Update van jullie beheerder

Beste lezers,

Ons forum draait goed,er is een verscheidenheid aan subforums bij gekomen,alleen op het subforum foto/video forum zie ik nog te weinig,dus kom op.

TT loopt als vanouds goed,leid ook een eigen leven,vooral doorgaan dames.

Ons forum is een eigen community;dat was het al maar merk dat het steeds meer toe neemt,nieuwe lezers voelen zich al snel"thuis",we vormen een hechte band samen,iedereen draagt zijn steentje bij.

Bloem met haar verhalen,Viva die altijd reageert,en natuurlijk onze Bep;niet weg te denken hier.
Mede door jullie en vele anderen maken we dit forum.

Merk verder op dat op ons forum geen verkeerd taalgebruik,of reklames worden geplaatst;het lijkt wel of iedereen van buitenaf is gewaarschuwd is daarvoor.

Nog een opmerking,zie herhaaldelijk oude onderwerpen opgehaald worden van jaren geleden die nergens op slaan of achterhaald zijn;laten we het bij het heden houden,ok?

Go on,zou ik zeggen,

Hans.

:redface: je vergeet een paar leden Hans, maar ben blij dat je mij niet vergeet :wink:
ikke ga meteen aan de slag met de turkije filmpjes, dan kunnen die erbij!

Ha die Hans, ja ik ben nog niet zo lang actief, maar zal mijn naam toch eer aan doen om hier te reageren.
Hartstikke gezellig hier, iedereen kan zijn grieven uiten zonder daar ook maar op aangesproken te worden, en ook alle andere meiden hebben mij zondermeer geaccepteerd, dank jullie wel meiden daarvoor.

groetjes
Viva

Je vergeet zeker een “paar” leden Hans, maar dat maakt niet uit hoor. Wij worden niet zo gauw boos hoor. :biggrin:

Graag gedaan hoor Viva. :wink:

Sev: ik bedoel grieven in het algemeen, iedereen binnen ttt kan zeggen over hoe en wat, maar dat neemt niet weg dat het dan wel om jezelf moet gaan, misschien dan ik het verkeerd formuleer maar als je hier wat dwars zit over je eigen leven of doen en laten kun je het wel kwijt hier, wat een ander tegen je zegt of daar van denkt dat zijn meningen. En als je om een mening vraagt kun je die hier krijgen. Maar wil je geen mening dan moet je hem ook niet vragen, dat is waar ik op doelde.

nee het klopt wat sevgilim zegt, als iemand vindt, dat hetgeen iemand anders zegt niet klopt of kwetsend is, dan wordt die ander door wel meteen op aangesproken.
Iedereen heeft recht op zijn eigen mening, het ligt aan de persoon die wordt aangesproken wat die daarmee doet!

Sorry,dat ik niet iedereen genoemd heb maar jullie begrijpen het wel,jullie allemaal zijn allemaal kanjers,ok?

Met zijn allen houden we het forum hoog,er kan van alles gezegd worden,we zijn tezamen een community,dat moet kunnen,als het te gortig wordt dan grijp ik in,maar merk dat er meer stabiliteit in ons forum komt,respect voor elkaar en ook tegenover nieuwe lezers.

Groetjes,

Hans.

Hans
Je kan ook niet aan iedereen denken, dan wel benoemen. En niemand kan het zonder elkaar.
Gelukkig zijn de meesten het met elkaar eens, en is er respect voor diegenen die het ook echt bij hun eigen gevoel houden…

We blijven gewoon doorgaan, en iedereen die een waardevolle toevoeging is blijft wel hangen.
Meiden, vlaggetje voor Hans…

Geen vlaggertje Bep,

Ik zit op de achtergrond en bekijk het allemaal,het leid zich vanzelf…jullie maken het met zijn allen.

Ps:heb nog een toevoeging gedaan aan het eerste bericht over het ophalen van oude topics.

Groetjes,

Hans.

@t All,

Dit is een heerlijk forum. Dit is volgens mij ook het meest bezochte forum op wereldwijzer. Dit zie ik tenmiste altijd aan de aanwezige mensen.
Stuk voor stuk allemaal kanjers die je met raad en daad bij proberen te staan. Dat dit nog maar heeeel lang mag blijven bestaan!!

Groetjes Rachel

Ik ben ook blij dat ik hier mee kan kletsen, zo af en toe. Gewoon je gevoel delen met mensen die ongeveer op dezelfde golflengte zitten. Bedankt allemaal dat ook ik steun ondervind wanneer ik dat zo op z’n tijd nodig heb.
We zijn één grote familie.