Uitbreiding van ons Turkije reisforum

Beste lezers,

Vanavond ontving ik het bericht dat Xander(administrator) zich vanaf morgen gaat inzetten om ons gelieve en druk bezochte forum met meer sub-forums uit te breiden.

Vanaf maandag moet het allemaal klaar zijn.

Jullie forumbeheerder,

Hans.

Hallo Hans,

Dit is goed nieuws, ik ben nieuwsgierig naar de reacties.
We blijven toch met ons Turkije forum heel hoog scoren, houd ons allen toch dichter bij ons geliefd Turkije, meer of minder toeristen we houden er de moed maar in.
Groetjes uit Kusadasi,
Franka6

Ben erg benieuwd hoor.

Ik ook, en wacht af
Xander, succes
:wave:

Ben benieuwd Xander!

Ook ik ben erg benieuwd!!! Zag net al een subfora, met Turkije Verhalen…

Ben ook al benieuwd wat het allemaal worden zal ! Hopelijk blijft het overzichtelijk, maar dat zal wel !

Nou Xander,dat heb je snel gedaan,bedankt.

Goed,het subforum Reisverhalen;korte-langeverhalen.
Von:antwoord op je mail:ja,kun je hier op kwijt.Reisverslagen,enz…

2e subforum:wordt je doorgelinkt op het wereldwijzerforum met alles over Turkije.

Dus de basis:Turkije reisforum,daaronder kun je kiezen.

Het is even wennen maar we gaan ervoor,toch?

Groetjes,

Hans.

@Sander & Hans: toppie hoor !!! :jeez:

Het is nog even zoeken waar alles terug staat en zo, maar we komen er zeker door !

Worden er ook topics gewist ? Er staan er hier en daar zowat dubbele bij en topics die nooit meer worden gelezen en zo vooral de laatste blz…

Hoi Sevgilim,

Wissen doen we niet, dubbele topic? Kan je een voorbeeld geven?

OKeej, geen probleem hoor !

Het ziet er goed en overzichtelijk uit. Bedankt weer voor al het werk, Heren.

Bedankt heren, ziet er prima uit!

Gaat vast en zeker nog verslavender werken :embarrese

Ja idd, ben nu al bezig, tegen dat ik in alle subtopics heb gekeken mag ik weer beginnen van bij het begin !

Nou, dat van dat wissen was zeker niet verkeerd bedoeld hoor heren !

Go on like that !!!

Hoi Sevgilim,

Nee dat weet ik dat het niet verkeerd bedoeld is, en opbouwende kritiek is altijd welkom, alleen begreep niet welke topics je bedoelde.

Xander

Sevgilim,denk dat je al die pages bedoeld;dat blijft gewoon staan.

Nieuwe bezoekers kunnen,zie optie zoeken(rechtboven)topics ophalen over een bepaald onderwerp.

Ons forum groeit en groeit,dan ontkom je er niet aan om meer onderverdelingen te maken qua onderwerpen;denk dat we daarin goed zijn geslaagd en qua toekomst op de goede weg zijn.

Dit forum onderscheid zich alleen al door de saamhorigheid en onze liefde voor een ding;Turkije,wat nu zo zwaar onder druk ligt.

Maar als ik zie het aantal reacties per dag en jullie inzet dan komt het allemaal wel goed.

Ons forum werkt op de een of andere manier “verslavend” op ons,de bezoekers waarmee ik persoonlijk kontakt heb beamen dat.

Let’s go on.

Hans.

Wel ja, ik ben nu al bijna 2 jaar denk ik lid van dit forum en euuuuhhh er gaat geen enkele dag voorbij dat ik hier niet kom :embarrese !!
Wat ik zei over die onderwerpen was zeker niet als kritiek bedoeld want volgens mij is dit het leukste forum van al diegene die bestaan over Turkije ! Het is hier als één grote familie en dat gevoel moet blijven ! Daarom is er geen twijfel mogelijk en zijn jullie zéér goed bezig ! ! !