Update april van jullie forumbeheerder

Beste lezers,

Wat een maand maart;roerde zijn staart,en april’'doet wat die wil…we wachten het af.

De zon;die op je huid schijnt en je warmte en extra kracht geeft;we moeten er nog op wachten.

Maar bij de meeste(alle?)gaat het kriebelen…weg met dat k*ote weer…

Maart gaf ook de film van Geert Wilders;daar is genoeg over gediscusseerd op het desbetreffende topic;ook jullie beheerder gaat wel eens in de fout om zich te ver te laten gaan;ook ik ben maar een mens,hoop dat jullie mij dat vergeven.

Maart gaf ook op de een na daagse dag wederom een meeting van onze community en las dat het er weer gezellig aan toe ging.

Verder merk ik dat bepaalde topics in een verkeerd subforum geplaatst worden;ik hou dit in de gaten en’‘schuif’'het naar het juiste forum;laat dan wel een redict achter om desbetreffende topic terug te vinden.

Rest me nog te zeggen dat het bezoekersaantal aan ons Turkije-forum vanavond lag op 86(zo rond 19 uur)dit stijgt alleen maar en als we boven de 100 komen kan de kurk eraf wat mij betreft.

Op-aanmerkingen wat betreft de indeling van ons Turkije-forum;innovatieve ideeen;laat het me weten.

Jullie forumbeheerder,

Hans.

ik heb heel lang nagedacht maar kan eigenlijk weinig verzinnen.
misschien kunnen alle oude TTT in een apart archief subforum, want als je nu naar de lijst van reiscafe kijkt, zie je weinig onderwerpen en wel 5 of 6 oude TTT’s
kan me voorstellen dat dat voor nieuwelingen niet zo interessant/ aanmoedigend is
als die oude TTT in 1 topic staan: archief TTT 1 t/m 85 dan toont de lijst veel meer onderwerpen waar mensen misschien behoefte voelen om op te reageren…

Goed idee bloem;heb een subforum aangevraagd onder de noemer Turkish Tea Time;met daarin alle 86 afleveringen,vlak boven het Reiscafe geplaatst.

ff brainstormen;wat zou daar verder in kunnen komen?dacht zelf aan foto’s van meetings?

ja zou kunnen… een apart subforum is misschien een beetje TE want het hoort toch echt nog wel bij turkije… ja toch? en toch ook wel in t reiscafe?
misschien is het idd een mogelijkheid om meelezen te beperken voor leden… uiteraard kan iedereen lid worden van ww, maar misschien dat de drempel dan iets hoger komt te liggen voor mensen die op de persoon spelen en zo meer van dat soort onzin wat je wel eens ziet gebeuren…?!

ik zou me dan nog wel willen wagen aan een soort van voorstelronde (apart topic) enkel en alleen voor de vaste TTT bezoekers…zodat eventuele nieuwkomers kort en bondig een overzichtje krijgen

hallo ik ben bloem en ik woon in O. kom graag in Bodrum (…en ik doe woody wood pecker na…)

Ik ben beps en zit onder de plak van Bloem(hihi)

Dat van het eerst lid moeten zijn, EN ingelogd, voor je kan meelezen lijkt me wel wat!!
Krijg je idd niet van die rare PB en PMs!!!

Het komt gewoon boven het reiscafe,bloem;er varanderd niks aan de huidige indeling;ok?

igg moet je dan een account hebben om op TTT mee te kunnen lezen… (en dus uiteraard ingelogd zijn)

@ hans, nou ja, ben ook maar aan t brainstormen maar dan had ik je verkeerd begrepen… bij t reiscafe lijkt me een uitstekende plek…

misschien… heel misschien is het mogelijk om de datum 1e post in een topic te hebben en datum laatste post?
TTT deel 1, mei 2006- juli 2006

klopt,alles bij elkaar,deel 1 t/m 86,maar dan als subtopic

Hans misschien ook een idee, bij het forum Bokt, wat over paarden gaat, moet je eerst 25x posten voordat je door kan en mag naar een topic zoals bijvoorbeeld ttt. Dus je moet eigenlijk over een drempel heen voordat je naar zo’n meer gevorderd topic door kan linken, dat voorkomt eigenlijk dat Jan rap en zijn maat zich mengen in gesprekken, zonder dat ook maar iemand weet wie die persoon is. Meelezen kan zo bij zo al niet als je niet ingelogd bent.

Ik had mij eigenlijk nooit lid gemaakt hoor als ik toen niet even kon meelezen en alles even kon opvolgen. Iedereen weet toch graag waar hij/zij terechtkomt ?

Ik sluit me ook aan bij eerst lid worden voordat je bijvoorbeeld TTT kan lezen…

Als je geen lid bent kun je alleen maar lezen…niet reageren,dan moet je je eerst registreren.

Dat was altijd toch alzo? Tenminste de laatste 3 jaar wel! Ik heb nog wel de tijd hier meegemaakt dat je ook kon reageren zonder inloggen en dat mag/moet zeer zeker nier meer terug komen.

Ja ik bedoel dat je ook niet lezen kan…
Op het Shiba forum kan je niet lezen…alleen wat je snel kan zien en daarna kan je alleen reageren als je je voorgesteld hebt

Begrijp me niet verkeerd, ik heet iedereen welkom, en iedereen is welkom, MAAR…

Wij vormen dit deel al 2-3 jaar. Mensen lezen al tijden mee, en reageren dan op je van: Oude vrienden krentebrood…terwijl ik GEEN IDEE heb wie ze zijn!! Zij wel, want zij lezen mn leven hier!
Net als BN-ers. Als je die tegen komt dan heb je de neiging ze te groeten…

Nogmaals iedereen welkom, maar iets meer afstand zeg maar…

Dat bedoel ik dus ook Beps. Dat zou het beste zijn.

Ik had het hier net even over hoe het hier “vroegah” aan toe ging en dat moet zeker niet meer zo. Ik ben ook voor… eerst inloggen en dan lezen en eventueel meepraten. :wink:

er zijn veel fora waar je bepaalde topics/ subfora niet kan meelezen als je niet ingelogd bent… bv over liefdes of roddels (schaatsforum) dus waarom zou dat met ons TTT niet kunnen
ik zou me er een stuk fijner bij voelen…

Bloem,wij maken een onderdeel uit van een landen-forum;we zijn niet op zichzelf staand.

Was het Turkije forum een partikulier forum dan kun al die instellingen toepassen,aprirant lid na bvb 25 post,enz.

Maar de constructie op ww is nu eenmaal zo dat het toegankelijk is voor iedereen en als je bepaalde landen bevalt dan laat je je registreren.

Maar zal dit meenemen en voorleggen wat de mogelijkheden zijn.