Het Turkije Reisforum

Beste Lezers,

Het jaar loopt teneinde;een goed moment om de balans op te maken wat betreft ons forum.

Vele onderwerpen hebben de revue gepasseerd en wat ik aan jullie zou willen vragen:

• Welke onderwerpen vonden jullie interessant?of waarvan je zegt:he,daar heb ik wat aan gehad.

Heb je bepaalde persoonlijke vragen aan mij;schroom dan niet om die via mijn PB te stellen;je krijgt altijd antwoord van mij via je e-mail adres.

Indien jullie tips,op- of aanmerkingen hebben ten doel tot verbetering van ons forum;graag sta ik daarvoor open.

Jullie forumbeheerder,

Hans.

Ik ben nog niet zo heel lang actief op dit forum, maar ben er wel heel teverden over. Handige manier om info te krijgen over accommodaties, Turkse gewoontes, plaatsen enz enz. Ook leuk om mensen te spreken met gezamenlijke interesses en de voorpret/napret van de vakanties te delen :smiley:

Denk dat ik hier maar een tijdje blijf :smiley:

Groetjes, Diamond

Ik vindt dit een té gekke website!!!
Ik vindt er veel informatie op! Ook lees ik veel topics en beantwoord soms ook vragen! Ik heb veel gehad aan het topic waarin mensen vertelden hoe het nou is om in Turkije te wonen, dit omdat ik in januari 2005 ga emigreren! “Vriendjes” vindt ik ook erg leuk, gewoon om te lezen over meiden met een vriendje in Turkije! Het is ook leuk om te weten waar mensen allemaal heen gaan op vakantie en hoe hun vakantie is geweest!

Fijne feestdagen!

Liefs Stacey! :slight_smile:

Het mooie aan het Turkije-Forum is, dat het zowel nuttig, informatief als gezellig is. Er wordt lekker gebabbeld tussen de (voornamelijk toch) dames en als er vragen zijn kunnen die bijna altijd wel beantwoord worden!

Laten we zo doorgaan volgend jaar :smiley:

Liefs, Maretje.

Hai Hans,

Ik vind dit een erg goed forum, niet alleen omdat het zeer informatief is voor mensen die op vakantie willen gaan naar Turkije maar ook voor mensen die daar willen gaan wonen/werken/studeren. Zelfs voor degene die verliefd zijn geworden in Turkije is er een plaatsje.

Alle mensen op dit forum zijn open en eerlijk tegen elkaar en hebben wederzijds respect voor elkaar. Wat op sommige forums nogal eens ver te zoeken is.

Ook kunnen we op dit forum putten uit diverse bronnen. Op dit forum zijn mensen aanwezig die in Turkije wonen en werken maar ook reisleid(st)ers en natuurlijk toeristen zijn alom vertegenwoordigd…

Wat mij betreft een forum om trots op te zijn!!!

Persoonlijk vind ik bijna alle onderwerpen interesant. Favoriet zijn toch wel Emigreren!!! en natuurlijk Vriendjes!!

Laten we dus vooral zo doorgaan de laatste paar dagen van dit jaar en ook zeker weer volgend jaar…

Liefs Linda

Hoi Hans,

dankziij dit forum heb ik afgelopen zomer 3,5 maand in een bar in kusadasi gewerkt, hartstikke gaaf dus!!!

groetjes kitty

Hoi Hans

Ja ben het met de voorgang(st)ers eens!

Goed forum, alles passeerd de revue, dus voor elk wat wils. Kijk bijna elke dag, reageer niet altijd, niet elk onderwerp spreekt aan.

Vooral de interesse in en voor elkaar, de behulpzaamheid en vriendelijkheid op dit forum staan bij mij op de eerste plaats.

Groetjes
Annemiek

hallo allemaal

Ik ben het met al me voorgangers eens.
Ik heb veel aan deze forum gehad. Vele nuttige tips gekregen over turkije.
Hopelijk gaat het in het jaar 2005 net zo, want zeg nou zelf vakantietijd begint zo weer

groetjes

Hallo allemaal,

Dit is inderdaad een gaaf forum.
Ik kijk elke dag wel 2 keer en soms reageer ik ook op topics.Hans, ga zo door. Het is hier altijd gezellig.
En na de feestdagen, wordt het ook weer drukker op het forum.
Gezellig om al die verhalen te lezen.

Voor iedereen **Hele fijne feestdagen gewenst.
En een fijn en gezond 2005.

**Ans

Hallo allemaal,
Al eens goed gekeken welk forum de meeste reacties heeft gehaald dit jaar, we staan met Turkije aan de top. Ik hoop dat het nog mag verdubbelen,jullie zijn allemaal tof dit forum zo hoog te houden.
Groetjes en prettige feestdagen,
Franka

Eigenlijk is alles al gezegd, maar…

Ik wil nog toevoegen dat het Turkije forum (naast het feit dat wij thuis iedere dag Turkse muziek luisteren) er zeker toe bijdraagt dat ik nu hele jaar dat vakantiegevoel vast hou.

Verder kunnen velen in deze wereld een voorbeeld nemen aan de saamhorigheid en behulpzaamheid van de mensen op dit forum!
Het lijkt zo langzamerhand wel een grote familie.

Tevens wens ik iedereen een mooi (Turkije) jaar.

Nou Hans, allemaal positieve reacties! Da’s altijd leuk natuurlijk! Ik wilde ook nog ff zeggen dat ik de manier waarop iedereen hier met elkaar omgaat zo leuk vind. Heb het op andere forums wel anders gezien :frowning:
Kijk ook elke dag ff, en reageer ook regelmatig, gewoon omdat 't hier zo gezellig is!!

Fijne feestdagen voor iedereen!

Liefs, Diamond

dit is gewoon een heel fijne site en je kunt van iedereen reacties verwachten op je vraag. ben ik erg blij mee

nou dan zal ýk ook maar ff reageren…

(op zýjn brabants dan maar!!) hans jongen, echt een keý gave sýte en ýk výnd t ook keý gaaf hoe ýedereen met elkaar omgaat hýer!! haha :smiley:

t mooýe výnd ýk persoonlýjk dat je toch wel een soort van vrýendschappen opbouwt met bepaalde mensen en ýedereen helpt elkaar hýer met alles!! helemaal geweldýg dus!!

groetjes myrna :smiley:

Hallo Hans,

Ik zelf heb heel veel gehad aan het onderwerp emigeren naar Turkije. Ben ik veel te weten gekomen over mijn tijdelijke verblijf wat ik volgend jaar wil gaan doen. Dank zij jou heb ik een verzekering gevonden. Weet niet of ik hem nodig heb want er wordt wie weet iets geregeld op mijn werk. Maar als dat niet lukt heb ik in elk geval wat. Verders wel wat gepost op ik mis Alanya… Het is zowieso fijn om te praten hier met mensen die net zo “gek” :wink: zijn met Turkije als jezelf. Dus wat mij betreft gaan we zekers door met deze site en al zijn onderwerpen.

Voor iedereen; Yeni yilniz kutlu olsun. :lol:

Groetjes,

Slingerborg :slight_smile:

Sja alles is wel zo’n beetje gezegd wat er te zeggen valt, maar het is gewoon een uitstekend stekkie om info op te doen hier :slight_smile: dus houwuh zo!