Zijn er dingen die jullie missen op dit turkse vakantie liefdes forum?

Zoals jullie weten doen we met zijn alle ons best om dit een spetterend, vernieuwend, informatief, gezellig forum te laten zijn.

Echter weet niet iedereen hoe ze een nieuw topic kunnen openen of willen dit niet doen.

Zijn er onderwerpen of informatie of gekke dingen die jullie toegevoegd zouden willen zien?

Zo ja wat zou dat kunnen zijn?

graag je reactie hieronder!

groetjes:kus:

Ik mis dolle blonde gekke Anita
Ik mis gevatte Filiz
Ik mis gekke gulum
Ik mis alerte en eerlijke Steef
Ik mis onze belgische schone Birgul
Ik mis vanuit Turkije maar nu Nederland Sin
Ik mis lieve lieve Belle
Ik mis lieve eerlijke oprechte Lizzie

Ik mis de meiden die het forum turkije liefdes kletstopic inhielden maar vooral de behoefte om iedere dag met een glimlach het topic te lezen en mooie updates te maken.

Mutlu hier kan jij weinig aan veranderen maar misschien dat de meiden nog mee lezen :smiley:

1 like

En natuurlijk Deems met haar sterke karakter en persoonlijkheid :frowning:

tessa die mis ik ook! en gootje mis ik ook
**

Dames !!

Weet niet of jullie mij missen :zon02:
Maar ik lees nog regelmatig jullie avonturen. Ben zelf te druk om nog mee te schrijven maar ben jullie zeker niet vergeten.

Oh ja, met mij alles helemaal prima:wub:

Dikke kus voor iedereen x

TUURLIJK MISSEN WIJ JOU OOK ZONNETJE!!!

**wat leuk dat je weer even iets post :wink: **!!!

HET GAAT JE GOED MEIS!! xxxxx

Lieve Fieeh…
Soms moet ik toch even iets van me laten horen meis, dat weet je:kus:

We kletsen echt snel eens bij, kus x

zonnetje ik weet dat je mee leest en dat je druk bent, maar missen doen we je nog vaak! blij dat het goed met je gaat!!

dikke kus mutlu

Mutlu… je bent een schat… tot snel :kus:

Ja ik ben hier nog niet zo lang maar ken die mensen wel en het was inderdaad altijd wat drukker en vertrouwder toen! Natuurlijkk is het nu nog steeds leuuk!

En Mutlu jij doet het hartstikke goed soms verschijnen er weer leuke topics!

Jaaa zonnetje jou ook leuk weer wat van je te lezen :smiley: :smiley: er zijn altijd mensen die je vergeet bij lijstjes sorry meis

tessa, grote schat!
Is helemaal niet erg, je kunt niet alles bijhouden maar toen ik gisteren weer eens even een beetje kwam bijlezen en dit topic tegenkwam moest ik toch even reageren.
Hoop dat met jou ook alles goed gaat? dikke kus voor jou en dochterlief:kus: