Update september van jullie forumbeheerder

Tja,het was me een’‘roerig’'maandje,en dan doel ik op het topic website van de maand.
Veel pm’s onderling;Bloem die zich er in verdiepte;dank overigens;nogmaals een goede reis…

Het liep hoog op;ik denk zelf dat de redaktie het van te voren niet zo had ingeschat.

Intussen heb ik zelf alle topics qua verkiezingen geblokt,zodat er geen reacties;hetzij positief,hetzij negatief meer binnenkomen.

Hoe kunnen we dit analyseren?

Ten eerste’‘we’‘hebben gewonnen,en wat leverd dat op?
Niks,hopelijk nieuwe bezoekers aan ons forum die blijven’‘plakken’’

Een goed gevoel?nee ook niet,eerder een bittere smaak.

Moet je dan spreken over onderling rivaliteit?
Nee,je moet het zien in de voorkeur,de ene voelt zich happy bij de ene site,de andere bij een andere site.

Julllie moeten goed begrijpen;wij zijn een landen-forum;Turkije is "daar onderdeel van’’

Seni,Taliha zijn op zich zelf staande forums;meerdere modurators,maar er zijn veel overeenkomsten.

Hier is er 1 modurator,ik,maar veel "hulp"modurators,vaste gasten die me helpen om de boel draaiende te houden,en dat is onze grote kracht,in de loop der jaren is er een hechte community onstaan die uniek is binnen landenforums,het"dorp"heb ik het genoemd en als je van buiten komt en ons forum bezoekt dan kan dat vreemd overkomen.

TTT is een goed voorbeeld;een ballelbox waar je als nieuweling graag wordt ontvangen.

De aankleding qua onderwerpen met foto’'s is ook een vooruitgang,met dank aan de redaktie.

Je bent de grootste als je ''concurrentie"je probeert te ondermijnen…

Jullie forumgeheerder,

Hans.

Hans ik wens je alle goeds toe de komende tijd!

Ik hoop dat er mensen blijven hangen, maar hoop ook dat we verschoond blijven van de onruststokers, de mensen die elkaar aanvallen en mensen die elkaars woorden verdraaien. Er heeft genoeg stoom uit de oren gestoomd en nu ff rust.

De komende maanden zullen we Bloem missen, jij ook, want zij kan je toch keer op keer met genoeg dingen uit de brand helpen. We moeten de taken maar een btje verdelen :wink:

Ik hoop dat dit soort maanden niet te vaak voorkomen, want het is een aanslag op onze communitie!!

Thanks voor nu, en succes met ons in de toekomst!
:dag:

tja hans

je hebt helemaal gelijk. het was niet fraai.

zonder hier nu verder weer in discussie te gaan over wie gelijk heeft of wat dan ook, kon ik het simpel weg gewoon niet nalaten om om opheldering te vragen.

toen ik die 1e stemmen voor seni zag binnenstromen, dacht ik: goh leuk, ze komen ook hier, maar toen er allerlei reactie’s gepost werden, met seni is de best :wink: en dat allemaal door mensen die zich net aangemeld hadden, gestemd hebben en weer weg zijn gegaan… ja, dat kwam gewoon zooo ontzettend provocerend over!

misschien hebben we het zelf erger gemaakt. heb me echt een paar keer voorgenomen niet meer te reageren, in de hoop dat het zou overwaaien.

nu ik eenmaal heb gezien hoe het er op seni aan toe gaat en hoe zij de enquete hebben ervaren, zie ik dat ik gewoon gelijk had met mijn eigen gevoel en ben daarin bevestigd door de uitspraken die daar over ons, TTT, turkijeforum en mijzelf als Bloem29 zijn gedaan.

zelf vond ik het erg leuk dat we forum van de maand waren, al vind ik de opzet niet echt goed en de afwerking al helemaal niet!!

zo zijn nu idd alle topics met enquete’s gesloten, maar waar is de eindanalyse? waar is de felicitatie van de beheerder of redactie??

op mijn vragen over het foto topic is echt niet gereageerd!! nu kan ik me nog voorstellen dat met de nominatie ronde, ze het voorbij hebben laten gaan, maar zoals ik ook in het topic van het stemmen heb aangegeven, het klopt gewoon niet!! 1 foto van mij en 1 foto van miere hadden veel meer stemmen dan andere die in de enquete stonden en dat is gewoon niet eerlijk! vervolgens vraag ik om opheldering, en ik hoor of zie helemaal nix.

ik denk dat de redactie het totaal verkeerd heeft ingeschat hoe massaal de turkije-maand bezocht zou worden.
samen met het algemene reiscafe en het aziereisforum zijn we al bijna steden aan het worden en ik denk dat de moderators daar beter op moeten letten en enkel en alleen een beheerder het niet in zijn eentje aankan.

al met al heb ook ik een bittere nasmaak aan de turkije-maand overgehouden. maar het heeft me ook flink bezig gehouden en de maand is omgevlogen.

de meeste van ons zijn allemaal weer terug van de zomervakantie, anderen tellen weer af voor de volgende nazomer vakantie en herfstvakantie. er worden al druk plannen gemaakt voor 2008 en ik denk dat wij, als vaste clan van het TTT-dorpje, alleen maar hechter worden.

Hans, bedankt voor jouw maandreview. Laten we voor een super positieve maand september gaan!

Beps,we komen er wel,

“Ons dorp”

Daar komt niemand tussen;Seni niet,niemand.

Er is maar eens uit gebleken hoe sterk onze community is;daar kunnen andere forums een puntje aan zuigen…

Met zijn allen hebben we bereikt wat we nu zijn,ik kan daar trots op zijn

Groetjes,

Hans

home sweet home!!

Beste Bloem,

Modurator=Forumbeheerder,1 dus

Het geeft weer je inzet;een’‘echte wwer’'gaat voor ons forum;ikzelf voelde het aankomen.

Hoop dat de redaktie ervan geleerd heeft…

Nu rust in ‘‘de stad’’

Pas op de plaats en met zijn allen weer ons forum leefbaar houden.

Bloem,zal je inzet missen…

Maar dat weet je al,

Hans

@ hans, ja ik snap het, jij bent onze turkije forumbeheerder
maar de jeroen-en, imke-s en andere redactieleden hebben de enquete’s geplaatst en er vervolgens de handen vanaf getrokken en alles maar in jouw handen gelegd…

kijk dat ikke nou 18 uur per dag op ww zit, tja… zegt iets over mij, maar je kunt het gewoon allemaal niet bijbenen in je eentje…
dat bedoelde ik aan te geven met het verschil moderator en beheerder!

Ook ik heb een bittere nasmaak van over gehouden. Heb regelmatig met stoom uit mijn oren de reacties gelezen. Uit de reacties bleek wel dat de WW ers voor elkaar opkwamen. Dat gaf inderdaad aan wat voor hechte groep het eigenlijk is. Ik vind dat we trots kunnen zijn op ons dorp. We zullen Bloem met zn allen gaan missen. Wat Beps zegt, we moeten de taken maar gaan verdelen.
Hans: ook van mijn kant een bedankje voor je inzet in de afgelopen maand

De logica ontgaat me.

De forumbeheerder sluit topics over de verkiezing maar opent er zelf wel één. Hmm…

Over de verkiezing wil ik nog wel iets kwijt, nl dat het bij mij flashbacks oproepte. Flashbacks van de populairste forum verkiezing binnen wereldwijzer. Er werden actief ‘zieltjes gewonnen’ om op Turkije te stemmen en vooral niet op Thailand.
Zeg eens…wat is het verschil met de acties van de Seni-leden?
Ach, laat een antwoord ook maar zitten. Het boeit me niet.

De mentaliteit op dit forum wordt goed weergegeven door de door de forumbeheerder gemaakte vergelijking: “ons dorp waar niemand tussen komt”
Misschien is dat nu juist de reden dat er weinig nieuwe aanwas is op het Turkije forum…

onze forumbeheerder geeft elke maand een update waarin hij aangeeft wat er de afgelopen maand heeft gespeelt of de komende maand staat te gebeuren.
dat daarin de enquete genoemd wordt, is meer dan logisch.

wat je er verder van of bij denkt moet je zelf maar weten.

“Ons Dorp waar niemand tussen komt”

Dit slaat op het feit dat de seni-dames geprobeert hebben te stoken, en dat lukt niemand. Zelfs onder elkaar is er geprobeert mensen tegen elkaar op te zetten, en dan heeft ons Hans gelijk:

Daar komt niemand tussen!!

Maar nieuwelingen zijn welkom hoor, Viva loopt net 6 mnd mee, Chrissy is meteen welkom geheten, en ook Turist heeft alle groeten gekregen die iemand kan hebben!!!

Nee niets aan te merken

Hans, thanks!!!

O jee, wat is er allemaal gebeurd???
Kon ruim een maand niet online, maar nu weer mogelijk, geloof dat ik maar niet bij moet lezen!!
Gaat wel diep.

Hans, go on!!!

groetjes (vanuit nu 1jaar Turkije)

Hans ook mijn dank, en ja ik loop “pas” een 5 maanden mee, maar ben wel al naar 2 meetings geweest, en helemaal ww gedoopt als ik het zo mag zeggen. Ik heb de naam dat ik op alles reageer, maar heb me de afgelopen dagen moeten beheersen om niet te vertellen hoe ik er overdacht. En dan nu weer zo’n schampere opmerking, nee ik ga er niet op in…maar dat zegt wel genoeg over de onvrede die er volgens mij heerst op andere topics, afgunst omdat er op het turkijeforum hierzo waaronder TTT een vaste kern actief is, en die laat zich door niets en niemand ontwrichten.

Dus Hans petje af van mij.

groetjes Viva

Meetings? Zijn er meetings dan? Leuk! Houd mij op de hoogte, als jullie willen…

Eens in de paar maanden hebben wij een meeting… Daar komt dan een apart topic voor!! Want iedereen is welkom!!!

Dat is leuk! Ik hoop dat ik op tijd op ww ben om te zien wanneer!