin, wist niet wat ik zag! Maar nu, na alweer heel vaak op het forum te zijn geweest is het al helemaal gewend. Ik vind het forum overzichtelijk en het is ook erg leuk dat je nu een foto vanaf je computer als avatar kunt instellen. Verder zijn de smilies leuk :smiley: en de kleine extraatjes ook grappig. Bovendien blijft het een heerlijk forum waar iedereen in z’n waarde wordt gelaten en waar een boel gezellige mede-forummers te vinden zijn!

Groetjes, Diamond

Was inderdaad in het begin even wennen, maar het is een heel prettig forum om mee te werken…

Ben net als Rieneke wel benieuwd naar die “Reputatiekracht” enzo…

het is wel om aan te wennen ik vind het alleen jammer dat je niet meer van onder aan de pagina terug kan naar het Turkije forum moet je weer helemaal naar boven scrollen :frowning:

Ik snap nog niet echt wat de reputatiekracht is… :confused:
Maar voor de rest is het prachtig geworden… :wink:

Ik vind het nieuwe forum echt wel mooi…Ik was een half jaar niet actief en pas maakte ik me opnieuw lid en schrok ik van wat is dit maar ik was er zo aan gewend…Alleen in het weekend ben ik niet op internet en dan open ik mijn computer en dan heb ik wel 25 e-mail berichten, als ik op een onderwerp gereageerd heb en iemand na mij doet dat ook dan krijg ik een bericht, normaal kreeg ik dat niet…Ik weet nu niet of ik dat kan uitschakelen maar ik vind dat niet zo prettig want mijn mal box is vol en ik kan geneens e-mail van mijn familie ontvangen…Ik hoop dat dat verholpen kan worden!
Verder weer erg mooi en heel goed overzichtelijk!!!
Groetjes…:slight_smile:

@ Çiçek… Dat is ook irritant… bij elk bericht een mailtje…:confused:
Ik heb dat niet… dus waarschijnlijk kan je dat wel uitzetten ofso…

Ik hoop het want het is echt behoorlijk irritant!
Voor de rest vind ik deze site geweldig, iedere dag moet ik even alles lezen…GEWELDiG!

Haha… jah ik ook…
Steeds weer kijken als er nog wat te lezen valt… :smiley:
We worden steeds meer verslaafd…

Je kunt dat idd uit zetten. Je gaat naar je WW account en gaat daar naar ‘Geabonneerde onderwerpen’. Hier klik je op ‘Abonnementen weergeven’ en wist vervolgens al je abonnementen.

Om te voorkomen dat je constant geabonneerd wordt op onderwerpen die jij hebt geplaatst ga je in je WW account naar ‘Wijzig opties’. Daar kun je de abonnementen beheren. Onder het kopje ‘Berichten & Notificaties’ moet je ‘Standaardmodus voor abonnementen op onderwerpen’ op ‘Niet abonneren’ zetten.

Als je mailproblemen zijn nu over.

Heel erg bedankt…Het is me gelukt!

Fijn…graag gedaan Cicek :wink:

Xander