Ons discussie-forum,wat kunnen er aan verbeteren?

Beste Lezers,

Vele onderwerpen zijn de afgelopen maanden gepasseerd,er is enorm veel gereageerd.

We zijn het grootste Turkije-reisforum van Nederland,iets om trots op te zijn.
Maar alle credits naar jullie.
Dit forum groeit en groeit,dus tijd om te evalueren;zie het als een vergadering onder ons.

Zijn jullie tevreden over onze opzet?
Wat zou beter kunnen,wat zouden jullie anders willen zien?

Graag suggesties,daar staan we altijd voor open.

Tijdens mijn verblijf in Nederland zal ik jullie reacties/opmerkingen/aanmerkingen kortsluiten met Riemer.

Kom op, samen houden we dit forum groot.

Jullie forumbeheerder,

Hans

Ik vind dit een supergezellig forum! Er kan geen ander mee vergeleken worden. Ook al ken je elkaar niet, toch ben je een beetje verbonden met elkaar! Eigenlijk heb ik geen opmerkingen behalve mss als het kan: Kan er een knopje geplaats worden zoals in het vorige forum met terug naar Turkijeforum ? Nu moet je nl. helemaal terug naar boven scrollen :smiley: . Nou en als het niet kan, zeker geen probleem ! Zal daardoor niet wegblijven, hihi .
En anders zou ik zeggen: doe zo voort met hoe iedereen bezig is hier!

Hoi Hans

Helemaal eens met Sevgilim: een fantastisch forum!!
Naast dat knopje, op het ‘oude’ forum kwam je in een topic bij de laatst gelezen reaktie. Nu is er wel een gekleurd velletje aan het begin, maar daar ben ik ook pas 3 dagen achter!! Die optie zou ik heel prettig vinden, vooral op topics waar we allemaal massaal op reageren!!!

Bedankt voor jou en Riemers inzet dit afgelopen jaar, en zo ‘halverwege’ december vast voor jou een kerstgroet en de beste wensen voor 2006, daar ik er niet bij ben met het etentje volgende week
Groet
Annemiek

Ik post misschien niet zo vaak, maar ben hier iedere dag te vinden (sterker nog: meerdere keren per dag!)…

De enige opmerking die ik heb, is dat er af en toe wel wat minder streng gemodereerd mag worden. Bijvoorbeeld bij de topic over ‘wie wil er werken in Turkije’ (ofzoiets, ik weet de exacte titel niet), dan reageer jij (Hans) een beetje kort door de bocht dat er meer informatie gegeven moet worden en dat de topic anders verwijderd wordt. Dat vind ik jammer… zolang zulke topics er niet te veel komen (het is immers geen site van het CWI), vind ik dat daar best plaats voor is.

Verder vind ik het top hier! Alvast de beste wensen voor 2006 en Hans, veel plezier in ons koude(!) kikkerlandje!

Hoi Hans,

Ook ik ben dagelijks te vinden op het forum.
Voor mij is alles overzichtelijk en duidelijk.
Ik ga van de ene site naar de andere zonder problemen.
Het is zo lekker vertrouwd en ik voel me thuis op dit forum.
Volgens mij hoeft er niet teveel op te veranderen.

Jij mag als beheerder ook wel eens even in het zonnetje gezet worden voor het werk dat jij voor dit Forum doet.
Ga zo door, Hans.

Groetjes, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN

hallo hans,

idd een groot aplaus voor jou hoor!! zoals je hoort zijn we allemaal tevreden en dat blijkt wel want we blijven terugkomen!!!

alleen snap ik nog steeds niets over die reputatiekracht! hihi maar ja, maakt ook niet zo heel veel uit. ik vind t heel gezellig hier en blijf hier dan ook graag komen!

two thumbs up!!!

groeten myrna

hoi hans…

idd complimenten voor jou als onze forum beheerder…!!

vind het ook super gezellig hier, en zal ook iedere dag een kijkje blijven nemen…heerlijk over turkije kletsen…

echt verbetering is er volgens mij niet eens nodig…!!

groetjes

filiz

Hallo Hans,

Volgens mij zit je met je forum goed. Alles is overzichtelijk, iedereen kent bijna iedereen, een grote familie zijn we hier geworden. Iedereen helpt iedereen,waar vind je nog zo een forum??? alleen wereldwijzer.
Ik hoop dat er nog veel nieuwe lezers dit forum leren kennen. Hoe meer vrienden hoe meer vreugde. Samen onze voor en tegenspoed delen.
Dank voor al je inspanning en tijd die je er ook insteekt om alles zo gezellig te houden.
Een fijne vakantie in Nederland,

groetjes uit Kusadasi
Franka

Ok,Yolcu,

Bedankt voor je opmerking.

Was inderdaad te voorbarig;had ook geen flauw benul wat de boodschap inhield en heb in het verleden een hoop"fakers" moeten tegenhouden.

Maar goed dat je reageerde,

Groetjes,

Hans.

Achteraf gezien heb je wat dat betreft zeker gelijk… het is een topic die vreemd overkomt en waar “garanties” gegeven worden die haast onmogelijk zijn.

Maar… ik heb niets aan te merken op jouw mod-beleid hoor… zo lijkt het misschien… maar zo was het zeker niet bedoeld. Veel plezier in Nederland en wie weet tot ziens volgend jaar in Antalya!

dit is echt het duidelijkste, makkelijkste en overzichtelijkste forum waar ik ooit op heb gezete…
het is hier allemaal perfect geregeld…super leuk en al het andere wat maar goed is…
zou hier niet veel of eigelijk helemaal niets veranderen als het aan mij lag…alleen dat ene puntje wat hierboven genoemd werd…een ‘terug naar turkije-forum’ buton ofsow plaatsen zou wel handig zijn…maarjah met een beetje moeite kom je ook waa\r je zijn moet :stuck_out_tongue:

ga zo door zou ik zeggen…ennuhh hans…bedankt!!!

groetjes yvonne

**Eigenlijk is alles wat mij betreft hiervoor al gezegd, maar kan het toch ff niet laten :slight_smile: Vindt het een heerlijk forum waar ik elke dag (meerdere keren) ff langskom. Qua informatie vergaren maar ook zeker voor het heerlijke kletsen met alle anderen waarmee het intussen zo vertrouwd voelt dat we samen kunnen lachen maar elkaar ook een hart onder de riem kunnen steken wanneer dat nodig is. **

**Hans, je bent forumbeheerder van een geweldig forum en ik hoop dat het in de toekomst net zo fijn blijft als nu. **

Groetjes, Diamond

Hallo Allemaal
Zelf kom ik eigenlijk niet zoveel op andere forums, maar elke avond zit ik hier te lezen en soms te reageren, als je niet in Turkije kan zijn moet je zo maar een beetje in de sfeer blijven, nietwaar? Of in ons “eigen” Turks restaurant natuurlijk.
Maar omdat ik eigenlijk geen vergelijkingsmateriaal met betrekking tot forums heb zou ik niet weten wat er beter zou kunnen, ik vind het in ieder geval erg gebruiksvriendelijk! Tot Zaterdag! Marjan en ik zullen er zijn!
Marja