De meeste’‘vaste bezoekers’'zijn terug,een gedeelte gaat nog.
Wat mij opvalt is een hoop nieuwe aanmeldingen die zijn blijven’‘plakken’'op ons forum,meer dan ik verwacht had na het forum van de maand augustus;welkom zou ik zeggen.
Oude onderwerpen;hier heb ik het eerder over gehad,gaarne een nieuw topic te openen.
Sorry Bebs;had niet naar de datum gekeken,kan ook mij overkomen…
Ik kreeg ook post over wonen en werken in Turkije,daar is al zo veel over geschreven,please lees de onderwerpen daarover op het desbetreffende topic en stuur me geen berichten meer daarover.
Verder is het rustig op’‘ons’'forum,TT draait als vanouds,is het populairste onderwerp,samen met raad de foto.
Hoi Hans,
Wees blij dat het weer eens een rustig maandje is, geen heftige discussies tot nu toe. Alleen wij zorgen voor extra werk, slot op weer een deel TTT.
Ook deze keer weer bedankt voor je inzet.
@Hans: Geen probleem hoor, moest wel lachen eigenlijk!
Ben nog steeds blij met jullie allemaal. Hopelijk gaan we heel lang zo door!
De nieuwe die zijn blijven hangen zijn heel fijne mensen, een echte aanvulling voor een groep die heel hecht is! Fijn dat jullie er allemaal bij zijn gekomen!
Ik hoop lang een onderdeel van jullie te mogen zijn, en dat we veel mooie ontwikkelingen mogen doormaken!!
zelfs vanuit het buitenland is het allemaal nog wel bij te houden met af en toe een updateje ertussen
jammer dat ik er niet meer zo ‘in’ zit, mis het allemaal wel
maar ja, in plaats daarvan andere dingen
Ik ben een (Belgisch) nieuwelingetje en ben hier gekomen uit nieuwsgierigheid, en dan ook blijven “plakken” ! Een dikke pluim voor deze site hier, en ook hoe je ontvangen wordt ! Iedereen is heel vriendelijk en je hebt hier een heel welkom gevoel. Dat straalt deze site dan ook uit ! Ik zou dus zeggen : doe zo verder !
Geeft aan dat we als turkije reisforum de grootste zijn in nederland,en dat voor een onderdeel van een landenforum…
we groeien en groeien,met dank aan mijn’‘hulp’''moduraties;de DDD,vraag me niet waar het voor staat,maat jullie zijn mijn steun en toeverlaat op ons forum.
De community breidt steeds meer uit,zie nu dagelijks meer namen,maar vanavond is dus toppie.
@Hans: Ik ben blij dat jij het forum ook leuk vind en wil je ook bedanken voor de vrijheid die jij en medewerkers ons geven om zo gezellig te kunnen/mogen kletsen. Vaak gaat het nergens over, maar als het moet en als het nodig is, zijn we er voor elkaar, al is het dan via het forum en pm.
Zoals je ziet, gaan we volgende maand weer “Meeten” in Utrecht en zo te zien, komen er heel wat. Kom jij ook? Hierbij een uitnodiging!
Ik ben inderdaad een van die DDD, wat min of meer inhoudt, dat wij de data’s niet zo goed kunnen onthouden en dan altijd even worden herinnerd door de andere members. :unibrow:
En omdat Cynthia, Toos en ik toevallig in September 2007 zo’n beetje dezelfde data’s in het hetzelfde gebied zaten, hebben wij ons vaak af moeten vragen, wie, wanneer en waar ook alweer ging en dan werden we op de hoogte gehouden door o.a. Marion met de prachtigste foto’s, Viva, TRL, Bep, MK116 en weet ik al niet meer wie.
Zo zit het dus ongeveer in elkaar Hans. Ik weet het, slaat ook nergens op, maar we hebben altijd de grootste lol erom, dus… La ma gaan!
En het mooie is dus dat Roanna haar status 1 van de Demente Drieling nog nakomt ook… We zaten namelijk in september in hetzelfde gebied en niet in Juni haha
Maar we houden van Wereldwijzer, en we raken steeds meer verslaafd!! Zoveel verschillende mensen, maar een super gezellig clubje, die steeds groter wordt!! Problemen, verhalen, verdriet en lolletjes… alles kan en iedereen doet gezellig mee!!!