Update juli van jullie forumbeheerder

Beste lezers,

Het loopt op rolletjes,weinig ingrijpen en aanpassingen van mijn kant.

Leuke nieuwe onderwerpen;bloem,je bijdragen zijn toppie,maar niet alleen jij,de anderen;dank jullie allemaal weer voor jullie inzet.

Kanttekening:forum van de maand;hebben we dat echt nodig?We zijn al de grootste op dit landenforum.
Ik vind zelf dat de minder bezochte forums meer in het zonnetje gezet moeten worden dan ons forum.

Hebben we die aandacht dus nodig?
Zelf vind ik van niet,we hebben die aandacht al,laten we de andere forums ook steunen en aandacht geven.

Maar goed,we zijn een community,en iedereen hier heeft zijn mening en inbreng,dat soms wel eens fout,maar dat lossen we onder elkaar wel op.

Franka,bedankt voor je wijze raad en inbreng;blij dat je er weer bent.

Het voorstellen van nieuwe leden,zoiets zie je nergens,alleen bij ons,opmerkelijk overigens.

De foto’s,ik zie er weinig;kom op en plaats ze evenals korte video’s.

Verhalen,we willen ze allemaal horen wat je mee gemaakt hebt.

De medische hoek: ik krijg nog respons hierop

Wonen en werken;bekijk dit subforum eerst eens af voordat je vragen stelt die al behandeld zijn.

Turkse vriendjes;ik ga dit subforum intensiever volgen wat soms escaleerd en zal dan ook op tijd ingrijpen;het is(en blijft)een moeilijke materie.

Jullie Forumbeheerder,

Hans.

@ hans thanx
we doen allemaal ons best…

wat je zegt over de andere fora is waar, maar toch, een leuke prijsvraag is nooit weg voor het turkije forum, het jaar heeft gelukkig 12 maanden

ikzelf vind voorstellen niet echt nodig… duik er gewoon in, we vragen toch wel het hemd van het lijf
het wordt trouwens meer gedaan en ik vraag me af hoe vaak je welcome kan zeggen, maar dat is ieder zijn eigen keuze!! en dat mag off course

ik denk dat de foto’s en video wel komen na het seizoen, als iedereen weer terug is en alles uitgezocht is komt dat vanzelf… helaas niet van mij…

laten we er allemaal een zonnige maand van maken en ik moet zeggen dat ik deze maand update van jou als forum beheerder erg leuk vindt!!

@Hans:
Helemaal met Bloem eens.
Elke maand die update vind ik prettig.

Op naar de zomer, en ik denk idd dat de foto’s en films wel komen na de vakanties…

Wat onze “populariteit” betreft… Ach we mogen toch ook een btje aandacht, en laat de grote dingen dan voor de anderen…

Nieuwelingen zijn altijd welkom, en zoals Bloem al zei, voorstellen hoeft niet perse, als we maar mogen vragen :smiley:

Op naar volgende maand(jaja dan zit ik in ons favo land…)

Hi Hans, leuk dat je af en toe ons op de hoogte houd van het wel en wee.
Helemaal met Bloem en Beps eens.
Ik weet wat het is om onthaald te worden…ik ben er in april bijgekomen, maar gelijk door iedereen geaccepteerd…en ja de meeting geweldig wat een leuke meiden…
En zo mag ik zelf zeggen dat ik eigenlijk binnen zeer korte tijd me zelf onder de harde kern mag scharen…nooit zijn ze afstandelijk hier op ons forum, oke we hebben allemaal een eigen mening en die telt hier ook.
Jong en wat ouder door elkaar, iedereen heeft een eigen kijk op problemen en al heeft maar 1 persoon er baat bij wat hier allemaal voor een meningen worden geuit dan is het toch al goed nietwaar.
We gaan gewoon door met waar we mee bezig zijn.

Groetjes Viva

@ hans, is het misschien een idee om op de turkse vakantieliefde een soort van terms& conditions neer te zetten?
een soort van do’s and don’t op dat speciale subtopic…
dan weet iedereen waar ie aan toe is, en kun je iemand ook berispen op het niet naleven van de regels…

ik weet het, het zou niet moeten hoeven, maar zoals je zelf al opmerkt, het loopt soms uit de hand en dan ben je er zelf niet snel genoeg bij. En ik vind dat topic toch veels te waardevol om andere drastischere maatregelen voor te nemen (lijkt mij)

hoihoi,
Ik sluit me bij iedereen aan. Heb er niks meer aan toe te voegen.

Groetjes jac

Ook ik sluit me volledig aan bij iedereen hier.
geweldig forum en fantastiche mensen die je met raad en daad bij staan.

Groetjes Rachel

Beste lezers,

Gaarne geen onderwerpen ophalen die al lang niet meer gangbaar zijn,Iris travel is daar zo’n voorbeeld van;stamt uit 2004…
Als het een toevoegende waarde heeft,ok,maar zo niet,open dan een nieuw topic met het onderwerp.

Groetjes,

Hans.