Tja,het was me een’‘roerig’'maandje,en dan doel ik op het topic website van de maand.
Veel pm’s onderling;Bloem die zich er in verdiepte;dank overigens;nogmaals een goede reis…
Het liep hoog op;ik denk zelf dat de redaktie het van te voren niet zo had ingeschat.
Intussen heb ik zelf alle topics qua verkiezingen geblokt,zodat er geen reacties;hetzij positief,hetzij negatief meer binnenkomen.
Hoe kunnen we dit analyseren?
Ten eerste’‘we’‘hebben gewonnen,en wat leverd dat op?
Niks,hopelijk nieuwe bezoekers aan ons forum die blijven’‘plakken’’
Een goed gevoel?nee ook niet,eerder een bittere smaak.
Moet je dan spreken over onderling rivaliteit?
Nee,je moet het zien in de voorkeur,de ene voelt zich happy bij de ene site,de andere bij een andere site.
Julllie moeten goed begrijpen;wij zijn een landen-forum;Turkije is "daar onderdeel van’’
Seni,Taliha zijn op zich zelf staande forums;meerdere modurators,maar er zijn veel overeenkomsten.
Hier is er 1 modurator,ik,maar veel "hulp"modurators,vaste gasten die me helpen om de boel draaiende te houden,en dat is onze grote kracht,in de loop der jaren is er een hechte community onstaan die uniek is binnen landenforums,het"dorp"heb ik het genoemd en als je van buiten komt en ons forum bezoekt dan kan dat vreemd overkomen.
TTT is een goed voorbeeld;een ballelbox waar je als nieuweling graag wordt ontvangen.
De aankleding qua onderwerpen met foto’'s is ook een vooruitgang,met dank aan de redaktie.
Je bent de grootste als je ''concurrentie"je probeert te ondermijnen…
Jullie forumgeheerder,
Hans.